ПОМОЩ
- cossie
- потребител
- Мнения: 235
- Регистриран: 17 мар 2006, 22:35
- Модел на автомобила: SIERRA 1992 2.0i DOHC EFI 125hp.
- Местоположение: sofiq
- Status: Извън линия
ПОМОЩ
Значи, преди около 2 месеца си купих Сиера, след като повече от година карах Сиера-та на баща ми, както и да е
Като я купих беше с амортесьори Кони (червени) и червени пружини отпред, нещата бяха добре но предницата ми се вееше и реших за проба да сменя амортесьорите с други които имах в мъзето (само временно), след смяната обаче се очудих много, предницата се стегна и всичко зааспа
Обаче се появи страшно тропане, на дупки почти не се обажда обаче ако има някаква неравност ( примерно бабунка или на паваж) удря така здраво че направо имам чувството че ще ми изпадне колелото
Закарах я в сервиз и неможаха да кажат нищо конкретно, интересното е че при колата на баща ми го има същото тропане , но много слабо и само на огромно дупки а тя е с чисто нови амортесьори и пружини
И направо съм се побъркал и не знам какво да правя, така че чакам съвети 





- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Отговора е много прост - разбили са се тампоните на стабилизиращата щанга /говоря ти за тези тампони дето стаб. щанга преминава през носача/
Колкото до това, че в сервиза са ти казали, че е ок, то това е защото този "проблем" го има само в сиера и понеже в повечето сервизи не са и виждали сиери ни могат да го констатират /просто не знаят какво да търсят/. И баща ми обиколи доста сервизи, докато съвсем случайно познат със сиера му каза какъв точно е проблема и как се отстранява!
Иначе ако сега точно на момента нямаш средства, то може да караш известно време /не е препоръчително, защото вс. икономия води до по-голяма мизерия, ама ..../ докато събереш пари, баща ми си кара така половин година докато разбере къде е ключа от палатката
Смяната на тези тампони е кофти, защото трябва да свалиш носачите и след това да ги избиеш /то от тях сигурно е останала само металната основи - те тампоните са по два на носач - по един на страна, която така са раждясали, че направо са се заварили/, а със сигурност и големия тампон към купето и шарнира са в определена степен амортизирани. Та моя съвет е направо да свалиш тези носачи, да си купиш нови и да ги монтираш; нови са между 50 - 60лв. на брой с всички тампони и шарнир /то той нали е отлят в носача/ комплект - на баща ми за сиерката взехме Делфи и след като ги сменихме коренно се промени пътното поведение, вози направо като нова кола и май бяха читави, защото вече 30 000 - 35 000км. са ок - така си решаваш вс. проблеми на куп!
пп: ремонта е сравнително елементарен, но важно - вдигни предницата на по-голям бордюр в средата на гредата за да увиснат и двете колела свободно във въздуха - хем така е по-безопасно, хем монтаж демонтажа е много лесен, защото не ти се налага да се бориш със стабилизиращата щанга!
Колкото до това, че в сервиза са ти казали, че е ок, то това е защото този "проблем" го има само в сиера и понеже в повечето сервизи не са и виждали сиери ни могат да го констатират /просто не знаят какво да търсят/. И баща ми обиколи доста сервизи, докато съвсем случайно познат със сиера му каза какъв точно е проблема и как се отстранява!
Иначе ако сега точно на момента нямаш средства, то може да караш известно време /не е препоръчително, защото вс. икономия води до по-голяма мизерия, ама ..../ докато събереш пари, баща ми си кара така половин година докато разбере къде е ключа от палатката
Смяната на тези тампони е кофти, защото трябва да свалиш носачите и след това да ги избиеш /то от тях сигурно е останала само металната основи - те тампоните са по два на носач - по един на страна, която така са раждясали, че направо са се заварили/, а със сигурност и големия тампон към купето и шарнира са в определена степен амортизирани. Та моя съвет е направо да свалиш тези носачи, да си купиш нови и да ги монтираш; нови са между 50 - 60лв. на брой с всички тампони и шарнир /то той нали е отлят в носача/ комплект - на баща ми за сиерката взехме Делфи и след като ги сменихме коренно се промени пътното поведение, вози направо като нова кола и май бяха читави, защото вече 30 000 - 35 000км. са ок - така си решаваш вс. проблеми на куп!
пп: ремонта е сравнително елементарен, но важно - вдигни предницата на по-голям бордюр в средата на гредата за да увиснат и двете колела свободно във въздуха - хем така е по-безопасно, хем монтаж демонтажа е много лесен, защото не ти се налага да се бориш със стабилизиращата щанга!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта