Писна ли ви от дебитомери???? И на мен....

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Писна ли ви от дебитомери???? И на мен....

Мнение от noface » 30 апр 2007, 10:05

http://www.picvalley.net/v.php?p=u/59/14618_114.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
-----------------------------------------------------------------
Оковах го сега като гръмне направо и филтърна кутия ще трябва да си търся :P

Потребителски аватар
b2d
потребител
потребител
Мнения: 527
Регистриран: 25 мар 2007, 19:19
Модел на автомобила: Мондео 2.0 / 2002
Местоположение: гр.София
Status: Извън линия

Мнение от b2d » 30 апр 2007, 10:29

A това е какво, ако си правил някакви хибридни джа-джи опиши какво що, че на мен може да ми се наложи да сменям Дебитомера за въздуха (МАФ)

Потребителски аватар
gmivanko
потребител
потребител
Мнения: 270
Регистриран: 02 юли 2006, 02:40
Модел на автомобила: Peugeot 205 GTI16 & 405 1.9GRi Renault Espace2 2.1TD
Местоположение: Елин Пелин
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Писна ли ви от дебитомери???? И на мен....

Мнение от gmivanko » 30 апр 2007, 14:59

Той си е написал човека :wink:
noface написа:...Оковах го сега като гръмне направо и филтърна кутия ще трябва да си търся :P
Изображение Изображение

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 30 апр 2007, 16:05

пич щи кажа какво да направиш.. махни му клапата отвътре и проблема е решен ,но ИЗБИИ ЛАГЕРИТЕ НА КЛАПАТА защото двигателя ще ги избие и се сбогуваш с него после!аз махнах цялото съдържание на дебитомера и като гръмне нямам ядове вече...

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 30 апр 2007, 17:48

А, бе, хора, май само аз не разбирам: каква е идеята на това "оковаване" и как гърми дебитомер???

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 30 апр 2007, 19:16

гърми когато има проблем със свещите кабелите или с някой от цилиндрите.... Много е неприятно.. Гърми и когато сместа не е в ред..

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 30 апр 2007, 20:45

Аааа, ясно :) Ама май е по-добре да се реши проблема с
backfire-а, вместо да се опакова целия въздуховод :)

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 30 апр 2007, 22:06

Е това е една от причините зверски да мразя АГУ - тата - още ми се завива свят като знам колко струва /иначе отлично работещия преди това/ МАФ! :twisted:


пп: но като гледам фордовите положението май е по-добро /или поне тези дето са с нажежаема жичка/ докато при опел, ауди и фв - там като гръмне наистина става страшно - половин час не ожеш да ги събереш от филтърната кутия /при условие, че от нея има нещо/! На мен на Аудито при една от експлозиите /абе направо яко се изкорках/ така гръмна, че кутията цъфна като майска роза, а от сърцето на дебитомера не бе останало и помен /да вметна въпросния МАФ бе нов на ~ 500км. и то ореиг - направо щях да се разплача/!

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 01 май 2007, 00:04

НОв МАФ за моята сиера ми казаха в една фирма 1550 лева и им казах ,че са луди! В бощ не струва повече от 400 лева.. То за 1500 лева ако дам още толкова +отгоре малко ще си купя един чисто нов двигател....
НА мен при една детонация узби капака на дебитомера който беше хванат с няколко рапидки много здраво и сега така съм го направил ,че няма как да мръдне..

Потребителски аватар
b2d
потребител
потребител
Мнения: 527
Регистриран: 25 мар 2007, 19:19
Модел на автомобила: Мондео 2.0 / 2002
Местоположение: гр.София
Status: Извън линия

Мнение от b2d » 01 май 2007, 10:10

Какви са тея 1500лв. бе ти... на Мондеото е 200-250лв. нов ориг. какви ги каза ти. То скоростна кутия на Ауди А8 струва толкова пари (Бошова де) ориг. е 4000лв.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 01 май 2007, 10:28

човек не се бъзикам това ми казаха в една фирма при положение ,че не струва повече от 300-400 лева от Бош ама тия нз кфо си мечтаят...

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 01 май 2007, 11:11

Нищо чудно да е както казва Веномчо - нашите на Мондитата са с нагреваема жичка и са свръх елементарни като производство /и естествено много по-надежни/; докато на по-старите фордове са като при опел и др. марки - механични /доста са сложни и скъпи на ФВ/Ауди е ~ 300-350евро/

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 01 май 2007, 11:27

Абе момчета, като искате да карате на газ, не ви трябват никакви дебитомери и други скъпи джаджи от инджекционите. Ако сте сигурни, че зимата колата ви ще запали, от цялата система ви трябва единствено Дроселовата клапа (даже и резервоара може да се махне), ако не намирате си какъвто и да е карбуратор, който да пасне на колектора и проблемите ви са решeни.
Това което съм написал, го мисля СЪВСЕМ СЕРИОЗНО и така бих постъпил ако ТРЯБВА да сложа газова уредба на личния си автомобил.

П.П. Мястото на тази тема е в газовия раздел а не в сериозен раздел, като ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ.

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 01 май 2007, 12:15

някой ще ми каже ли с две думи тъй като ми е интересно пък и съм невежа :lol: какъв е тоя дебитомер и какви са проблемите с него :roll:

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 01 май 2007, 12:39

Дебитомера е устройство, което измерва количеството въздух, което постъпва в д-ля. Информацията от него служи на компютъра да изчисли количеството бензин което да впръска.
Проблема възниква когато се монтира газова уредба. Поради невъзможност от пълна съвместимост между д-ля и универсалната газова уредба, се получава запалване на горивната смес във всмукателния тракт(гърмене). Тъй като повечето дебитомери представляват подвижна клапа свързана с лостова система с потенциометър или клапан, експлозията предизвиква най често непоправими поражения.
И така стигаме до настоящата тема: Сложих си газова уредба за да ми е по-евтино, обаче ми се скапа колата и сега трябва да дам много пари да си я оправя.
ЕВТИНОТО ВИНАГИ ИЗЛИЗА ПО-СКЪПО !

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 01 май 2007, 14:53

ахам, мерси за инфото 8) значи фактически АГУ-то не се спогажда с тая джаджа

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 01 май 2007, 15:32

Горе-долу така, но най-доброто приложение на газта е в кухнята и за отопление през зимата.

Потребителски аватар
b2d
потребител
потребител
Мнения: 527
Регистриран: 25 мар 2007, 19:19
Модел на автомобила: Мондео 2.0 / 2002
Местоположение: гр.София
Status: Извън линия

Мнение от b2d » 01 май 2007, 18:51

Да попитам тъпаците от МП решиха, че не ми ваботи дебитомера макар, че газ няма а не виждам какво може да му е така, че някой да даде идея как да проверя дали работи и другото да кажете, ако не работи какво може да се получи освен да се обърка компа и да харчи повче/по-малко :?: Други последствия :?: Аз си мисля, че може да се зачисти и всичко да е тип-топ... И да попитам ангренажниат ремък задължително ли е да се смени на определенни к/м или ако не дава някакви отклонения/смъщения характерени за налагането на смяна да не се пипа :?: Говориме за оригинален и за кола на 230000км. :?:

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от noface » 01 май 2007, 20:54

Амииииии ефтиното излиза скъпо ли??? кое точно наричаш ефтино???
с 40лв изминавам повече от 500км. извън градско и си карам както си искам,в Сф. около 400 са километрите,а ти даже и с твоя мотор 1.4 не можеш и 3/4 от това ....постижение :P да направиш.А и нещо много важно от мен да знаеш- всеки може да ми каже да карам да бензин -НО да дойде с мен на бензиностанцията и да плати!!! Мисля ,че всеки си има глава на раменете и може да си смята.Този дебитомер ми е 2-ри за 30000км, и е лепен 3 пъти до сега със силикон за 4лв. и по-малко от час работа. кабели и свещи за тия километри 2 комплекта за 80лв.Ти 80лв колко пъти си ги дал повече от мен за бензин за тия въпросни 30 000км??? :roll:

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 01 май 2007, 21:05

Ремъка се сменя на определени километри независимо от състоянието му.Относно дебитомера на тези километри може да се е скапал от много други причини- най-елементарната е износване.

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 189 госта