проблем Zetec 1,6

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
kencho
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 03 май 2007, 21:59
Модел на автомобила: Ford Eskort
Status: Извън линия

проблем Zetec 1,6

Мнение от kencho » 03 май 2007, 22:04

Здравейте, имам проблем с двигателя, Zetec 1,6 16v, от време на време върви на 3 цилиндъра понякога се оправя, зацапва ми едната свещ, дали е от семерингите или нещо друго?

stanimir_gizdev
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 28 мар 2007, 10:45
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8/16V/Zetec/105hp
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Re: проблем Zetec 1,6

Мнение от stanimir_gizdev » 04 май 2007, 11:52

Преди години и при мен го имаше проблема с прекъсването от време на време и работа на 3 цилиндъра и се оказаха кабели!!! Твоите нови ли са?

kencho
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 03 май 2007, 21:59
Модел на автомобила: Ford Eskort
Status: Извън линия

Мнение от kencho » 04 май 2007, 13:21

Ами сменил съм ги и кабелите и свещите. И другото което искам да попитам е има ли ремонтни бутала за този двигател, в смисъл могат ли да се шлайфат цилиндрите?

Потребителски аватар
nicko
потребител
потребител
Мнения: 285
Регистриран: 03 окт 2006, 15:26
Модел на автомобила: Ford Mondeo-Kombi 2.0 136 DOHC 1993г
Местоположение: Майна
Status: Извън линия

Мнение от nicko » 04 май 2007, 16:23

И при мен беше така отидох в бош смениха ми кабелите на инжекциона и един кабел на свещите и се оправи хавата, но сега пък трябва да сменям и ламбдо сондата. Иди в сервиз Бош да змерят.

kencho
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 03 май 2007, 21:59
Модел на автомобила: Ford Eskort
Status: Извън линия

Мнение от kencho » 08 май 2007, 22:14

И все пак шлайфат ли се цилиндрите или?

Peter_CLX
потребител
потребител
Мнения: 198
Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Peter_CLX » 10 май 2007, 19:24

kencho написа:И все пак шлайфат ли се цилиндрите или?
Така както питаш упорито за цилиндри, компресии, шлайфане, изглежда, че си сигурен че проблемът е в самия двигател (а основния ремонт си е радикална и скъпа мярка все пак). Не даваш подробности за проблема: кога ти прекъсва - на студен или загрял мотор, на ниски или високи обороти, при голямо/малко натоварване ли.. и т.н. Също така имаш ли АГУ и ако да - как се държи на газ мотора?

Вероятна причина може да е и в управлението на инжекциона (преобогатява сместта, оттам и запането на свещи) или запалването, т.е. проблем с някой от датчиците или компютъра (натрупани грешки). Какво казва диагностиката по този въпрос?
Announcement

Due to the current financial crisis facing the world at the moment, the light at the end of the tunnel will be switched off to save on electricity costs, until further notice.

Sincerely,
God.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта