АГУ ИЛИ МЕТАН ТОВА Е ВЪПРОСА :?:
- b2d
- потребител
- Мнения: 527
- Регистриран: 25 мар 2007, 19:19
- Модел на автомобила: Мондео 2.0 / 2002
- Местоположение: гр.София
- Status: Извън линия
АГУ ИЛИ МЕТАН ТОВА Е ВЪПРОСА :?:
Значи замислих се да слагам нещо от двете, че с тоя бензин 2.20лв. може и да е добре да имам нещо такова в колата... иначе си карам само с Рейсинг-а та мисълта ми е дайте отзиви и мнения за двата вариянта и цени и сервизи в София + предимства и недостатъци... Четяйки за АГУ-тата взех да оставам с впечатление, че дори подобрявали работата на двг и удължавали живота му... А
Ако е хубава у-та... може и да не падне мощността на едно приятелче на старата му примера нисан (сега е с А6) му вървеше колата повече на ГАЗ от колкото на Бензин СЕРИОЗНО
Карал съм я и от опит...



- Ianislav
- потребител
- Мнения: 109
- Регистриран: 05 дек 2006, 06:04
- Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi 95-та
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Според мен по добре газ. За мощноста не съм съгласен..специално при мен де (както и при почти всички коли) пада значително, но за сметка на това ляга доста евтино. при метана бутилките искат доста повече пространство в колата, а в зависимост колко голяма бутилка ще сложиш ще има нужда и от подсилване на задницата (амортисьори, пружини и т.н. излишни разходи). Метановата уредба е доста по скъпа. Дано съм ти помогнал с избора 

Може да съм бавен,но съм музикален 

- sharo_baro
- потребител
- Мнения: 428
- Регистриран: 02 авг 2006, 17:38
- Модел на автомобила: ford focus 2.0 16V на части ;( FORD PUMA 1.4 16V
- Местоположение: pleven
- Status: Извън линия
- Атанас
- потребител
- Мнения: 857
- Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Гласувах за метан.
Една мацка, член на незнм каква си асоциация ми каза (преди няколко седмици), че в Германия имало директива до 2010 година 10% от колите да бъдели на метан. Имам някакъв поглед върху нещата и затова се включвам
CNG уредба като уредба не е много по-скъпа от тази за LPG. Скъпа е бутилката. Ако не ме лъже паметта (по-късно ще погледна) 40l бутилка тежи към 40kg, събира 7kg CNG при налягане 200 атмосфери и струва към 400лв.
В зависимост от обема на двигателя разхода градско е 5-7кг/100км.
1кг метан струва около 1лв.
Всеки сам може да си направи сметка за икономическия ефект от цялата работа.
Една мацка, член на незнм каква си асоциация ми каза (преди няколко седмици), че в Германия имало директива до 2010 година 10% от колите да бъдели на метан. Имам някакъв поглед върху нещата и затова се включвам

CNG уредба като уредба не е много по-скъпа от тази за LPG. Скъпа е бутилката. Ако не ме лъже паметта (по-късно ще погледна) 40l бутилка тежи към 40kg, събира 7kg CNG при налягане 200 атмосфери и струва към 400лв.
В зависимост от обема на двигателя разхода градско е 5-7кг/100км.
1кг метан струва около 1лв.
Всеки сам може да си направи сметка за икономическия ефект от цялата работа.
Последна промяна от Атанас на 07 май 2007, 14:40, променено общо 1 път.
- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
при мене ескорта (1.3) на газ градско ми вади разход от около 10-11-12, зависи как го карам, но разликата се усеща само на баирите ! иначе на равно разлика в мошноста м/у газ и бензин няма...а и сега съм с ОМВ Super100 
а колкото до вредите, тази която усещам най-много в момента е че ми гние изпускателната си стема и то доста здраво...

а колкото до вредите, тази която усещам най-много в момента е че ми гние изпускателната си стема и то доста здраво...
- jojo
- потребител
- Мнения: 610
- Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
- Модел на автомобила: sierra
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
виж сега всеки избира.може би газта си е по подходяща,бутилките са по евтини по лесна подръжка,на много места я има и извън България по4ти на всяка по голяма бензиностанция има колонка за газ.Тук цената на газта в момента варира 0.90-1.00лв за 1л.метановата уредба е доста по скъпа много по тежка,дори мога да твърдя по опасна.че и двете са отрови няма грешка но метана е по тежък и дори съм виждал някой хора се задушават от него.Ако на ден въртиш по и над 400км метановата ти е по изгодно,но ако изминаваш на ден до 100-200км на газ е по удачно.това все пак е лично мнение избора си е твой
-
- потребител
- Мнения: 457
- Регистриран: 31 яну 2005, 13:40
- Модел на автомобила: сега: ISUZU RODEO LX, 4x4, 3.2l, V6, 24V, 205к.с., 2000г.
преди: Ford Fiesta 1.6 Si 16V - Местоположение: Colorado
- Status: Извън линия
Газ (пропан-бутан) е най удачно в универсалния случай. Газостанции бол навсякъде
Метан става ако си такси в София и се въртят много километри та да има смисъл от допълнителната икономия. Иначе из страната де метан на всеки 150-200 километра.
Все пак прилагам някои мои сравнителни сметки бензин-газ-метан, като съм използвал технически данни за разход на двигатили на Опел, поради това че предлагат фабричен вариант метан и оттам може да се направи по-достоверно сравнение.
Вижте таблицата:
(коригирана за цени - бензин 2 лв./л., газ 0.9 лв./л., метан 1 лв./кг.)
Метан става ако си такси в София и се въртят много километри та да има смисъл от допълнителната икономия. Иначе из страната де метан на всеки 150-200 километра.
Все пак прилагам някои мои сравнителни сметки бензин-газ-метан, като съм използвал технически данни за разход на двигатили на Опел, поради това че предлагат фабричен вариант метан и оттам може да се направи по-достоверно сравнение.
Вижте таблицата:
(коригирана за цени - бензин 2 лв./л., газ 0.9 лв./л., метан 1 лв./кг.)
-
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 24 май 2007, 20:39
- Модел на автомобила: Ескорт 1.4i 1995г.
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Метана е по-изгоден!
Ако изминавате по над 20 000км годишно е много по-на сметка да си купите метанова уредба, ако смятате да не карате по толкова вземете АГУ.
100 км с бензин на градско в София с моя форд ми стува 20лв
100 км с АГУ на градско в София - 11-12лв максимум
100 км на метан градско - 6лв
Това е простата сметка въпроса е дали смяташ да караш много километри тази кола за да и сложиш метан и да си се возиш за без пари.
100 км с бензин на градско в София с моя форд ми стува 20лв
100 км с АГУ на градско в София - 11-12лв максимум
100 км на метан градско - 6лв
Това е простата сметка въпроса е дали смяташ да караш много километри тази кола за да и сложиш метан и да си се возиш за без пари.
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Да на запад силово ще ги наложат...Атанас написа:Гласувах за метан.
Една мацка, член на незнм каква си асоциация ми каза (преди няколко седмици), че в Германия имало директива до 2010 година 10% от колите да бъдели на метан. Имам някакъв поглед върху нещата и затова се включвам
CNG уредба като уредба не е много по-скъпа от тази за LPG. Скъпа е бутилката. Ако не ме лъже паметта (по-късно ще погледна) 40l бутилка тежи към 40kg, събира 7kg CNG при налягане 200 атмосфери и струва към 400лв.
В зависимост от обема на двигателя разхода градско е 5-7кг/100км.
1кг метан струва около 1лв.
Всеки сам може да си направи сметка за икономическия ефект от цялата работа.
България е изпреварила европа с близо 10 години в това одношение, вече изградена инфра структора..
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 206 госта