колата е Пасат 1.8 а оборотите са 3000
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 26 юни 2005, 21:07
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1i clx
- Status: Извън линия
колата е Пасат 1.8 а оборотите са 3000
имам въпрос
колата е Пасат 1.8
Сложиха му газова със всичките му там неща емулатори глупости.
Изведнъж колата след два три дена почна да държи високи обороти когато спре на едно място. Някъде към 3000. След една минута падат после пак се вдигат и това е не само на газ ами и на бензин.
Този проблем почна откак се сложи газова. След като занули грешките на компютърчето два три дена кара без проблеми и после пак почва да го прави. Кахаза му че ламда сондата е изгоряла. Друг предложи че бордовия компютър е изгорял.
Вие какво мислете??
колата е Пасат 1.8
Сложиха му газова със всичките му там неща емулатори глупости.
Изведнъж колата след два три дена почна да държи високи обороти когато спре на едно място. Някъде към 3000. След една минута падат после пак се вдигат и това е не само на газ ами и на бензин.
Този проблем почна откак се сложи газова. След като занули грешките на компютърчето два три дена кара без проблеми и после пак почва да го прави. Кахаза му че ламда сондата е изгоряла. Друг предложи че бордовия компютър е изгорял.
Вие какво мислете??
- Mitko
- потребител
- Мнения: 41
- Регистриран: 13 сеп 2005, 21:40
- Модел на автомобила: Renault Kangoo 1.9DTI
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Това ,което казват са пълни глупости . Кажи ми какви са кодовете за неизправности и мисля ,че ще можем да помогнем . Ако ми кажеш какви са мога да те насоча къде да търсиш проблема.
PS:Има резон да е станало след монтажа на АГУ ,защото се слага плочка с определен диаметър и тя намаля притока на въздух ,но е малко вероятно да е от АГУ щом го прави и на двете би трябвало да е или TPS или мотора за положението на клапата.

PS:Има резон да е станало след монтажа на АГУ ,защото се слага плочка с определен диаметър и тя намаля притока на въздух ,но е малко вероятно да е от АГУ щом го прави и на двете би трябвало да е или TPS или мотора за положението на клапата.
-
- потребител
- Мнения: 198
- Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
- Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
LPG
Според някои изследвания температурата на горене на газта е малко под тази на бензина, но тъй като скоростта й на горене е доста по-бавна, на практика ламбда-сондата е подложена на по-голямо нагряване заради неохладилите се изгорели газове, излизащи от цилиндъра в ауспуха.
Може би най-сигурно е обаче да се направи газов анализ за да се разбере дали сондата е виновна за проблема.
Може би най-сигурно е обаче да се направи газов анализ за да се разбере дали сондата е виновна за проблема.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 191 госта