фиеста 1986г. 1600 дизел
- naftova pechka
- потребител
- Мнения: 288
- Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
- Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
фиеста 1986г. 1600 дизел
значи, след като я купих се оказа, че малко като поседя в задръствания или изкачвам баир стрелката за температурата стига малко преди червената зона.......перката перката за охлаждане не се включва.....пробвах я на късо работи.......сега съм решил да си изведа ключ в купето и аз да се правя на датчик......онзи ден поради окаяното състояние на радиатора го смених и сега по същите маршрути стрелката стига малко над синята зона.........явно предишния радиатор /пред разпадане е/ е имал някъде въничко място откъдето да върви водата и само това.......вече съм по -спокоен......и реших да споделя
и още един въпрос
по-надолу из темите за двигател има тема за това как при палене дизел изкарвал бял пушек и прекъсвал.....едно от мненията е че е колата е прегрявана.....във връзка с това имам следното питане
фиестата изпушва при палене / не чист бял дим, по-скоро сивкав/ и понякога леко прекъсва трябва да й се подаде малко газ за няколко секунди и почва да работи нормално. същото го прави и пежото на баща ми........трябва ли да приема че двигателя е заминал или е тръгнал натам.......има мощност /все пак е дизел/, но например масло не харчи хич.......какво ще кажете
и още един въпрос
по-надолу из темите за двигател има тема за това как при палене дизел изкарвал бял пушек и прекъсвал.....едно от мненията е че е колата е прегрявана.....във връзка с това имам следното питане
фиестата изпушва при палене / не чист бял дим, по-скоро сивкав/ и понякога леко прекъсва трябва да й се подаде малко газ за няколко секунди и почва да работи нормално. същото го прави и пежото на баща ми........трябва ли да приема че двигателя е заминал или е тръгнал натам.......има мощност /все пак е дизел/, но например масло не харчи хич.......какво ще кажете
- ford_taunus
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 07 апр 2007, 16:00
- Модел на автомобила: FORD TAUNUS 1.6ОНС 68 к.с. '76г, АГУ, 4 врати, 4 скорости
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Смени си вкючвателя колега, не се прави на датчик, це лятото ще се загледаш по някой гаже, и хоп двигателя в критична темп..
Аз имах един клиент със 1.8 фиеста дизел, сменяхму неща по предницата, дизели не бутам...
Та от въпросната фиеста, имам две разклатени пломби
защо тоя мотор на сиера роботи толкова устойчво, а на фиеста подскача целият.

Аз имах един клиент със 1.8 фиеста дизел, сменяхму неща по предницата, дизели не бутам...
Та от въпросната фиеста, имам две разклатени пломби




защо тоя мотор на сиера роботи толкова устойчво, а на фиеста подскача целият.



Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- naftova pechka
- потребител
- Мнения: 288
- Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
- Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 12 госта