фиеста 1986г. 1600 дизел

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
naftova pechka
потребител
потребител
Мнения: 288
Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p.
Местоположение: София
Status: Извън линия

фиеста 1986г. 1600 дизел

Мнение от naftova pechka » 07 май 2007, 11:12

значи, след като я купих се оказа, че малко като поседя в задръствания или изкачвам баир стрелката за температурата стига малко преди червената зона.......перката перката за охлаждане не се включва.....пробвах я на късо работи.......сега съм решил да си изведа ключ в купето и аз да се правя на датчик......онзи ден поради окаяното състояние на радиатора го смених и сега по същите маршрути стрелката стига малко над синята зона.........явно предишния радиатор /пред разпадане е/ е имал някъде въничко място откъдето да върви водата и само това.......вече съм по -спокоен......и реших да споделя

и още един въпрос

по-надолу из темите за двигател има тема за това как при палене дизел изкарвал бял пушек и прекъсвал.....едно от мненията е че е колата е прегрявана.....във връзка с това имам следното питане

фиестата изпушва при палене / не чист бял дим, по-скоро сивкав/ и понякога леко прекъсва трябва да й се подаде малко газ за няколко секунди и почва да работи нормално. същото го прави и пежото на баща ми........трябва ли да приема че двигателя е заминал или е тръгнал натам.......има мощност /все пак е дизел/, но например масло не харчи хич.......какво ще кажете

Потребителски аватар
ford_taunus
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 07 апр 2007, 16:00
Модел на автомобила: FORD TAUNUS 1.6ОНС 68 к.с. '76г, АГУ, 4 врати, 4 скорости
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от ford_taunus » 07 май 2007, 12:28

Колега мисля, че за стар дизел е нормално да изпушва при палене и при рязко подаване на газ. Моето мнение е: не се приреснявай и си карай количката.

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 07 май 2007, 14:04

Смени си вкючвателя колега, не се прави на датчик, це лятото ще се загледаш по някой гаже, и хоп двигателя в критична темп..

Аз имах един клиент със 1.8 фиеста дизел, сменяхму неща по предницата, дизели не бутам...
Та от въпросната фиеста, имам две разклатени пломби :lol: :lol: :lol: :lol:

защо тоя мотор на сиера роботи толкова устойчво, а на фиеста подскача целият. :shock: :shock: :-O:
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
naftova pechka
потребител
потребител
Мнения: 288
Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от naftova pechka » 07 май 2007, 14:52

повечето хора смятат че е шумна, НО не са карали пежо 404 дизел с махнати кечета и всичко, което спира шума.........е на това му викам шум.........като минеш 100-200 километра и леко се замайваш

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 07 май 2007, 17:16

traqn_savov написа:....................
защо тоя мотор на сиера роботи толкова устойчво, а на фиеста подскача целият. :shock: :shock: :-O:
*00118* Защото са го пипали "майстори" вероятно или е зарязан на произвола на съдбата, подскача на таратанци- карал съм такъв Фиестак!!!

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 07 май 2007, 22:11

Още един off и ще има катинар !

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 12 госта