Относно: броя на вратите на колата
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Ще се опитам да отговоря сериозно. Така е, човек си мисли, че пътува в 90-95% от случаите си сам. На практика от моя опит се оказва, че доста по-често се качва и трети човек, а ако не е той, качва се чантата на втория
При това положение слабото местенце на новите фиести 3-вратки( за старите не знам) - лостчето за повдигане на седалката се оказва в неподходящи ръце, от което следват проблеми ( за тоя проблем ми споменаха в сервиза на Мото Пфое, не си го измислям, а и моето на дясната седалка заяжда често, така, че се налага да се карам понякога). тривратата Фиеста определено е с по-добра фаца. Задното стъкло е по-скосено, линията на колата не изглежда толкова женска( поне така мисля). недостатък, както на повечето тривратки е голямата предна врата, която в тесни пространства се отваря трудно. Предпазния колан е фиксиран и се намира доста назад, което на мен с дългите ръце не ми пречи много, а и се свиква. Пътника естествено го търси дълго време. Предимството от 1000 лева според мен си заслужава. Привърженик съм на тривратките, което не означава, че не бих си купил и кола с повече врати. Но специално за последния модел на Фиеста, мисля, че визията е много по-добра. Някак си петвратката ми изглежда неестествена, както и всяка малка кола от подобен клас.
Ама човече, ако искаш удобство, вземай петвратка. За гъзария тривратката е много по-добра.

Ама човече, ако искаш удобство, вземай петвратка. За гъзария тривратката е много по-добра.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Човечето е ГЪЗАРКА 
Ще си вземе с 2(3) врати сигурен съм!
За тия неудобства които си избройл си прав.
Верно по-трудно се излиза от по-голямата врата кога си близо до стена или друг автомобил но ако си слабичк и нинджа става
Аз не съм имал проблем 
За ръчката за повдигането :
Взех ескорта със счупено палче (ръкохватка) Направих го та бившия собсвеник мноу се чуди как съм успял щото и той беше се мъчил.
Начи така бях усвойл нещата, че от шоферското място успявах да освободя механизма и да повдигна облегалката без много усилия и местене, само и само да не се набира всеки че да я потрошат пак.
А да метнеш нещо на задната седалка найш колко ми беше чудно сеа на тази с 4-те врати що не мога да метна току така нещо на задната седалка от предната врата м/у колонката и облегалката без да взлизам вътре.
Голям зор докъто свикна че трябва да отварям задна врата.
4-ри години някъде с 2 врати и не е истина че ще има зор с 4-ри.
Имах в предвид че като си му свикнеш ...

Ще си вземе с 2(3) врати сигурен съм!

За тия неудобства които си избройл си прав.
Верно по-трудно се излиза от по-голямата врата кога си близо до стена или друг автомобил но ако си слабичк и нинджа става


За ръчката за повдигането :
Взех ескорта със счупено палче (ръкохватка) Направих го та бившия собсвеник мноу се чуди как съм успял щото и той беше се мъчил.
Начи така бях усвойл нещата, че от шоферското място успявах да освободя механизма и да повдигна облегалката без много усилия и местене, само и само да не се набира всеки че да я потрошат пак.
А да метнеш нещо на задната седалка найш колко ми беше чудно сеа на тази с 4-те врати що не мога да метна току така нещо на задната седалка от предната врата м/у колонката и облегалката без да взлизам вътре.
Голям зор докъто свикна че трябва да отварям задна врата.
4-ри години някъде с 2 врати и не е истина че ще има зор с 4-ри.
Имах в предвид че като си му свикнеш ...
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Оооо, извинявам сеpaci написа:Човечето е ГЪЗАРКА
Ще си вземе с 2(3) врати сигурен съм!
За тия неудобства които си избройл си прав.
Верно по-трудно се излиза от по-голямата врата кога си близо до стена или друг автомобил но ако си слабичк и нинджа ставаАз не съм имал проблем
За ръчката за повдигането :
Взех ескорта със счупено палче (ръкохватка) Направих го та бившия собсвеник мноу се чуди как съм успял щото и той беше се мъчил.
Начи така бях усвойл нещата, че от шоферското място успявах да освободя механизма и да повдигна облегалката без много усилия и местене, само и само да не се набира всеки че да я потрошат пак.
А да метнеш нещо на задната седалка найш колко ми беше чудно сеа на тази с 4-те врати що не мога да метна току така нещо на задната седалка от предната врата м/у колонката и облегалката без да взлизам вътре.
Голям зор докъто свикна че трябва да отварям задна врата.
4-ри години някъде с 2 врати и не е истина че ще има зор с 4-ри.
Имах в предвид че като си му свикнеш ...








- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Поли, най-доброто е новата кола, независимо дали с 3, 4 или 5 врати. Нека някой да си кара кошницата с 3 или 5 врати, ти си карай новата . И 3 врати да имаш, пак вършат по-добра работа от старите кошнициPolly написа:Кажи ми как, ще откриете по-доброто, за да я взема по- бързоjlpetkov написа:Polly не я ли взе тая фиеста да открием най-накрая кое е по-доброто?

- doctordre
- потребител
- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
всеки знае за новата кола ама не всеки може да си купи такаваImpossibleMan написа:Поли, най-доброто е новата кола, независимо дали с 3, 4 или 5 врати. Нека някой да си кара кошницата с 3 или 5 врати, ти си карай новата . И 3 врати да имаш, пак вършат по-добра работа от старите кошнициPolly написа:Кажи ми как, ще откриете по-доброто, за да я взема по- бързоjlpetkov написа:Polly не я ли взе тая фиеста да открием най-накрая кое е по-доброто?


- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Е, някои си купуват нови, защото нямат пари за стариdoctordre написа:всеки знае за новата кола ама не всеки може да си купи такаваImpossibleMan написа:Поли, най-доброто е новата кола, независимо дали с 3, 4 или 5 врати. Нека някой да си кара кошницата с 3 или 5 врати, ти си карай новата . И 3 врати да имаш, пак вършат по-добра работа от старите кошнициPolly написа: Кажи ми как, ще откриете по-доброто, за да я взема по- бързои затова си караме кошниците с 3/5 врати. въпреки че и за новата кола не съм много съгласен, аз лично винаги съм предпочитал (ако имах пари) да си купя втора ръка наистина хубава кола на 5-6 год. отколкото нова за същите пари

- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Да, отклоняваме се, но всичко пак опира до каква кола. Дай ми пример, какво старо на 5-6 години ще вземеш за 18000 лева, колкото е цената на разискваната в темата кола. Колко данъци ще трябва да плащаш за тази кола, застраховки( автокаско задължително, че ще ти я лепнат на момента), колко ще ти гори, щото за тия пари трябва да е от доста по-висок клас.doctordre написа:малко се отклоняваме от темата но...имах впредвид че предпочитам стара кола за 13-14 000 лв. отколкото нова Дачия например
И разрови се в mobile.bg да видим какво би си избрал за 13-14 000 на 5-6 години.
Аз се разрових и видях необичайни обяви: от Форд Мондео за 13500 на 58000 км до Ситроен Пикасо на 200 000 км. И най-невероятната - Форд Фиеста 2002 на 117000 км с АБС, Климатик, ел.стъкла и централно за 13000 лева!!!!!!! Та тая колица сега струва около 20 000. Ако сложим 20% обезценяване на година, то тая цена би трябвало да е за кола, произведена 2005 година! Да не говорим, че дефектите зачестяват и стават твърде чести след 100 000 км пробег ( ако са реални) Риска да се набуташ с кола, която е на 300 000 км, а е представена за 150 000 е бих казал 90 %. Купуването на стара кола е толкова рисковано начинание за такава цена, че предпочитам новата, та ако ще и Дачия да е( стига ди сложат серво

- DMX_a
- потребител
- Мнения: 933
- Регистриран: 26 май 2007, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.3 CL
BMW 320 E36 - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Напълно съм сагласен с doctordre особено ако познаваш колата от преди да я вземеш....doctordre написа:малко се отклоняваме от темата но...имах впредвид че предпочитам стара кола за 13-14 000 лв. отколкото нова Дачия например
Колкото до това 2(3) или 4(5) врати по добрия вариянт е голямата и удобна кола.
Твърдо съм за 4 врати!!!
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Ха, ха, разсмя меDMX_a написа:Напълно съм сагласен с doctordre особено ако познаваш колата от преди да я вземеш....doctordre написа:малко се отклоняваме от темата но...имах впредвид че предпочитам стара кола за 13-14 000 лв. отколкото нова Дачия например
Колкото до това 2(3) или 4(5) врати по добрия вариянт е голямата и удобна кола.
Твърдо съм за 4 врати!!!


Отказвам се вече да споря, моя отговор е 3 врати за мъже и 5 за жени

- Polly
- потребител
- Мнения: 905
- Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
- Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
- Местоположение: село Извор
- Контакти:
- Status: Извън линия
Да се включа и аз в дискусията.DMX_a написа:Напълно съм сагласен с doctordre особено ако познаваш колата от преди да я вземеш....doctordre написа:малко се отклоняваме от темата но...имах впредвид че предпочитам стара кола за 13-14 000 лв. отколкото нова Дачия например
1.Напълно подкрепям ImpossibleMan, че е невъзможно да се намери свестна кола и на малко колимотри за 13-14 хиляди лева. Ако е на 1 до 3 години, то тя ще е карана като служебна и напълно амортизирана.
Ако е някой по-хубава и по- скъпа марка, то отново някой ще се е изкефил максимално на колата и ще гледа да се оттърве, защото е ясно, че след 100 000 км започват проблемите.
2. Отделно не мога да си обясня какво значи да познаваш колата, дори и при идеалните условия чисто нова кола, която я карам в сервиз и и следя всичко, няма как да знам кое е тръгнало да се разваля и кое не работи както трябва, дори и видимо всичко да си работи перфектно. Отделно няма такова понятие "да познаваш колата"- това значи да знаеш дали е разработена правилно, по какви пътища е карана, с каква скорост и т.н.
3. По отношение на вратите само не разбрах, защо 3 врати за мъже и 5 за жени? Защо на мъжете им трябжат по-малко врати, а на жените повече?
Поздрави

FORD - Feel the difference.
- DMX_a
- потребител
- Мнения: 933
- Регистриран: 26 май 2007, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.3 CL
BMW 320 E36 - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Когато написах "да познаваш колата" имах в предвид да имаш реална представа КОЙ и КАК я е карал и поддържал. Защото познавам хора които са в състояние да съсипят една кола и за 10 хил км, и такива които се грижат за колите си като за малко дете.
От каъв тип шофьор бихте си купили кола от посочените ? Или може би от някой който не познавате???
Май наистина се отклонихме много...
От каъв тип шофьор бихте си купили кола от посочените ? Или може би от някой който не познавате???
Май наистина се отклонихме много...
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Ами логиката ми е( лично мое мнение) , че Фиестата се определя като женска кола. Една жена се занимава повече с децата си, отколкото мъжа. Тоест тривратката изглежда по-спортно и е подходяща за младежи и първа нова кола. Е, не съм такъв, но нямам деца все ощеPolly написа:Да се включа и аз в дискусията.DMX_a написа:Напълно съм сагласен с doctordre особено ако познаваш колата от преди да я вземеш....doctordre написа:малко се отклоняваме от темата но...имах впредвид че предпочитам стара кола за 13-14 000 лв. отколкото нова Дачия например
1.Напълно подкрепям ImpossibleMan, че е невъзможно да се намери свестна кола и на малко колимотри за 13-14 хиляди лева. Ако е на 1 до 3 години, то тя ще е карана като служебна и напълно амортизирана.
Ако е някой по-хубава и по- скъпа марка, то отново някой ще се е изкефил максимално на колата и ще гледа да се оттърве, защото е ясно, че след 100 000 км започват проблемите.
2. Отделно не мога да си обясня какво значи да познаваш колата, дори и при идеалните условия чисто нова кола, която я карам в сервиз и и следя всичко, няма как да знам кое е тръгнало да се разваля и кое не работи както трябва, дори и видимо всичко да си работи перфектно. Отделно няма такова понятие "да познаваш колата"- това значи да знаеш дали е разработена правилно, по какви пътища е карана, с каква скорост и т.н.
3. По отношение на вратите само не разбрах, защо 3 врати за мъже и 5 за жени? Защо на мъжете им трябжат по-малко врати, а на жените повече?
Поздрави



Дори и аз внимателно карайки съм минавал през много големи трапове по маршрута ми, който минавам 6 пъти в седмицатаКогато написах "да познаваш колата" имах в предвид да имаш реална представа КОЙ и КАК я е карал и поддържал. Защото познавам хора които са в състояние да съсипят една кола и за 10 хил км, и такива които се грижат за колите си като за малко дете.
От каъв тип шофьор бихте си купили кола от посочените ? Или може би от някой който не познавате???

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта