Какво освен силикон?
- bilder
- потребител
- Мнения: 359
- Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
- Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
- Местоположение: София-Надежда 5
- Контакти:
- Status: Извън линия
Какво освен силикон?
Малко обяснение-онзи ден при големия студ ма замръзнал "АНТИФРИЗА" при което аз не се усещам и подкарвам колата понеже бързам за работа и т.н.Тя почва да загрява повече от нормалното и да изхварля течност от разширителния съд,след няколко почивки за охлаждане термостата се размразил и нещата се пооправиха,но днес преглеждам за незнам кой път и установявам,че доста от водните съединения са прокапали ,което предполагам се дължи на налягането което се е създала при ПРЕгряването онази сутрин.Всички до едно ги избърсах и претегнах докато не спре да капе.
Но остана едно място с проблем-пробката на радиатора.Навивах,развивах и все таи по малко.Мазах със силикон и пак не ще,мисля че и нова пробка да взема няма да се оправят нещата.
И сега ми се наляга да доливам по 150-200 мл до МАХ всяка сутрин.
Какво мога да сложа или намажа тази пробка да спре теча?
Абе аз уж на малко,а цяла приказка си написах
Но остана едно място с проблем-пробката на радиатора.Навивах,развивах и все таи по малко.Мазах със силикон и пак не ще,мисля че и нова пробка да взема няма да се оправят нещата.
И сега ми се наляга да доливам по 150-200 мл до МАХ всяка сутрин.
Какво мога да сложа или намажа тази пробка да спре теча?
Абе аз уж на малко,а цяла приказка си написах

- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
За леки течове...
...по бензиностанциите продават присадки. Би трябвало да имат етикети с предназначението им - най-малкото персонала би трябвало да е запознат. Друг вариант (от едно време
) е червен пипер. Но това помага само при сълзене. За пробката....незнам, но май ще е добре първо да отделиш време за пълно размразяване (да не би да е останала някоя ледена тапа), източване на течността, подмяна на скобите (евентуално някое маркуче), да използваш калчища или силикон за пробката и да напълниш отново системата, но с концентрат. Ако е останало някое слабо местенце - ще си покаже и уви-повторение на процедурата (зависи от мястото де). За съжаление, карането с разреден антифриз на тези температури създава доста главоболия. Понеже и аз патих подобна история, но много отдавна, си карам само с концентрат. Успех и дано да нямаш усложнения!

- bilder
- потребител
- Мнения: 359
- Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
- Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
- Местоположение: София-Надежда 5
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: За леки течове...
Усложнения няма а концентрата го налях още вчера след като я размразих напълно сега си е наред и парно има само че взе да не пали и сутрин вадя ЛАСОТО и се закачам за някой.
А това с пипера ми мина през ума,но не ми се нрави-то просто леко таи ,а искам като хората да го направя,а не да оправя това и да запуша нещо друго.С калчища мисля да опитам да видя дали ще стане.
Благодаря за съвета!
А това с пипера ми мина през ума,но не ми се нрави-то просто леко таи ,а искам като хората да го направя,а не да оправя това и да запуша нещо друго.С калчища мисля да опитам да видя дали ще стане.
Благодаря за съвета!
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
извинявай,
имах предвид силиконова лента (за уплътнение на водопроводни свръзки).
За паленето - не го знаех. Защо? Акумилатора ли падна или нещо се е прее...о?
За паленето - не го знаех. Защо? Акумилатора ли падна или нещо се е прее...о?
- bilder
- потребител
- Мнения: 359
- Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
- Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
- Местоположение: София-Надежда 5
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: извинявай,
[Акумулатора не издържа!А е само на 3 месеца
Я дай малко повече информация за тази силиконова лента и откъде мога да си я купя.Аз пробвах с обикновен силикон(червен) за ДВГ.

Я дай малко повече информация за тази силиконова лента и откъде мога да си я купя.Аз пробвах с обикновен силикон(червен) за ДВГ.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ами...
продава се в железариите. Само казваш силиконова лента и продавачите ще те насочат. Като тиксо е, но в пластмасова опаковка. Има с различни ширини и струва около левче. По принцип е предназначена за уплътнение на водопроводни връзки, но мисля, че ще ти помогне да спреш теча на пробката.
За акумулатора - кофти! Предполагам, че ще се занимаваш с него в събота или неделя...
Успех!
За акумулатора - кофти! Предполагам, че ще се занимаваш с него в събота или неделя...
Успех!
- dpower
- потребител
- Мнения: 166
- Регистриран: 17 яну 2005, 14:08
- Модел на автомобила: Civic
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: извинявай,
Абе ти нали преди си игра нещо с алтернатора, да не би да не зарежда?bilder написа:Акумулатора не издържа!А е само на 3 месеца![]()


- la4o
- потребител
- Мнения: 2269
- Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
- Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
- Местоположение: София, център
- Контакти:
- Status: Извън линия
заглавие ;)
мдам... вероятно за това говори... но, като се замисля, тази лента е за уплътнение... съмнявам се да издържи на налягане... но за левче... не пречи да пробваш..._SLiThER_ написа:да не е едно бяло таковадето се завива на резби
Аз вчера питах приятел за твоя проблем и той каза, че само със силикон не би трябвало да има проблем...
- bilder
- потребител
- Мнения: 359
- Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
- Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
- Местоположение: София-Надежда 5
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: извинявай,
Абе той добре си зарежда само че при -19С не върти толкова бързо че да запали веднага ТРАКТОРА,а се налага окло минута да го товаря и той се сърди и спира да върти точно преди да запаля.Добре че си имам ЛАСО 

- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Точно за нея става въпрос. Изолирал съм си всички връзки по тръбите - от щранга до бойлера преди 2 год. Също има налягане, има и високи темнп.
И едно питане:
Колеги, с кви масла карате, че Ви се уморяват така акумулаторите?
Или трябва да питам какви са Ви акумулаторите?
А и по колко км. правите на ден - в смисъл имат ли време да се зареждат?
И едно питане:
Колеги, с кви масла карате, че Ви се уморяват така акумулаторите?
Или трябва да питам какви са Ви акумулаторите?
А и по колко км. правите на ден - в смисъл имат ли време да се зареждат?

- bilder
- потребител
- Мнения: 359
- Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
- Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
- Местоположение: София-Надежда 5
- Контакти:
- Status: Извън линия
И едно питане:
Колеги, с кви масла карате, че Ви се уморяват така акумулаторите?
Или трябва да питам какви са Ви акумулаторите?
А и по колко км. правите на ден - в смисъл имат ли време да се зареждат?
[/quote]
Маслото ми е Мобил,а акумолатора Искра(нов),но ДВГ е на ХХХ км. и до момента не му е правен основен ремонт-този ми е втория (късах му ремъка преди време).Така,че при тези темперарури ми се струва невероятно да пали
Колеги, с кви масла карате, че Ви се уморяват така акумулаторите?
Или трябва да питам какви са Ви акумулаторите?
А и по колко км. правите на ден - в смисъл имат ли време да се зареждат?

Маслото ми е Мобил,а акумолатора Искра(нов),но ДВГ е на ХХХ км. и до момента не му е правен основен ремонт-този ми е втория (късах му ремъка преди време).Така,че при тези темперарури ми се струва невероятно да пали

- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
:)
Марката почти няма значение...(аз също съм с Мобил)
интересува ме спецификацията - 5, 10,15 или 20W30, 40 или 50?
Ако сте с 15 или 20W хх наистина ще видите зор при палене, ако е 10 и по-малко е ОК. Не че това е проблема, но може и да има значение...
интересува ме спецификацията - 5, 10,15 или 20W30, 40 или 50?
Ако сте с 15 или 20W хх наистина ще видите зор при палене, ако е 10 и по-малко е ОК. Не че това е проблема, но може и да има значение...
- bilder
- потребител
- Мнения: 359
- Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
- Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
- Местоположение: София-Надежда 5
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: :)
И моето е 15/40 ,но не е от него проблема,а от голямото износване на ДВГ.Иначе го усещам как няколко пъти завърта по-бавно докато го разбие,но след това си върти добре стига да не е много под -10С.[/quote]
- seven
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:07
- Модел на автомобила: Orion 1.4i Ghia, CVH
- Местоположение: София
- Status: Извън линия

15W40 е означение по SAE, което ще рече че маслото запазва качествата си в интервала -20 градуса до +40 градуса. За да се разбере долната граница от числото 35 /не знам защо от него/ се вади първата цифра от обозначението на маслото. В случая 35-15=20.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 26 госта