Много гаден проблем...
-
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 20 фев 2007, 15:45
- Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
- Местоположение: Lom
- Status: Извън линия
Е - проблема се оправи , но не беше от ключа.След поставянето на копчето пак ми направи проблем и от копчето също не запали.Отидох веднага при майстора и като му казах от къде подавах ток на стартера , за да запали , той отвори клемата , която разтварях и давах плюс от акумулатора.Там единия край беше нагорял и си личеше как ту е прескачал ток , ту не. Изряза тази свръзка и постави обикновени кабелни обувки - мъжка и женска - и Всичко Вече е наред.От тогава не съм имал проблема , а карах доста в жегата и в ситуации , в които преди ми правеше проблема и сега очеквах пак да го направи - НЕ ГО ПРАВИ ВЕЧЕ !!! Така реших моя Проблем - дано да съм помогнал на някой друг със същите неудобства...
-
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 20 фев 2007, 15:45
- Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
- Местоположение: Lom
- Status: Извън линия
Нееее и това не беше - пак го направи оня ден , въпреки всякакви копчета и връзки.И кво се оказа - клемата на минуса се беше много разхлабила - и не ще ли неще.А и сега как върти и пали...С нов акумулатор пък се мъчеше форда посред лято...zagor13 написа:Е - проблема се оправи , но не беше от ключа.След поставянето на копчето пак ми направи проблем и от копчето също не запали.Отидох веднага при майстора и като му казах от къде подавах ток на стартера , за да запали , той отвори клемата , която разтварях и давах плюс от акумулатора.Там единия край беше нагорял и си личеше как ту е прескачал ток , ту не. Изряза тази свръзка и постави обикновени кабелни обувки - мъжка и женска - и Всичко Вече е наред.От тогава не съм имал проблема , а карах доста в жегата и в ситуации , в които преди ми правеше проблема и сега очеквах пак да го направи - НЕ ГО ПРАВИ ВЕЧЕ !!! Така реших моя Проблем - дано да съм помогнал на някой друг със същите неудобства...
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
При упорита борба с проблема, последният беше отсранен дългосрочно, и със всички симпоми възникващи от него.



Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Това е най-елементарното, което се прави-проверяват се клемите на акумулатора- при положение, че колата не пали при описаните симптоми.zagor13 написа:Е , от това се оказа. А ми изпорязаха и разпробиха колата.А то... клемата разхлабена .Не мога да позная сега колата !!!
При мен също се получи веднъж, но го хванах лесно, защото бях отворил капака и като дадох контакт клемата изпуши, защото имаше много окис по нея.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 14 госта