Connect with your social network account
Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
-
Misha
- потребител

- Мнения: 4
- Регистриран: 08 фев 2005, 11:49
- Местоположение: Ford Escort 1.4
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Misha » 08 фев 2005, 16:15
Имам Форд Ескорт 1.4 бензин ... Сутринта колата запали, поработи няколко секунди, след което се чу леко еднократно пукане и двигателят изгасна. От тогава правя напразни опити да я запаля, но не става. Налях добавка към бензина за почистване на инжекционните дюзи, но пак не става. Моля помогнете!
-
risto_bg
- потребител

- Мнения: 20
- Регистриран: 31 яну 2005, 13:44
- Модел на автомобила: форд орион 1.4 CVH
- Местоположение: враца
-
Status:
Извън линия
Мнение
от risto_bg » 08 фев 2005, 18:30
провери си свещите аз имах случаи когато ми изгоряха и четирите едновремено никои не можа дами каже от какво но и 2 да не ти работят няма да запали просто виж дали има искра като вартиш на стартера
-
Adrian
- потребител

- Мнения: 81
- Регистриран: 27 ное 2004, 11:18
- Модел на автомобила: София
- Местоположение: Escort MK5
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Adrian » 08 фев 2005, 21:02
Може бензина да се преебал от студа...


"92 Ford Escort 1,8 16v
-
risto_bg
- потребител

- Мнения: 20
- Регистриран: 31 яну 2005, 13:44
- Модел на автомобила: форд орион 1.4 CVH
- Местоположение: враца
-
Status:
Извън линия
Мнение
от risto_bg » 09 фев 2005, 11:01
провери и помпата дали работи
-
racer11
- потребител

- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от racer11 » 09 фев 2005, 11:07
аз мисля, че е електрически проблем - свещи, помпа и т.н. но първо си провери бушоните и релетата може от там да е.
-
Misha
- потребител

- Мнения: 4
- Регистриран: 08 фев 2005, 11:49
- Местоположение: Ford Escort 1.4
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Misha » 09 фев 2005, 13:10
Как да разбера дали помпата работа? Чувам специфичен шум при даване на контакт...това значи ли че тя работи? Къде се намират релетата?
-
racer11
- потребител

- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от racer11 » 09 фев 2005, 13:19
щом чуваш шума при контакт, значи помпата работи.релетата са в същия корпус като бушоните - долу в ляво от волана.
-
risto_bg
- потребител

- Мнения: 20
- Регистриран: 31 яну 2005, 13:44
- Модел на автомобила: форд орион 1.4 CVH
- Местоположение: враца
-
Status:
Извън линия
Мнение
от risto_bg » 09 фев 2005, 15:27
щом ти работи помпата провери свещите
-
Misha
- потребител

- Мнения: 4
- Регистриран: 08 фев 2005, 11:49
- Местоположение: Ford Escort 1.4
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Misha » 10 фев 2005, 17:04
Момчета, колата е втори ден на сервиз и още не могат да установят причината да не иска да запали. Започвам силно да се безпокоя
Знаете ли дали компресия 9-10 е добре и колко ще издържи до основен ремонт

-
racer11
- потребител

- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от racer11 » 11 фев 2005, 10:03
9-10 компресия не е много зле.по принцип трябва да е 12-13,но чак когато падне до 6-7 се прави ремонт.освен ако не си перфекционист като мен

-
racer11
- потребител

- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от racer11 » 11 фев 2005, 14:55
значи, за да запали един бензинов двигател му трябват 2 неща:гориво и искра от свещите.нека в сервиза потърсят проблами там.
-
racer11
- потребител

- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от racer11 » 11 фев 2005, 15:02
сетих се и за нещо друго.долу в ляво зад кората има прекъсвач на подаването на гориво.провери дали е изключен.ако е изключен просто го натисни.съмнявам се това да е причината, защото съм 99% сигурен, че прекъсвача спира захранването на помпата, а ти каза че я чуваш да работи.но пробвай все пак.
-
Misha
- потребител

- Мнения: 4
- Регистриран: 08 фев 2005, 11:49
- Местоположение: Ford Escort 1.4
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Misha » 14 фев 2005, 09:34
Оказа се, или поне така каза майстора, че това Пук, което се чу при първото запалване, преди да изгасне мотора напълно, е било от катализатора. Откачиха го и колата запали. Сега е доста шумна и бръмчи ужасно... Наложи се да сменя всички гърнета, защото бяха задръстени и пушеше в самото купе. Поне се радвам, че моторът запали. Остава днес да издържи пътя София-Бургас
Благодаря ви за съветите.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта