Моторът на Форда ми не пали!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Misha
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 08 фев 2005, 11:49
Местоположение: Ford Escort 1.4
Status: Извън линия

Моторът на Форда ми не пали!

Мнение от Misha » 08 фев 2005, 16:15

Имам Форд Ескорт 1.4 бензин ... Сутринта колата запали, поработи няколко секунди, след което се чу леко еднократно пукане и двигателят изгасна. От тогава правя напразни опити да я запаля, но не става. Налях добавка към бензина за почистване на инжекционните дюзи, но пак не става. Моля помогнете!

risto_bg
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 31 яну 2005, 13:44
Модел на автомобила: форд орион 1.4 CVH
Местоположение: враца
Status: Извън линия

Re: Моторът на Форда ми не пали!

Мнение от risto_bg » 08 фев 2005, 18:30

провери си свещите аз имах случаи когато ми изгоряха и четирите едновремено никои не можа дами каже от какво но и 2 да не ти работят няма да запали просто виж дали има искра като вартиш на стартера

Adrian
потребител
потребител
Мнения: 81
Регистриран: 27 ное 2004, 11:18
Модел на автомобила: София
Местоположение: Escort MK5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Adrian » 08 фев 2005, 21:02

Може бензина да се преебал от студа... :x
*00143* "92 Ford Escort 1,8 16v

risto_bg
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 31 яну 2005, 13:44
Модел на автомобила: форд орион 1.4 CVH
Местоположение: враца
Status: Извън линия

Мнение от risto_bg » 09 фев 2005, 11:01

провери и помпата дали работи

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 09 фев 2005, 11:07

аз мисля, че е електрически проблем - свещи, помпа и т.н. но първо си провери бушоните и релетата може от там да е.

Misha
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 08 фев 2005, 11:49
Местоположение: Ford Escort 1.4
Status: Извън линия

Мнение от Misha » 09 фев 2005, 13:10

Как да разбера дали помпата работа? Чувам специфичен шум при даване на контакт...това значи ли че тя работи? Къде се намират релетата?

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 09 фев 2005, 13:19

щом чуваш шума при контакт, значи помпата работи.релетата са в същия корпус като бушоните - долу в ляво от волана.

risto_bg
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 31 яну 2005, 13:44
Модел на автомобила: форд орион 1.4 CVH
Местоположение: враца
Status: Извън линия

Мнение от risto_bg » 09 фев 2005, 15:27

щом ти работи помпата провери свещите

Misha
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 08 фев 2005, 11:49
Местоположение: Ford Escort 1.4
Status: Извън линия

Мнение от Misha » 10 фев 2005, 17:04

Момчета, колата е втори ден на сервиз и още не могат да установят причината да не иска да запали. Започвам силно да се безпокоя :cry:
Знаете ли дали компресия 9-10 е добре и колко ще издържи до основен ремонт :?

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 11 фев 2005, 10:03

9-10 компресия не е много зле.по принцип трябва да е 12-13,но чак когато падне до 6-7 се прави ремонт.освен ако не си перфекционист като мен :)

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 11 фев 2005, 14:55

значи, за да запали един бензинов двигател му трябват 2 неща:гориво и искра от свещите.нека в сервиза потърсят проблами там.

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 11 фев 2005, 15:02

сетих се и за нещо друго.долу в ляво зад кората има прекъсвач на подаването на гориво.провери дали е изключен.ако е изключен просто го натисни.съмнявам се това да е причината, защото съм 99% сигурен, че прекъсвача спира захранването на помпата, а ти каза че я чуваш да работи.но пробвай все пак.

Misha
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 08 фев 2005, 11:49
Местоположение: Ford Escort 1.4
Status: Извън линия

Мнение от Misha » 14 фев 2005, 09:34

Оказа се, или поне така каза майстора, че това Пук, което се чу при първото запалване, преди да изгасне мотора напълно, е било от катализатора. Откачиха го и колата запали. Сега е доста шумна и бръмчи ужасно... Наложи се да сменя всички гърнета, защото бяха задръстени и пушеше в самото купе. Поне се радвам, че моторът запали. Остава днес да издържи пътя София-Бургас :)
Благодаря ви за съветите.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 24 госта