Зов за помощ за датчика за перката...

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
redchampions
Status: Извън линия

Мнение от redchampions » 27 юни 2007, 21:16

Добре де, от заключената тема разбрах, че в крайна сметка има 2 датчика за перката: над термостата и на гуменото съединение при вентилатора. И кой, аджеба, датчик кога включва перката? Ако някой ми каже го признавам, че вече залуднах :0):

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 27 юни 2007, 21:19

Първият датчик е за термостата, ако го окъсиш трябва да тръгне перката. Ако не ти включва перката и след като дадеш на късо пак не тръгва, тогава отиваш до датчика на перката. Пак окъсяваш и такам :) Малко раздробено се получи от 2 теми в третата :roll:
Изображение

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 28 юни 2007, 13:27

Датчика над термостата е ЕСТ и представлява променливо съпротивление и чрез него ЕСМ изчислява предварението и продължителноста на впръска.
Датчика на гуменото съединение(на снимката) подава сигнал за включване на перката, но на вентилатора има едно силово съпротивление което управлява бавната степен. То е 0.23ома и всеки с помоща на мултицет може да провери дали е изправен.
При мен то е изгоряло и в момента чакам да ми го намерят от един сервиз :roll:
Говоря за двигатели след 1995- :idea:
На по старите мисля, че е или отстрани на термостата или отдолу *unknw*
Прикачени файлове
DCF_0192.JPG
fanswitch

redchampions
Status: Извън линия

Мнение от redchampions » 28 юни 2007, 15:04

Сега на кой да вярвам, на cossy или на _SLiThER_ :lol:
(за датчика над термостата става въпрос)

Ей, т'ва Форда е е...ати сложната машинария *072*

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 28 юни 2007, 16:08

Слитхера е прав, а Коси не се коси :P :P :wink:
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 28 юни 2007, 19:46

За моя модел е така, за следващия може Слихтера да е прав ;)
Изображение

icoboys
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 17 май 2007, 16:05
Модел на автомобила: GOLF 3 2.0 GTI 115 к.с.
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от icoboys » 28 юни 2007, 23:33

cossy написа:За моя модел е така, за следващия може Слихтера да е прав ;)

Още един глас за слитхер , мойта е 94 год . и този датчик който е показан на снимката е датчика който на мен ми беше прецакан . Той се намира на гуменото съединение горе до радиатора до въздушният филтър , именно той управлява да я ш....м тая прословута перка. Другите два датчика се намират на охлюва на термостата .Този от долу е датчика който управлява показанията вътре на таблото а този от горе доколкото разбрах подава инфо на компа за инжекциона и последният даже за него незнам и дали е датчик някакво съпротивление което управлява бавната скорост се намира на самата перка под нея виси като чурка :) е това е за датчиците май
Изображение
Колата е за каранье, а жената за ебанье.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 8 госта