Зов за помощ за датчика за перката...
-
- Status: Извън линия
-
- Status: Извън линия
Датчика над термостата е ЕСТ и представлява променливо съпротивление и чрез него ЕСМ изчислява предварението и продължителноста на впръска.
Датчика на гуменото съединение(на снимката) подава сигнал за включване на перката, но на вентилатора има едно силово съпротивление което управлява бавната степен. То е 0.23ома и всеки с помоща на мултицет може да провери дали е изправен.
При мен то е изгоряло и в момента чакам да ми го намерят от един сервиз
Говоря за двигатели след 1995-
На по старите мисля, че е или отстрани на термостата или отдолу
Датчика на гуменото съединение(на снимката) подава сигнал за включване на перката, но на вентилатора има едно силово съпротивление което управлява бавната степен. То е 0.23ома и всеки с помоща на мултицет може да провери дали е изправен.
При мен то е изгоряло и в момента чакам да ми го намерят от един сервиз

Говоря за двигатели след 1995-

На по старите мисля, че е или отстрани на термостата или отдолу

-
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 17 май 2007, 16:05
- Модел на автомобила: GOLF 3 2.0 GTI 115 к.с.
- Местоположение: Перник
- Контакти:
- Status: Извън линия
cossy написа:За моя модел е така, за следващия може Слихтера да е прав
Още един глас за слитхер , мойта е 94 год . и този датчик който е показан на снимката е датчика който на мен ми беше прецакан . Той се намира на гуменото съединение горе до радиатора до въздушният филтър , именно той управлява да я ш....м тая прословута перка. Другите два датчика се намират на охлюва на термостата .Този от долу е датчика който управлява показанията вътре на таблото а този от горе доколкото разбрах подава инфо на компа за инжекциона и последният даже за него незнам и дали е датчик някакво съпротивление което управлява бавната скорост се намира на самата перка под нея виси като чурка

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта