проблем с фаровете на ФОКУС
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 01 апр 2007, 22:36
- Модел на автомобила: focus tddi 99 (kombi)
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
проблем с фаровете на ФОКУС

пускам ги и почва да пуши някаде под волана след няколко секунди.
Може ли някои да каже евентоално от какво е
реле ли,от ключали е нямам идея .Благодаря предварително.
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Добре дошъл във форума, виж тая тема -> http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=9560" onclick="window.open(this.href);return false; като за начало. Отивай в някой сервиз с еладжий или в МП защото работата с тоците е сериозна. Да не се наложи смяна на цялата инсталация.
-
- потребител
- Мнения: 101
- Регистриран: 09 окт 2006, 10:27
- Модел на автомобила: Ford Focus 1600, 74 kW, Hatchback, 2000 г.
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Карай по възможност без фарове и отивай на електричар по-скоро да погледне къде е проблема.
Дано да са прегорели изолациите само на кабелите за фаровете ти, но ми се струва, че и при теб ще трябва да се сваля таблото, което не е евтино, но го направи или в Мото-Пфое или при човек на който може да се довериш напълно, за да няма после отново пушилка, а недай си боже и пожар.
Успех и дано е малка белята, но със сигурност е станала вече!
Дано да са прегорели изолациите само на кабелите за фаровете ти, но ми се струва, че и при теб ще трябва да се сваля таблото, което не е евтино, но го направи или в Мото-Пфое или при човек на който може да се довериш напълно, за да няма после отново пушилка, а недай си боже и пожар.
Успех и дано е малка белята, но със сигурност е станала вече!
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ами....моето мнение: кучетата си лаят, кервана си върви...в смисъл подобно "решение" на специалистите от МП и не само там, е най-логичното от тяхна гледна точка - все пак става въпрос за печелене на пари, при това без да си мръднат пръст ( смяната на твоя бушон щеше да ти струва въпросните пари)....lubbo06 написа:Xодих в МП и ми казаха че е изгоряла инсталацията, и 1200лв.
ще ме оправят за смяна получавало се от менте бушон.
Плух си на рацете аджаба да вида какво толкова е изгоряло,
смених бошона и жсичко е ОК.,нямаше ништичко изгоряло.
Очаквам вашите мнения по вапроса , благодарности.
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Аз бих свалил пластмасата под волана (тази, на която е капачето за бушоните), после бих свалил и ключа на фаровете да огледам за нагорели конектори, кабели - за всеки случай. Че ако не дай се боже се стигне до смяна на инсталация парите хич не са малко. Процедурата хич не е сложна, трябва ти само една отверка-кръстачка и 30 минути.
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Направи си контролен оглед на инсталацията. Щом е пушило от някъде, значи има голяма вероятност нещо да е нагоряло. Дано не е някой сноп с кабели - може да се стопят изолациите и да се допрат оголените жички. Ей тогава вече става мазало, може да си спретнеш истински пожар. За да няма изненади огледай добре местата в близост до източника на пушека.
-
- потребител
- Мнения: 101
- Регистриран: 09 окт 2006, 10:27
- Модел на автомобила: Ford Focus 1600, 74 kW, Hatchback, 2000 г.
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Приятелю,
бушоните не пушат! Внимавай много с колата и гледай да не я караш докато не си 100 % сигурен в изправността и.
Застрахователите не изплащат щети при неизправно МПС!
Успех и късмет, макар, че в твоя случай не бих разчитал само на него.
п.п. Цитат от мнението на човека пуснал темата: "Моля,колеги даите някъв съвет за фаровете на ФОКУСА
пускам ги и почва да пуши някаде под волана след няколко секунди.
Може ли някои да каже евентоално от какво е
реле ли,от ключали е нямам идея..." Аз разбрах, че това не е еднократно изпушване, а постоянно при всяко включване на фаровете. Ако е така, както го разбирам и е написано, няма как да е от 1 бушон, освен ако той се сменя, пак изпушва, пак се сменя, пак изпушва и т.н., но при изгарянето му фаровете няма да светят, а явно човека си има фарове+пушек. Заради това си мисля, че проблема не е само в бушона.
При мен бушони са гърмели и пушек не съм имал. Само едно цъкване. Явно от прегарянето на жичката. А ако пушат и се споява пластмасата, то бушона не е оригинален или е дефектен, което си е почти равностойно на това да нямаш бушон!
бушоните не пушат! Внимавай много с колата и гледай да не я караш докато не си 100 % сигурен в изправността и.
Застрахователите не изплащат щети при неизправно МПС!
Успех и късмет, макар, че в твоя случай не бих разчитал само на него.
п.п. Цитат от мнението на човека пуснал темата: "Моля,колеги даите някъв съвет за фаровете на ФОКУСА
пускам ги и почва да пуши някаде под волана след няколко секунди.
Може ли някои да каже евентоално от какво е
реле ли,от ключали е нямам идея..." Аз разбрах, че това не е еднократно изпушване, а постоянно при всяко включване на фаровете. Ако е така, както го разбирам и е написано, няма как да е от 1 бушон, освен ако той се сменя, пак изпушва, пак се сменя, пак изпушва и т.н., но при изгарянето му фаровете няма да светят, а явно човека си има фарове+пушек. Заради това си мисля, че проблема не е само в бушона.
При мен бушони са гърмели и пушек не съм имал. Само едно цъкване. Явно от прегарянето на жичката. А ако пушат и се споява пластмасата, то бушона не е оригинален или е дефектен, което си е почти равностойно на това да нямаш бушон!
Последна промяна от kostalav на 04 юли 2007, 14:10, променено общо 2 пъти.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 17 госта