Здравейте Маниаци!
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 03 юли 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Мондео 2001г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Здравейте Маниаци!
Здравейте Маниаци! От скоро се яхнах на Мондео 2001г. 1.8 125 коня. Това ми е третия пореден форд, като вече някои познати ме отбягват откровено, защото ме смятат за луд. Това няма значение, всеки е *ЦЕНЗУРИРАНО* по-малко, някои повече. Та въпроса ми е следния: Освен газовия инжекцион( за който вече чувам не-много добри неща) възможно ли е на новия ми звяр да се монтира АГУ, какво, куде и на каква стойност! Преди малко на ОМВ-ито почти пропаднах като капнах бенц, тия са ненормални! Поздрави, умната и чакам съвети и предложения!
Карай Форд и се чувствай Горд!
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 22 юни 2007, 17:07
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 2.0 WGR
- Status: Извън линия
Ами аз също не бих рискувал с вентури газова уредба при нови коли със Sequential electr. fuel injection... обаче и при ГИ не е лесно... Гледах най/скъпите и най-евтините.
Примерно Landirenzo Omegas си бях харесел. Внася ги един от Ямбол, има една интернет страница, на която му пише само името и препратка към официалната страница на ландиренцо. ПОЗОР! Ако човек ще дава 2000 лева за нещо реномирано, то трябва и обслужването да е на ниво и просто една такава марка предпоставя определено качество във всеки един аспект... Първото впечатление на човек, който е във фаза на ориентирване и избиране на продукт е най-важно... Навсякъде по света там най-много услия от страна на фирмите се полагат... Да ама в БГ не...
Пример 2: Българските ФОБОС. Имат интернет страница, занимават се с всичко от алармени, през газови, до видеотека
Имат девиз: "Най-добрият начин да печелим нови клиенти е с прецизната ни работа за настоящите клиенти !"
Да ама като пратих емайл преди няколко дни, още чакам отговор... В една стара версия на софтуера имало следния проблем: като паднела температурата под -10 градуса се интерпретирвала от софтуера като 100° , съответно превключвала системата на газ още при запалването. Вярно, оправили са това сега, ама кой знае какви bugs има още... Ми то първото нещо на една система, която работи навън е да се тества на различни температури, при влага, резки климатични промени и т.н. Значи тази система просто не е тествана оптимално. Затова и 1100 лв. само.
Пример 3. Stargas Polaris. От там ми отговориха бързо, няма спор, но многозначно и не точно на въпросите. Но все пак, РЕСПЕКТ, оценка 5. Но и там не са евтини...
Та накрая ще взема дето да дам 1000 евро в БГ и да се чувствам все едно им бъркам в здравето на тез газаджии и да ми е неудобно, че "ги притеснявам така нахално и ги карам да работят"...
Та ще събера по-добре 1200 евро и ще си монтирам ГИ в Полша, хем на мен ми е комшийска държава, ако има проблеми да са ми на близко, хем обслужването е да ти падне шапката и да цъкаш само с език и да ръкопляскаш... Просто професионализъм във всяко едно отношение, драго да ти стане... И перфектна техническа база... Всичко от-до!
Но кажете, моля ви, би трябвало и в БГ да има добри, способни и сървис-ориентирани техници... Препоръчайте някой, нека да се развие една дискусия... Има вече такива няколко, но колкото повече мнения, толкова по-добре... Накрая ще съберем мненията в една Важна тема...
Примерно Landirenzo Omegas си бях харесел. Внася ги един от Ямбол, има една интернет страница, на която му пише само името и препратка към официалната страница на ландиренцо. ПОЗОР! Ако човек ще дава 2000 лева за нещо реномирано, то трябва и обслужването да е на ниво и просто една такава марка предпоставя определено качество във всеки един аспект... Първото впечатление на човек, който е във фаза на ориентирване и избиране на продукт е най-важно... Навсякъде по света там най-много услия от страна на фирмите се полагат... Да ама в БГ не...
Пример 2: Българските ФОБОС. Имат интернет страница, занимават се с всичко от алармени, през газови, до видеотека

Имат девиз: "Най-добрият начин да печелим нови клиенти е с прецизната ни работа за настоящите клиенти !"
Да ама като пратих емайл преди няколко дни, още чакам отговор... В една стара версия на софтуера имало следния проблем: като паднела температурата под -10 градуса се интерпретирвала от софтуера като 100° , съответно превключвала системата на газ още при запалването. Вярно, оправили са това сега, ама кой знае какви bugs има още... Ми то първото нещо на една система, която работи навън е да се тества на различни температури, при влага, резки климатични промени и т.н. Значи тази система просто не е тествана оптимално. Затова и 1100 лв. само.
Пример 3. Stargas Polaris. От там ми отговориха бързо, няма спор, но многозначно и не точно на въпросите. Но все пак, РЕСПЕКТ, оценка 5. Но и там не са евтини...
Та накрая ще взема дето да дам 1000 евро в БГ и да се чувствам все едно им бъркам в здравето на тез газаджии и да ми е неудобно, че "ги притеснявам така нахално и ги карам да работят"...
Та ще събера по-добре 1200 евро и ще си монтирам ГИ в Полша, хем на мен ми е комшийска държава, ако има проблеми да са ми на близко, хем обслужването е да ти падне шапката и да цъкаш само с език и да ръкопляскаш... Просто професионализъм във всяко едно отношение, драго да ти стане... И перфектна техническа база... Всичко от-до!

Последна промяна от geo_cacher на 11 юли 2007, 17:18, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 03 юли 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Мондео 2001г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
За газта
С пластмасови колектори съм. Най-лошото е, че от Емогаз ми казаха, че е невъзможно на този модел да се монтира каквато и да е газ, защото след 20 000 км щели да ми изгорят тръбите и дебитомера и отивам на 4000 лв. за ремонт. Всичките ми познати карат на газ, като колите им са след 98г. всичките. и аз вече не знам кой крив, кой прав. Поздрави!
Карай Форд и се чувствай Горд!
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 03 юли 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Мондео 2001г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ето и точния цитат. не е от емогаз, а от БРЦ
"На Форд мондео след 1998 год е невъзможно да се монтира каквато и да било система на газ. след 20000 км изгарят изпускателните клапани и техните легла"
Накрая ще си капвам бенц за 2.20 и въпроса ще приключи!
Накрая ще си капвам бенц за 2.20 и въпроса ще приключи!
Карай Форд и се чувствай Горд!
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 22 юни 2007, 17:07
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 2.0 WGR
- Status: Извън линия
Бат Геньо, не се шашкай, за всяка болка има билка. Ми като ходиш до Германия, купи си просто издръжливи клапани и легла за тях или направо един gasfester Zylinderkopf и в БГ да ти го монтира някой. И си караш на газ без проблем. Немците да не мислиш, че не карат алуминиеви двигатели на газ. Форд също на свигателите си на метан слага просто твърди легла или гнезда на клапаните. Е, няма да е евтино цялото... но ти си прецени... Може и в БГ да си купиш клапани, ама аз просто предпочитам, ако имам възможност, да си взема нещата от Германия. Виж какво сме писали тука по темата:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=11065" onclick="window.open(this.href);return false;
Успех.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=11065" onclick="window.open(this.href);return false;
Успех.
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 03 юли 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Мондео 2001г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Благадаря!
Мерси за инфото. На бенц ме кефи как върви и засега ще си кротувам!
Карай Форд и се чувствай Горд!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 212 госта