Топла колата не пали понякога - моля помогнете
-
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 02 юли 2007, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Focus'01 - 1.8 TDDI
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Топла колата не пали понякога - моля помогнете
Здравейте,
Миналата седмица си купих Фокус - 1.8 Дизел.
От тогава 3 пъти ми се случи следното: карам гася и след това няма никой - отказва да запали. Двата пъти бяха след пробег от над 100 км, но днес беше само след 10 км пробег.
След 3-4 часов престой пали без проблем.
Преди това пали само с бутане.
Под отказва да запали имам в предвид че не завърта стартера, няма и никакви щракания или други признаци на живот - завъртам ключа и... нищо...
Ходих в Дунев - Прегледаха стартера /наричат го профилактика/ и казаха че няма проблем, а ако пак откаже да запали да оставя колата за цял ден щели да го хванат.
Съгласен съм с това, но ми се ще преди да се впусна в приключението "и от това не е..." да попитам дали някой не е имал същия проблем и ако да, как го е отстранил.
Предварително Ви благодаря.
Миналата седмица си купих Фокус - 1.8 Дизел.
От тогава 3 пъти ми се случи следното: карам гася и след това няма никой - отказва да запали. Двата пъти бяха след пробег от над 100 км, но днес беше само след 10 км пробег.
След 3-4 часов престой пали без проблем.
Преди това пали само с бутане.
Под отказва да запали имам в предвид че не завърта стартера, няма и никакви щракания или други признаци на живот - завъртам ключа и... нищо...
Ходих в Дунев - Прегледаха стартера /наричат го профилактика/ и казаха че няма проблем, а ако пак откаже да запали да оставя колата за цял ден щели да го хванат.
Съгласен съм с това, но ми се ще преди да се впусна в приключението "и от това не е..." да попитам дали някой не е имал същия проблем и ако да, как го е отстранил.
Предварително Ви благодаря.
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Топла колата не пали понякога - моля помогнете
Бреей, цял ден за да проверят един ключ и 2 метра жица...svetlin написа: ...да оставя колата за цял ден щели да го хванат...
Както го описваш, вероятно не стигат тоци до стартера.
Ако ти се занимава зачисти и притегни разните контакти и клеми.
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
svetlin написа: Този код за грешка къде мога да видя дали го дава?
Пробвай да пуснеш таблото в тест-режим. За целта - натискаш бутона за нулиране на дневния брояч, задържаш го натиснат и палиш колата без да го пускаш. Задържаш докато брояча за километрите изпише test, след това стрелките ще отидат до крайните положения и ще се върнат. С натискане на брояча за нулиране минаваш през различни тестови режими, мисля че третия беше bulb - за крушките. Трябва да светнат всички крушки, дори за липсващите екстри.
Друг полезен режим е изкарването на кодове за грешки от компютъра - трябва да пише DTC - none - ако нямаш грешки или DTC - и номера на грешката.
- gogo_21011
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 18 яну 2006, 15:15
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDI 94
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Пусни си два кабела направо до стартера, закачи ги за момент, ако стартера даде признак на живот значи си е наред, тогаз по веригата по веригата и ще намериш проблема! Т.е. откачаш си акумолатора и подаваш ток та стартера, ако тръгне минаваш на следващата връзка по кабеляците, ако там пак даде признак на живот на следващата и т.н. и така докато стигнеш до място където е умрал стартера ти! Е та там меджу последно работещата връзка и не работещата ти е проблема! Пък ако не ти се занимава и не ти трябва колата за цял ден остави им я в сервиза! Успех 

-
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 02 юли 2007, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Focus'01 - 1.8 TDDI
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Здравейте,
вчера на обяд колата отново отказа да запали. Запалих я с бутане и директно в Дунев - да констатират проблеми да се приключва. Да обаче не... Приемчика ми каза да я оставя те на другия ден сутринта щели да я погледнат /думите бяха "поиграем"/. Да де ама на мен ми се видя тъпо колата в момента да не пали и да я оставям да изтине и после да почне да пали и след това да се загрява и да се чака пак да откаже... Обясних му го това, но той каза че намало страшно щели да го оправят...
До тук бях с желанието да си подържам колата в Дунев - не ми хареса отношението
Отидох при диагностика на ЕМ комплект в Дружба, щото сам не мога да се оправя, пък и само 1 отверка имам в колата. А от него съм много доволен - там си правех диагностиката на старата кола.
Не сбърках.
Почнахме - тука има ток, релето работи и т.н.
Стигнахме до стартера - давам контактния ключ на стартер - нищо и в този момент съвсем леко подчукнахме кожуха на шалтера и завъртя.
Има няма за половин час с разучаване на ел схемата на фокуса свършихме работа.
Късня следобяд палех колата след почукване по шалтера с една тояжка, а днес ще го сменя с нов - капсолован е.
Благодаря на всички които се отзовахте на проблема ми със съвет!
вчера на обяд колата отново отказа да запали. Запалих я с бутане и директно в Дунев - да констатират проблеми да се приключва. Да обаче не... Приемчика ми каза да я оставя те на другия ден сутринта щели да я погледнат /думите бяха "поиграем"/. Да де ама на мен ми се видя тъпо колата в момента да не пали и да я оставям да изтине и после да почне да пали и след това да се загрява и да се чака пак да откаже... Обясних му го това, но той каза че намало страшно щели да го оправят...
До тук бях с желанието да си подържам колата в Дунев - не ми хареса отношението
Отидох при диагностика на ЕМ комплект в Дружба, щото сам не мога да се оправя, пък и само 1 отверка имам в колата. А от него съм много доволен - там си правех диагностиката на старата кола.
Не сбърках.
Почнахме - тука има ток, релето работи и т.н.
Стигнахме до стартера - давам контактния ключ на стартер - нищо и в този момент съвсем леко подчукнахме кожуха на шалтера и завъртя.
Има няма за половин час с разучаване на ел схемата на фокуса свършихме работа.
Късня следобяд палех колата след почукване по шалтера с една тояжка, а днес ще го сменя с нов - капсолован е.
Благодаря на всички които се отзовахте на проблема ми със съвет!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта