ОБОРОТОМЕРИ И КИЛИМЕТРЖИ НА СКОРПИО И СИЕРА
- bigdady
- потребител
- Мнения: 168
- Регистриран: 03 окт 2006, 14:16
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.0i 122 hp седан
- Местоположение: София-Младост
- Status: Извън линия
ОБОРОТОМЕРИ И КИЛИМЕТРЖИ НА СКОРПИО И СИЕРА
Предлагам в тая тема(знам че има и други такива)но предлагам тази да е една обобщаваща темаза километражите и оборотомерите на скорпио и сиера защото са сходни и много често дават дефекти
та който има добра информация за тези дефекти неработещ километраж или оборотомер или прекъсващи от време на време.Да даде информация как може да се реши проблема
та който има добра информация за тези дефекти неработещ километраж или оборотомер или прекъсващи от време на време.Да даде информация как може да се реши проблема
NO PAIN NO GAIN
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Преди всичко е важно да се определи къде е повредата - в кимометража (визирам таблото с уредите) или навън (в датчиците или кабелите).
Често повредата се крие в гъвкавата платка на гърба на таблото или самите клеми на уредите. Който го е разглобявал знае за какво става реч. Повредите са от окислявания по контактите или напукани писти, а понякога и в двете.
Оборотомера и на Сиерата и на Скорпиото са еднакви като изделие. Разликите са във външтия вид.
Ако спидомера работи, но километража отказва от враме на време и след нулиране на малкия километраж тръгва и после пак спира, то му трябва смазване. Обикновено елестрическите километражи се разпознават, като в движение се изключи от контакт. Тогава стрелката пада на нула и остава неподвижна. Те са от две части. Едната отговаря за скоростта и е на принципа на електомагнитните измервателни уреди, т.е. това е един стрелкови уред, който превръща скоростта в пропорционално напрежение и така показва скоростта на движение. Километража се задвижва от мотор с 4 фази на упраление като постъпващите импулси се обработват от интегрална схема и се подават на моторчето. То от своя страна задвижва система от зъбни колелета, които отвеждат въртенето до добре познатия механизъм от старите автомобили.
Често повредата се крие в гъвкавата платка на гърба на таблото или самите клеми на уредите. Който го е разглобявал знае за какво става реч. Повредите са от окислявания по контактите или напукани писти, а понякога и в двете.
Оборотомера и на Сиерата и на Скорпиото са еднакви като изделие. Разликите са във външтия вид.
Ако спидомера работи, но километража отказва от враме на време и след нулиране на малкия километраж тръгва и после пак спира, то му трябва смазване. Обикновено елестрическите километражи се разпознават, като в движение се изключи от контакт. Тогава стрелката пада на нула и остава неподвижна. Те са от две части. Едната отговаря за скоростта и е на принципа на електомагнитните измервателни уреди, т.е. това е един стрелкови уред, който превръща скоростта в пропорционално напрежение и така показва скоростта на движение. Километража се задвижва от мотор с 4 фази на упраление като постъпващите импулси се обработват от интегрална схема и се подават на моторчето. То от своя страна задвижва система от зъбни колелета, които отвеждат въртенето до добре познатия механизъм от старите автомобили.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Отваряш таблото и сваляш километража. Ще видиш една платка на която има едно двигателче. Вземаш една спринцовка, пълниш я с масло и започваш от оста на двигателя до последното зъбно колело (не пропускай малкия и големия километраж) да капваш по една две капки. Проблема е, че смазката с времето е станала на нищо. Вижда се, че я има, но вече не е смазка а някаква боза.
След това с поялник и тинол повтаряш всички спойки на платката и го сглобяваш. Ако проблема не е отстранен най-вероятно има повреда около двигателчето.
След това с поялник и тинол повтаряш всички спойки на платката и го сглобяваш. Ако проблема не е отстранен най-вероятно има повреда около двигателчето.
-
- потребител
- Мнения: 141
- Регистриран: 19 окт 2005, 18:35
- Модел на автомобила: БАНГИЯ, ТОТАЛКА, СКРАПЕР.. :)
- Местоположение: СОФИЯ- БАНИШОРА!!
- Status: Извън линия
Имам проблем с километража
Колата е форд сиерра хр4 ако има някакво значение ...проблема е следният понякога километража си работи,но в повечето случай се размята от 0 до 240
Интересно ми е проблема дали е зад километража или някъде другаде ...мерси предварително






cosworth наш, който си на небето да се свети името ти,както на пътя така и в сервиза!!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 6 госта