компресия

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
infineon
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 16 фев 2007, 12:19
Модел на автомобила: FORD ORION 1.8 D 92`
Status: Извън линия

компресия

Мнение от infineon » 08 юли 2007, 19:38

Здравейте имам един въпрос относно двигателя.
значи бях качил колата на един наклонен канал с наклкон около 45 градуса може би.
Та колата беше на 1-ва и бях дръпнал ръчната и когато свалих ръчната колата бавно с някви подскоци в двигателя се върна назад по наклона.
и въпроса ми е това лошо ли е за колата понеже един познат ми каза че съм нямал компресия, и дали от това че двигателя се е превъртял назад може би има някви последици за клапаните.

П.С. колата е 1.8 Дизел без турбо

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 08 юли 2007, 20:23

Измери го с компресометър, не се занимавай с догатки....!!
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
shmitc
потребител
потребител
Мнения: 368
Регистриран: 08 фев 2006, 18:26
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4TDCI'04, Ford Fiesta 1.4TDCI'08
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от shmitc » 08 юли 2007, 20:50

Това се случва на много коли,както се е получавало и на мен.Не мисля че опира до компресия.Но както казва колегата може да си провериш компресията.
Изображение
Изображение
Être soi-même, il ya assez d'autres personnes

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 08 юли 2007, 22:55

*00127* това не се случва на много коли ,а само на тези дето нямат компресия и мотора им е за ремонт :P Това че е тръгнала по наклон няма да ти повреди мотора щото той вече е за ремонт .Тя мойта по баир надолу с бутане не тръгва на първа като е и слава богу щот не работи ръчната пък дизелака за да тръгва начи си е направо за ремонт
Форд е колата на шампионите!!!

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 08 юли 2007, 23:02

ползвай уред за измерването на налягането в работните цилиндри или на кратко манометър..

Хвърлянето на боб, гледането на карти таро, и гадаенето, не дават точен резолтат, а тук се работи с точни данни. :)
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

infineon
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 16 фев 2007, 12:19
Модел на автомобила: FORD ORION 1.8 D 92`
Status: Извън линия

Мнение от infineon » 09 юли 2007, 00:13

добре ще го закарам да му видят компресията, макар че в момента направо съм фалирал :(
възможно ли е да няма компресия поради това че съм му сипал рядко масло полусинтетика, като го взех зимата беше с някво минерално масло и сутрин палеше на няколко оборота (не че беше много студено но все пак)

Потребителски аватар
shmitc
потребител
потребител
Мнения: 368
Регистриран: 08 фев 2006, 18:26
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4TDCI'04, Ford Fiesta 1.4TDCI'08
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от shmitc » 09 юли 2007, 06:44

borko 30 написа:*00127* това не се случва на много коли ,а само на тези дето нямат компресия и мотора им е за ремонт :P Това че е тръгнала по наклон няма да ти повреди мотора щото той вече е за ремонт .Тя мойта по баир надолу с бутане не тръгва на първа като е и слава богу щот не работи ръчната пък дизелака за да тръгва начи си е направо за ремонт

Моят Ескорт е на 3500км след напълно основен ремонт и като спра на голям наклон от време на време придръпва 20-25 см и спира.Така че, наизуст да се говори че се е сдухал двигателя и е за ремонт :-?:
Изображение
Изображение
Être soi-même, il ya assez d'autres personnes

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 09 юли 2007, 07:20

infineon написа:добре ще го закарам да му видят компресията, макар че в момента направо съм фалирал :(
възможно ли е да няма компресия поради това че съм му сипал рядко масло полусинтетика, като го взех зимата беше с някво минерално масло и сутрин палеше на няколко оборота (не че беше много студено но все пак)
5 лева някъде е меренето на бензинов автомобил!!
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 09 юли 2007, 08:10

Добре де каква може да е друга причината освен компресията .Нали мотора трябва да държи контра при наклон.
Форд е колата на шампионите!!!

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 09 юли 2007, 08:13

каква контра! :evil: въздуха се свива, нали стартера го върти..

налей два литра масло в смукателните колектори, и ще се получи контра.. :wink:

Колеги, не се занимавайте с глупости!
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 09 юли 2007, 09:56

Ае тука говорите само глупости. 45 градуса наклон и дезлака на борко_30 ще тръгне даже, че и ще запали :P . Това е голям наклон. А пък и да не е толкова, е съвсем нормално да прави така. Тя колата ако върви добре, гори добре и не гори масло, ако искат и да ти казват че колата е за хвърляне не ги слушай.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 09 юли 2007, 21:34

Ма тя мойта е бензинка бе евгени!Той въздуха може да се свива но при 28-30 атмосвери при изправен дизелак не може да мръдне на първа по наклон.Моята при 10 не тръгва ,пък при 30 не знам.Ако греша в разсъжденията си все пак някой да даде смислено и изчерпателно обяснение на този случай
Форд е колата на шампионите!!!

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 09 юли 2007, 22:28

borko 30 написа:Ма тя мойта е бензинка бе евгени!Той въздуха може да се свива но при 28-30 атмосвери при изправен дизелак не може да мръдне на първа по наклон.Моята при 10 не тръгва ,пък при 30 не знам.Ако греша в разсъжденията си все пак някой да даде смислено и изчерпателно обяснение на този случай
а аз искам разяснение, за какво е ръчната в такъв случай.

второ цилиндрите са със ключ на сигмента 0.25 нов двигател, за дълго време пак ще изтърве въздуха. :!:
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
Mladeja
потребител с
потребител с
Мнения: 19
Регистриран: 11 яну 2007, 18:34
Модел на автомобила: Escort 1.6 бензин
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Мнение от Mladeja » 10 юли 2007, 22:32

Колеги мисля че тревогите на колегите са не основателни защото:
на око не можеш да прецениш колко е наклона,а 45 градуса наистина са си много,а окото лъже и сигурно са били повече.
колегата каза че на някакви тласъци е тръгнала назад-значи има някаква компресия,е все пак може да се замери компресията но не забравяйте че компресията на дизелов(и на бензинов) двигател се мери при напълно студен мотор
Искам да питам колегата дали има разход на масло или увеличен разход на гориво,дали пуше колата,дали има мощност?
Както е написал един колега във форума"не пипай това дето варви и работи"

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 11 юли 2007, 00:26

Наистина в момента всичко е само теоретично. Аз силно се съмнявам да има кола която при 45 градуса да не почне да придърпва. А вече реално колко е баира, и колко е компресията, пак говорим без числа. Борко 30, сори, аз мислех че си с дизелак, грешката е моя. Абе ае наздраве на всички, колегата да премери компресията, и да се я кара със здраве. Аз мисля че няма място за притеснение.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
shmitc
потребител
потребител
Мнения: 368
Регистриран: 08 фев 2006, 18:26
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4TDCI'04, Ford Fiesta 1.4TDCI'08
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от shmitc » 11 юли 2007, 07:10

Газ до ламарината и изобщо не се притеснявай че ти придърпала леко на наклон.Карай си МПС-то и споко.
Изображение
Изображение
Être soi-même, il ya assez d'autres personnes

infineon
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 16 фев 2007, 12:19
Модел на автомобила: FORD ORION 1.8 D 92`
Status: Извън линия

Мнение от infineon » 11 юли 2007, 23:24

Mladeja написа:Колеги мисля че тревогите на колегите са не основателни защото:
на око не можеш да прецениш колко е наклона,а 45 градуса наистина са си много,а окото лъже и сигурно са били повече.
колегата каза че на някакви тласъци е тръгнала назад-значи има някаква компресия,е все пак може да се замери компресията но не забравяйте че компресията на дизелов(и на бензинов) двигател се мери при напълно студен мотор
Искам да питам колегата дали има разход на масло или увеличен разход на гориво,дали пуше колата,дали има мощност?
Както е написал един колега във форума"не пипай това дето варви и работи"
Има разход на масло(около 200 грама за 2500 км от смяната), след като сипах полусинтетика 10в40 преди беше с минерално 15в40 но като гледам гарнитурата на капака на главата се омаслява в единия край , разхода е нормален около 5.5 градско, не пуши изобщо даже като я паля , мощност има горе долу. Възможно ли е да не пуши поради факта че е с катализатор и той обира дима?

П.С. ако може да ме насочите каде може да ми измерят компресията че не съм запознат? (все пак съм на 19 и тепърва се уча. дано не са ми продали скапан дизел)

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от diesel1.6 » 12 юли 2007, 10:36

infineon написа:
Има разход на масло(около 200 грама за 2500 км от смяната), след като около 5.5 градско, не пуши изобщо даже като я паля , мощност има горе долу. Възможно ли е да не пуши поради факта че е с катализатор и той обира дима?
перфектен ти е дизелът.
след евентуален ремонт
ще постигнеш разход на масло по 100 грама на 1000 км, ако не ти уцелят центровката, щото я целят, не могат да я правят като хората, ще започне и да пуши, и да гори по 7 градско и няма повече да се притесняваш дали катализаторът обира пушека - е няма да сварва да го обира :)

Потребителски аватар
mistyrain
потребител
потребител
Мнения: 178
Регистриран: 23 сеп 2006, 01:02
Модел на автомобила: Escort 94 1.8 TDi
Местоположение: Sofia\Lom
Status: Извън линия

Мнение от mistyrain » 12 юли 2007, 19:57

Нqма се притеснqваш за пушека, и аз имам катализатор - по точно имах. беше зверски задръстен но понеже съм глупав и вместо да дам да го продухат направо беше изтърбушен. но пък съм доволен как се отпуши сега

Потребителски аватар
Mladeja
потребител с
потребител с
Мнения: 19
Регистриран: 11 яну 2007, 18:34
Модел на автомобила: Escort 1.6 бензин
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Мнение от Mladeja » 14 юли 2007, 00:53

карай без да те тревожи нищо ако нещо се влуши ще го усетиш няма страшно за сега ти препоръчвам само да наливаш и да караш и да сменяш на определените километри масло и ремаци и горивни филтри и си ти :D

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 10 госта