компресия
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 16 фев 2007, 12:19
- Модел на автомобила: FORD ORION 1.8 D 92`
- Status: Извън линия
компресия
Здравейте имам един въпрос относно двигателя.
значи бях качил колата на един наклонен канал с наклкон около 45 градуса може би.
Та колата беше на 1-ва и бях дръпнал ръчната и когато свалих ръчната колата бавно с някви подскоци в двигателя се върна назад по наклона.
и въпроса ми е това лошо ли е за колата понеже един познат ми каза че съм нямал компресия, и дали от това че двигателя се е превъртял назад може би има някви последици за клапаните.
П.С. колата е 1.8 Дизел без турбо
значи бях качил колата на един наклонен канал с наклкон около 45 градуса може би.
Та колата беше на 1-ва и бях дръпнал ръчната и когато свалих ръчната колата бавно с някви подскоци в двигателя се върна назад по наклона.
и въпроса ми е това лошо ли е за колата понеже един познат ми каза че съм нямал компресия, и дали от това че двигателя се е превъртял назад може би има някви последици за клапаните.
П.С. колата е 1.8 Дизел без турбо
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Измери го с компресометър, не се занимавай с догатки....!!
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- borko 30
- потребител
- Мнения: 391
- Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
- Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
- Местоположение: dobrich
- Status: Извън линия


Форд е колата на шампионите!!!
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
ползвай уред за измерването на налягането в работните цилиндри или на кратко манометър..
Хвърлянето на боб, гледането на карти таро, и гадаенето, не дават точен резолтат, а тук се работи с точни данни.
Хвърлянето на боб, гледането на карти таро, и гадаенето, не дават точен резолтат, а тук се работи с точни данни.

Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- shmitc
- потребител
- Мнения: 368
- Регистриран: 08 фев 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4TDCI'04, Ford Fiesta 1.4TDCI'08
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
borko 30 написа:това не се случва на много коли ,а само на тези дето нямат компресия и мотора им е за ремонт
Това че е тръгнала по наклон няма да ти повреди мотора щото той вече е за ремонт .Тя мойта по баир надолу с бутане не тръгва на първа като е и слава богу щот не работи ръчната пък дизелака за да тръгва начи си е направо за ремонт
Моят Ескорт е на 3500км след напълно основен ремонт и като спра на голям наклон от време на време придръпва 20-25 см и спира.Така че, наизуст да се говори че се е сдухал двигателя и е за ремонт



Être soi-même, il ya assez d'autres personnes
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
5 лева някъде е меренето на бензинов автомобил!!infineon написа:добре ще го закарам да му видят компресията, макар че в момента направо съм фалирал![]()
възможно ли е да няма компресия поради това че съм му сипал рядко масло полусинтетика, като го взех зимата беше с някво минерално масло и сутрин палеше на няколко оборота (не че беше много студено но все пак)
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
каква контра!
въздуха се свива, нали стартера го върти..
налей два литра масло в смукателните колектори, и ще се получи контра..
Колеги, не се занимавайте с глупости!

налей два литра масло в смукателните колектори, и ще се получи контра..

Колеги, не се занимавайте с глупости!
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Ае тука говорите само глупости. 45 градуса наклон и дезлака на борко_30 ще тръгне даже, че и ще запали
. Това е голям наклон. А пък и да не е толкова, е съвсем нормално да прави така. Тя колата ако върви добре, гори добре и не гори масло, ако искат и да ти казват че колата е за хвърляне не ги слушай.

Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
- borko 30
- потребител
- Мнения: 391
- Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
- Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
- Местоположение: dobrich
- Status: Извън линия
Ма тя мойта е бензинка бе евгени!Той въздуха може да се свива но при 28-30 атмосвери при изправен дизелак не може да мръдне на първа по наклон.Моята при 10 не тръгва ,пък при 30 не знам.Ако греша в разсъжденията си все пак някой да даде смислено и изчерпателно обяснение на този случай
Форд е колата на шампионите!!!
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
а аз искам разяснение, за какво е ръчната в такъв случай.borko 30 написа:Ма тя мойта е бензинка бе евгени!Той въздуха може да се свива но при 28-30 атмосвери при изправен дизелак не може да мръдне на първа по наклон.Моята при 10 не тръгва ,пък при 30 не знам.Ако греша в разсъжденията си все пак някой да даде смислено и изчерпателно обяснение на този случай
второ цилиндрите са със ключ на сигмента 0.25 нов двигател, за дълго време пак ще изтърве въздуха.

Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- Mladeja
- потребител с
- Мнения: 19
- Регистриран: 11 яну 2007, 18:34
- Модел на автомобила: Escort 1.6 бензин
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Колеги мисля че тревогите на колегите са не основателни защото:
на око не можеш да прецениш колко е наклона,а 45 градуса наистина са си много,а окото лъже и сигурно са били повече.
колегата каза че на някакви тласъци е тръгнала назад-значи има някаква компресия,е все пак може да се замери компресията но не забравяйте че компресията на дизелов(и на бензинов) двигател се мери при напълно студен мотор
Искам да питам колегата дали има разход на масло или увеличен разход на гориво,дали пуше колата,дали има мощност?
Както е написал един колега във форума"не пипай това дето варви и работи"
на око не можеш да прецениш колко е наклона,а 45 градуса наистина са си много,а окото лъже и сигурно са били повече.
колегата каза че на някакви тласъци е тръгнала назад-значи има някаква компресия,е все пак може да се замери компресията но не забравяйте че компресията на дизелов(и на бензинов) двигател се мери при напълно студен мотор
Искам да питам колегата дали има разход на масло или увеличен разход на гориво,дали пуше колата,дали има мощност?
Както е написал един колега във форума"не пипай това дето варви и работи"
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Наистина в момента всичко е само теоретично. Аз силно се съмнявам да има кола която при 45 градуса да не почне да придърпва. А вече реално колко е баира, и колко е компресията, пак говорим без числа. Борко 30, сори, аз мислех че си с дизелак, грешката е моя. Абе ае наздраве на всички, колегата да премери компресията, и да се я кара със здраве. Аз мисля че няма място за притеснение.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 16 фев 2007, 12:19
- Модел на автомобила: FORD ORION 1.8 D 92`
- Status: Извън линия
Има разход на масло(около 200 грама за 2500 км от смяната), след като сипах полусинтетика 10в40 преди беше с минерално 15в40 но като гледам гарнитурата на капака на главата се омаслява в единия край , разхода е нормален около 5.5 градско, не пуши изобщо даже като я паля , мощност има горе долу. Възможно ли е да не пуши поради факта че е с катализатор и той обира дима?Mladeja написа:Колеги мисля че тревогите на колегите са не основателни защото:
на око не можеш да прецениш колко е наклона,а 45 градуса наистина са си много,а окото лъже и сигурно са били повече.
колегата каза че на някакви тласъци е тръгнала назад-значи има някаква компресия,е все пак може да се замери компресията но не забравяйте че компресията на дизелов(и на бензинов) двигател се мери при напълно студен мотор
Искам да питам колегата дали има разход на масло или увеличен разход на гориво,дали пуше колата,дали има мощност?
Както е написал един колега във форума"не пипай това дето варви и работи"
П.С. ако може да ме насочите каде може да ми измерят компресията че не съм запознат? (все пак съм на 19 и тепърва се уча. дано не са ми продали скапан дизел)
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
перфектен ти е дизелът.infineon написа:
Има разход на масло(около 200 грама за 2500 км от смяната), след като около 5.5 градско, не пуши изобщо даже като я паля , мощност има горе долу. Възможно ли е да не пуши поради факта че е с катализатор и той обира дима?
след евентуален ремонт
ще постигнеш разход на масло по 100 грама на 1000 км, ако не ти уцелят центровката, щото я целят, не могат да я правят като хората, ще започне и да пуши, и да гори по 7 градско и няма повече да се притесняваш дали катализаторът обира пушека - е няма да сварва да го обира

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 10 госта