Адски неприатен проблем с Fiesta 1.1mi CLX
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Тука що не погледнете ?
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?t=4912
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?t=4912
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
На тези ДВГ проблема не е в самия стъпков мотор, а в управлението му
TPS сензора, или това червеното - посочено е с черна стрелка на схемата, която е постната по-горе /долу в ляво/. Лошото е, че такъв датчик се намира трудно, а нов върви в комплект с моторчето. Във форума е писано доста за този проблем на този ДВГ.
картинка и информация
TPS/THROTTLE POSITION SENSOR/Потенциометър дроселова клапа





- shibing
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 21 дек 2006, 21:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 mi CLX
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
не е от моторчето.започвам пак от нулата
Замериха моторчето за празен ход и се оказа че работи(аз съшо си го мислех)Сега като натисна педала на газта рязко колата ускорява веднага.Изобщо колата си върви добре като за 1,1.Значи проблема сега е следният:като запала колата и оборотите седят на 2000 около 4,5 секунди след което се нормализират до 900-1000 об/мин.Същото се получава и при движение,като изкл-
юча от скорост и оборотите си остават все едно не съм изключил от скорост(даже някой път се повишават леко) и пак така след 4,5 секунди падат.Когато спирам на скорост не е така,но немога винаги да се съобразявам с този проблем.Тоя елконаджията ми каза да си взема Фолксваген Голф 2 и няма да се оплаквам вече....Адски негодни маистори има тук в Пазарджик....







юча от скорост и оборотите си остават все едно не съм изключил от скорост(даже някой път се повишават леко) и пак така след 4,5 секунди падат.Когато спирам на скорост не е така,но немога винаги да се съобразявам с този проблем.Тоя елконаджията ми каза да си взема Фолксваген Голф 2 и няма да се оплаквам вече....Адски негодни маистори има тук в Пазарджик....


Приказката свърши,а вие сте си все същите мърши !!!
- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Това само при студен двигател или винаги?shibing написа:като запала колата и оборотите седят на 2000 около 4,5 секунди след което се нормализират до 900-1000 об/мин.
Сега (лятото) какво отчита термометърчето като загрее (предполагам си сменил термостата)?
Ти му кажи: "на калпава ракета космоса й крив".shibing написа:Тоя елконаджията ми каза да си взема Фолксваген Голф 2 и няма да се оплаквам вече....
Ееее, ша им са и на майсторите

- shibing
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 21 дек 2006, 21:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 mi CLX
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Като загре секундите са 2,3 но пак го има.Колкото до втория въпрос:стрелката седи малко над бялото(минимума),на 1 см някаде над минимума.Никога не е загрявала толкова че стрелката да отиде в средата камо ли в мах.Термостата не съм го сменял защото ми казаха че не е за смяна(иначе не е проблем).Това само при студен двигател или винаги?
Сега (лятото) какво отчита термометърчето като загрее (предполагам си сменил термостата)?
Приказката свърши,а вие сте си все същите мърши !!!
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Като запалиш е нормално докато е студена първите 4-5 сек. оборотите да са около 1500-2000. Също така при движение на свободна оборотите седят на 1500 поради някакви съображения - например сервото на спирачките да може да действа. Като спреш на място си падат на 900. Карай си колата и въобще не слушай тъпите майстори които могат да ремонтират само "най-сложната и съвършенна" "кола" Голф 2.shibing написа:не е от моторчето.започвам пак от нулата![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Замериха моторчето за празен ход и се оказа че работи(аз съшо си го мислех)Сега като натисна педала на газта рязко колата ускорява веднага.Изобщо колата си върви добре като за 1,1.Значи проблема сега е следният:като запала колата и оборотите седят на 2000 около 4,5 секунди след което се нормализират до 900-1000 об/мин.Същото се получава и при движение,като изкл-
юча от скорост и оборотите си остават все едно не съм изключил от скорост(даже някой път се повишават леко) и пак така след 4,5 секунди падат.Когато спирам на скорост не е така,но немога винаги да се съобразявам с този проблем.Тоя елконаджията ми каза да си взема Фолксваген Голф 2 и няма да се оплаквам вече....Адски негодни маистори има тук в Пазарджик....![]()
- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Точно това имах предвид, значи нормално е като запалиш да е на високи обороти за кратко, като е загряла за още по-кратко. Ако не е така, значи нещо не е наред, моята особено зимата бая качва обороти отначало.DigiPro написа:Като запалиш е нормално докато е студена първите 4-5 сек. оборотите да са около 1500-2000. Също така при движение на свободна оборотите седят на 1500 поради някакви съображения - например сервото на спирачките да може да действа. Като спреш на място си падат на 900. Карай си колата и въобще не слушай тъпите майстори които могат да ремонтират само "най-сложната и съвършенна" "кола" Голф 2.
Обаче... като изключиш от скорост да продължава да ти държи обороти...

Това съм го виждал само на една кола - Пежо 309, която умишлено беше направена да държи обороти 1-2 секунди след като пуснеш газта, с цел калпав шофьор да тръгва лесно на баир

При теб доколкото разбирам колата не е била така като си я взел, а в последствие се е получило това. Ще се опитам да подразбера от собственика на Пежо-то, как е направена тая шашма с оборотите, може да даде насока къде да търсим проблема.

На място като подадеш газ и отпуснеш, пак ли държи обороти?
Да не би нещо съединителя ти да не отделя добре.
Съжалявам, ако давам глупави предположения, ама гледам човека се мъчи от половин година, искам да помогна

Как ти е разхода?
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Всичко това с оборотите е напълно нормално и си е фабрично така. И предишната ми Фиеста 1,1 моно 91г. и тази сегашната 1,6 16V се държи така. Нека и колегите да кажат как е при тях, но според мен всичко е нормално. Също така като отпуснеш рязко газта оборотите не падат моментално а се смъкват плавно. Някой колега беше обяснявал защо е така но не помня. Според мен по този начин превключването между предавките става много по плавно.
- peshaka
- потребител
- Мнения: 454
- Регистриран: 20 апр 2008, 11:05
- Модел на автомобила: "89 Fiesta Mk3 1.3 mono J6B с АГУ
"88 Isuzu Trooper 2.2TD
"95 BMW e36 318tds - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Адски неприатен проблем с Fiesta 1.1mi CLX
За да не отварям нова тема ,продължавам тази,автомобила е същия като на колегата shibing от него го купих
имах по сериозни проблеми за отстраняване и бях оставил на заден плат въпросното глъхнене,та те вече са отстранени мога с гордост да кажа че колата е на една идея от перфектна
сменено до тук:
-Двигател от 1.1 минах на 1.3 отново моно с код J6B
-Потенциометър
-цялата моноинжекция /имам 3 броя ,кото и да сложа 1 и също/
-горивен филтър /тя колата се кара предимно на газ ама все пак/
-цялата генерация + махане на катализатор и замяната му с резонаторно гърне/незнам на колегата кой му е казал че няма катализатор ,определено имаше
/
-кабели и свещи като за свещи сложих и моторкрафт и денсо разлика никаква
ами това е което се сещам а проблема е че при потегляне при подаване на газ колата "мисли" секунда ,две и тогава ускорява /адски неприятно за мен/
мотора е перфектен не пипа маслото не пуши със зентровани клапани почти не трака
маслото е на има няма 200 км
сигурен съм че проблема е някъде по електорниката възможно ли да е е ламбда сондата ?

имах по сериозни проблеми за отстраняване и бях оставил на заден плат въпросното глъхнене,та те вече са отстранени мога с гордост да кажа че колата е на една идея от перфектна

сменено до тук:
-Двигател от 1.1 минах на 1.3 отново моно с код J6B
-Потенциометър
-цялата моноинжекция /имам 3 броя ,кото и да сложа 1 и също/
-горивен филтър /тя колата се кара предимно на газ ама все пак/
-цялата генерация + махане на катализатор и замяната му с резонаторно гърне/незнам на колегата кой му е казал че няма катализатор ,определено имаше

-кабели и свещи като за свещи сложих и моторкрафт и денсо разлика никаква
ами това е което се сещам а проблема е че при потегляне при подаване на газ колата "мисли" секунда ,две и тогава ускорява /адски неприятно за мен/
мотора е перфектен не пипа маслото не пуши със зентровани клапани почти не трака

сигурен съм че проблема е някъде по електорниката възможно ли да е е ламбда сондата ?


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта