Проблеми със запалването

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
vank066
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 30 юни 2007, 14:14
Модел на автомобила: Fort Eskort 1.4mi
Местоположение: Montana
Status: Извън линия

Проблеми със запалването

Мнение от vank066 » 03 юли 2007, 19:43

Здравейте.Эначи проблема е следния.Колата си върви и по някое време спре чакам 5-10 минути и тръгва.Това нещо се появява различно. Бях на бензин сега съм на гаэ проблема е същия.Форд Ескорт 1.4ми 1992год.Махнах катализатора и ланд сондата проблема е същия.Явно нещо в електрониката незнам помагаите.

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 03 юли 2007, 19:46

Прилича на комутатор, но все пак това е само идея....

вземи един от моргата, направи едно две кръгчета и така...
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

vank066
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 30 юни 2007, 14:14
Модел на автомобила: Fort Eskort 1.4mi
Местоположение: Montana
Status: Извън линия

Мнение от vank066 » 03 юли 2007, 20:23

Комутатора има ли връзка с бензиновата помпа защото като спре и тя не работи.

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 03 юли 2007, 21:16

vank066 написа:Комутатора има ли връзка с бензиновата помпа защото като спре и тя не работи.
не няма пряка...

Но от помпата щеше или да спре, или да не върви както трябва.
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 03 юли 2007, 21:17

Имах подобен проблем, който се отстрани незнайно как - в смисъл не мога да кажа кое точно от нещата, които направих помогна.... Имам си теория, която не претендира за достоверност:
Форд, за разлика от доста други марки, при изключен контакт прекъсва всички ел.вериги, включително и вентилатора на радиатора, което при жегите в момента, може би, има някакво,макар и нищожно значение....и това при наличие на допълнителни условия - лоша маса някъде, недобре зареждащ се акумулатор и като цяло позастаряла ел.мрежа (и компонентите и) причиняват този ефект.
Лично при мен - презапоявах студените връзки в бушонното табло, смених и акумулатор...и CPS датчик приблизително по едно и също време. Е, и от тогава нямам проблем с това. Засега.

vank066
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 30 юни 2007, 14:14
Модел на автомобила: Fort Eskort 1.4mi
Местоположение: Montana
Status: Извън линия

Мнение от vank066 » 03 юли 2007, 22:35

какъв е този СРS датчик.

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DTM » 04 юли 2007, 08:21

vank066 написа:какъв е този СРS датчик.
Датчик, които отчита честотата на въртене на коляновия вал (crankshaft position sensor).

Потребителски аватар
bdjon
потребител
потребител
Мнения: 108
Регистриран: 25 апр 2007, 08:00
Модел на автомобила: ford fiesta 1.3 i 1997- colt 97i
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от bdjon » 07 юли 2007, 11:32

най вероятно е от бушонното табло имаше тема някаде на тези фордове там им е болката :roll:

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 09 юли 2007, 11:28

DTM написа:
vank066 написа:какъв е този СРS датчик.
Датчик, които отчита честотата на въртене на коляновия вал (crankshaft position sensor).
Или така наречения датчик на Хол

:twisted:

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта