Escort 1.8 TDI 94г. - черен кабел с жълт кант - за къде е?

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
gogo_21011
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 18 яну 2006, 15:15
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDI 94
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Escort 1.8 TDI 94г. - черен кабел с жълт кант - за къде е?

Мнение от gogo_21011 » 09 юли 2007, 09:32

Описание на проблема! Перката на вентилатора не въртеше и постоянно гореше силовия бушон 40А (5.11 лв. от Мото Фое)! След дълго търсене се оказа разменен куплунг на захранването на вентилатора! Вързах го както трябва, вентилатора на радиатора сега работи без проблем. Остана да разбера какво съм изключил! Всичко работи без да горят бушони, без да се е запалило нищо па колата! Въпросният изключен кабел е някъде окло 2.7 кв. (дебеличък е) и е черен с жълт кант, а този който включих е доста по-тънък, но няма друга букса която да включа там само тези двете са еднакви другите се различават и видимо не стават да ги включа другаде освен където са си в момента. Гледах най-различни схеми и не можах да се ориентирам ! Въпросния кабел се намира под моторчето за вакум на отработенита газове. Колата има аербег, абс, регулиране на фаровете, печка подгряване през зимата, централно! Всичко работи без проблеми!? Ако някой има същата кола бих му бил много благодарен да погледне какво е вързано на тази букса! И още нещо? Ходих на еладжия и онзи ми вика, че слагали едни и същи ел. инсталации а аз съм нямал нещо което друг модел го има и оставали свободни букси и така да съм си карал. Благодаря на всички отзовали се!

Потребителски аватар
shaby
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 31 май 2006, 11:36
Модел на автомобила: Escort '96 1.8 TD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от shaby » 09 юли 2007, 22:50

Това и аз съм го чувал за базовото окабеляване и май е вярно. Моята фиеста (преди Ескорт-а) беше супер базова, ама нищичко си нямаше - нито възглавници, нито електрики, нито задни врати :) та така и при мене по окабеляването стърчаха букси навсякъде, които в конкретната кола не вършеха нищо. Ако добре съм разбрал описанието ти ми се струва най вероятно случая ти да е такъв ;)

Потребителски аватар
revmata
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
Местоположение: sliven
Status: Извън линия

Мнение от revmata » 09 юли 2007, 23:09

как може да си изключел нещо КАТО ВСИЧКО ТИ РАБОТИ. Що се отна ся за колегата съм съгласен с това което ти е казал.Просто си отсранил някоя чужда грешка и сега всичко е наред
КАРАЙ РЕТРО И УСЕТИ ОРИГИНАЛА

Потребителски аватар
gogo_21011
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 18 яну 2006, 15:15
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDI 94
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от gogo_21011 » 10 юли 2007, 09:29

Благодаря на всички, значи да си карам и да си свиркам! :)
Съжалявам, че предизвиках такива спорове, и то не по темата! :(

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта