New Mondeo

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
Потребителски аватар
pacodelucia
потребител
потребител
Мнения: 46
Регистриран: 22 юни 2007, 22:11
Модел на автомобила: New Форд Мондео 2007г. 2.0 TDCI -140к.с.
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pacodelucia » 11 юли 2007, 00:01

уважаеми съмишленици,
колата е тук.И номерата са тук.сутринта я взех и цял ден карах.За пръв път от дълго време насам ми е кеф да карам.Истински кеф.Карал съм и по старо Мондео но това е просто върха на сладоледа.Форд надминават всичко.Не случайно АУТО БИЛД пишат ,че Пасата на Фолксваген го духа яко.Колата е просто върха.Пожелавам я на всеки.Мисля ,че е и момента в който трябва да похваля двама души от Мото Пфое Варна :Галин и Чавдар.Добри търговци,а и много читави.Момчета искам си бутилката:))))))))))))))))))))))))))))))))))

Потребителски аватар
krava_i_pile
потребител
потребител
Мнения: 176
Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
Местоположение: София, Сливен
Контакти:
Status: Извън линия

da

Мнение от krava_i_pile » 11 юли 2007, 12:17

честито :D
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
la4o
потребител
потребител
Мнения: 2269
Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
Местоположение: София, център
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от la4o » 11 юли 2007, 12:35

pacodelucia написа:уважаеми съмишленици,
колата е тук.И номерата са тук.сутринта я взех и цял ден карах.За пръв път от дълго време насам ми е кеф да карам.Истински кеф.Карал съм и по старо Мондео но това е просто върха на сладоледа.Форд надминават всичко.Не случайно АУТО БИЛД пишат ,че Пасата на Фолксваген го духа яко.Колата е просто върха.Пожелавам я на всеки.Мисля ,че е и момента в който трябва да похваля двама души от Мото Пфое Варна :Галин и Чавдар.Добри търговци,а и много читави.Момчета искам си бутилката:))))))))))))))))))))))))))))))))))
ЧЕСТИТО!!! МНОГО ТИ ЗАВИЖДАМ!!!

Относно това което казваш...
Имах възможност да карам Мондео 2.0 TDCI 140 к.с... беше с почти всички екстри... 6 скорости...

безумен кеф... карал съм много коли, някой от тях много луксозни... мондеото наистина е много удобно за каране...
Коментирахме разликата с Peugeot 607... според мен по-висок клас... това което съм карал беше с много по-голям двигател (210 коня май беше) но наистина бях стъписан, още докато го изкарвах от паркинга... волана беше неприятно лек... през цялото време изпитвах чувство че е откачен и че въртя някакъв геврек във въздуха... никаква обратна връзка с колелата... на мондеото волана е мек, но усещаш какво става на пътя, което за мен е много важно... Пежото горе долу колкото мондеото на габарити... може би е малко по-дълго... но определено мондеото седи по-тежко и вдъхва стабилност... колкото и да не бях свикнал го паркирах с лекота (мислех, че ще ми е трудно и се притеснявах да не го закача) С огледалата имах проблем... беше ми трудно да свикна... някак малки ми изглеждаха... пък и имат едно пречупване на образа в края, което сигурно е полезно, но за мен беше непривично...

Абе мога да пиша много... просто съм изключително впечатлен от колата... наистина е ПРЕКРАСНА!!!

Като сме започнали с благодарностите и аз искам да благодаря на Владо от МП!

Поздрави,
la4o

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 11 юли 2007, 15:32

*00940*
Неделя, 7 часа, ОМВ - Мир. Щете чакаме! И да не дойдеш с такси :P
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 12 юли 2007, 00:40

Това, което ме интересува са гаранционните условия - срок и обхват (включително и ползване на оборотен автомобил)

Потребителски аватар
pacodelucia
потребител
потребител
Мнения: 46
Регистриран: 22 юни 2007, 22:11
Модел на автомобила: New Форд Мондео 2007г. 2.0 TDCI -140к.с.
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мерси

Мнение от pacodelucia » 12 юли 2007, 00:56

Мерси за поканата ще дойда в неделя на ОМВ в 19 часа:))))
ползване на оборотен автомобил уви в МП няма.ама нали уж ги вземаме да не се чупят и да ни трябват оборотни коли.:)))))а след втория ден каране мога да кажа :върха е:))))

Потребителски аватар
ivoled
потребител
потребител
Мнения: 542
Регистриран: 11 мар 2007, 23:39
Модел на автомобила: Фиеста 98(вече не), Орион 91 и ЛАЧИЯ ДОГАН
Местоположение: ДОЛИНАТА НА ШИРОКИТЕ ГАЩИ
Status: Извън линия

Мнение от ivoled » 18 юли 2007, 20:17

Днес видях такова в Рз златист металик, наистина хубава кола ама и каката ако можеше да я кара.Не че нещо и ако чете сори ама и трябваха 3 маневри и един "регулировчик" да я изкара от място кадето излизаше и с 1

Потребителски аватар
pacodelucia
потребител
потребител
Мнения: 46
Регистриран: 22 юни 2007, 22:11
Модел на автомобила: New Форд Мондео 2007г. 2.0 TDCI -140к.с.
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pacodelucia » 19 юли 2007, 07:39

ами при дължина от 4,8 метра определено не е подходяща за шофьори със слаби маневрени умения:)пък било то жени или мъже:)))))) :P

Потребителски аватар
ivoled
потребител
потребител
Мнения: 542
Регистриран: 11 мар 2007, 23:39
Модел на автомобила: Фиеста 98(вече не), Орион 91 и ЛАЧИЯ ДОГАН
Местоположение: ДОЛИНАТА НА ШИРОКИТЕ ГАЩИ
Status: Извън линия

Мнение от ivoled » 19 юли 2007, 12:45

Обаче аз неразбрах само твойто какъв цвят е понеже това което видях беше с варненски номер :D

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 19 юли 2007, 13:06

Някой май каза, че ще дойде неделя, пък май нещо не дойде *00147*
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
pacodelucia
потребител
потребител
Мнения: 46
Регистриран: 22 юни 2007, 22:11
Модел на автомобила: New Форд Мондео 2007г. 2.0 TDCI -140к.с.
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pacodelucia » 19 юли 2007, 15:06

за жалост неделя работим някой хора:))))и като си погледнах часовника беше станало 20 часа.а цвета на колата се води Тъндър на снимките които съм качил тук се вижда най-добре:))))нов цвят за форд.

Потребителски аватар
ImpossibleMan
потребител
потребител
Мнения: 565
Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
Местоположение: Селеметя
Status: Извън линия

Мнение от ImpossibleMan » 21 юли 2007, 06:30

Първо честито за новата придобивка! Ще ми е интересно, а и надявам се не само на мен да кажеш впечатленията си за Мондеото. Моят досег с него бе само пипнешком - опипах набързо таблото и пласмасите, за да ги сравня с моите на Фиестата ;) Май не всички пластмаси са такива, каквито ни се искат , а? Останах малко разочарован от някои материали. Интересно ми е мнението ти за новата система за управление на Форд - втвърдяването на волана при висока скорост. Какво мислиш за това? Защото в Ауто Билд управлението на Мондеото има точка по-малко от това на Пасат. Споменава се за някаква нечувствителност на волана от средно положение, което много не ми е ясно, а може би и превода да не е наред. Аз оня ден с тоя чувствителен волан на Фиестата за малко да се забия в трансформатора пред нас, понеже си галех кормилото с една ръка, а колата попадна в неравности и аз не успях да задържа волана, понеже той подскочи много яко. Интересно ми е какво мислиш за окачването и да го сравниш с това на други автомобили, ако си карал или си се возил. Може ли да бие да кажем новите модели на Мерцедес или това е само мечта? И ако знаеш, дали управлението се коригира в някои ситуации, като да кажем страничен вятър или твърде бързо влизане в завой, както при Фолксваген и Тойота примерно. Пък и ако се сетиш нещо друго интересно, ще съм ти благодарен, ако го споделиш :)

Потребителски аватар
pacodelucia
потребител
потребител
Мнения: 46
Регистриран: 22 юни 2007, 22:11
Модел на автомобила: New Форд Мондео 2007г. 2.0 TDCI -140к.с.
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

пояснения

Мнение от pacodelucia » 21 юли 2007, 12:38

интересни неща питаш :)
да тръгнем от това ,че имам база за сравнение доста нови и малко карани автомобили които съм карал.последния ми автомобил преди Мондеото беше ситроен С4,който купих нов.беше разочарование за което нямя да говоря сега.през изминалите 3-4 години карах доста служебни коли межу които мерцедеси,волва,хонди,та дори и най-новата S класа на Мерцедес.Разбира се ,че в случая не мога да твърдя ,че возията на S класата и на Мондеото е еднаква но определено ги слагам на кантар с С класата на Мерцедес а и дори с Е-класата.Автомобила макар и с най-големия дизелов двигател е идеално обезшумен,двигателя е много пъргав и еластичен.Форд са научили много за возията явно,защото макар и с 17 цолови джанти колата при преминаване на дупки (които си ги имаме в изобилие в БГ) е стабилна и нямя типичното за много коли протракване.Не я хваля защото съм я купил,но наистина Форд са се научили на много през годините.Що касае зглобката на автомобила,както всеки сериен автомобил си има местенца където дреболии не са изпипани.Аз купих Титаниум което е почти най-високото изпълнение и мога да кажа ,че и материали и тапицерии са качествени.Пак ,ще кажа също така ,че не може да се сравнява един автомобил които струва 50хил.лв с един които струва 150хил.лв. но за цената си,всичко е на едно много високо ниво.Доколко е здрав и безпроблемен автомобила ще си покаже времето.
Посредством ESP-то мога да кажа ,че колата е доста стабилна на завои.При тестове които направих за влизане в завой с 120км/ч ,колата не мърда от пътя.
При скорост от 140 км/ч на 6-та скорост двигателя работи на 2200 оборота ,макар и неразработен все още.
Работата на волана е добра,не усещам честно казано,тази чувствителност за която говориш

надявам се да съм отговорил изчерпателно на въпросите и ако мога да помогна с още нещо ,ще го направя с удоволствие.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: пояснения

Мнение от paci » 21 юли 2007, 13:14

pacodelucia написа:Работата на волана е добра,не усещам честно казано,тази чувствителност за която говориш
Аз знам за какво говори.
Аз голямо ровене и сменяване по моята и все пак не ми харесва как се държи.
Миналата неделя на неделната фордофка го обсъждахме понеже към момента се събираме 3 фиести, моята и 2 МК3.
Стигнаха другите пичове до извода, че трябва да и свикна и да се събразявам с поведението и.
Много е чувствителен волана а преди нея съм карал все коли без хидравлика.
Остана ми един луфт който чувам но все още не сме го намерили. Единия от приемчиците в МП даде предположение но остана аз да си го проверя. Още не съм го проверил но май не е от там шума.
Гледа все пак момчето докъто си лафехме на паркинга и аз подхвърлих да не би да е нещо от рейката или карето на кормилния прът.. Той както си седеше вътре я запали и почна леко да бута волана ляво-дясно и гумите реагираха и на най-малкото. Каза че ако имам луфт гумите няма да реагират така. От там се изненадах колко малко движение ми трябва на волана т.е. без усилия и гумите реагират. Кой ме знае какви идиoтски движения правя и затова я чувствам нестабилна.

Потребителски аватар
ImpossibleMan
потребител
потребител
Мнения: 565
Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
Местоположение: Селеметя
Status: Извън линия

Мнение от ImpossibleMan » 21 юли 2007, 14:24

Аз не се оплаквам от поведението на моята кола Paci, само казвам, че досега никога не ми се е случвало подобно нещо - да изтърва волана заради това, че има много голям обратен контакт с пътя. Толкова голям, че имам чувството, че колата вози по-меко, ако не държа волана или седя на дясната седалка. Всеки ден паркирам на това място вече година и явно съм станал невнимателен ;) Моята и със 170 си стои стабилно на пътя, няма никакви проблеми с окачването или волана ( Все пак го държа с две ръце ;) ) А за Мондеото четох, че волана става нечувствителен при висока скорост и нищо не може да разколебае колата, ако мине през неравности да кажем. Не знам немските журналисти какво имат предвид под нечувствителност от средно положение и защо не са доволни от това. Според мен е хубаво волана да не мърда при висока скорост.

Явно пообъркахме малко понятията за чувствителност, нечувствителност и обратен контакт с пътя. Моята MK 6.5 си намира много точно пътя, само дето волана малко друса и ако не го държиш здраво по неравности, почва да играе хоро и може да последва някоя дупка ;)

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 21 юли 2007, 15:18

Зависи си от човека.
От това как възприема нещата и как реагира.
Не съм се замислял толкоз над нещата но за момента се стига до това че проблема си е изцяло в мен.

rino71
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 23 дек 2006, 19:31
Модел на автомобила: MONDEO
Status: Извън линия

Мнение от rino71 » 21 юли 2007, 15:25

Честито колега-благородно ти завиждам и ти пожелавам дълго време и с голям кеф да се наслаждаваш на новото Монди :wink:

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта