Лампичка на таблото
-
- потребител
- Мнения: 55
- Регистриран: 31 яну 2005, 09:27
- Модел на автомобила: Mondeo MKI 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Лампичка на таблото
Здравейте,
Прави ми впечатление, че като паля колата една от лампите не светва. Става въпрос за тази за спирачките. Поправете ме ако бъркам, но би трябвало да светва, когато паля или като опъна ръчната. Да обаче, не.
Ако има проблем, къде да го търся???
Прави ми впечатление, че като паля колата една от лампите не светва. Става въпрос за тази за спирачките. Поправете ме ако бъркам, но би трябвало да светва, когато паля или като опъна ръчната. Да обаче, не.
Ако има проблем, къде да го търся???
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
При палене свети ABS, но за ръчната защо да свети, освен ако не си я опънал.toko написа:Aко е датчик, трябва да светне когато паля, нали. Като гледам трябва да разглобя половината кола за да стигна до лампичкитеБаси купона.
При мен беше датчика на ръчната, почити жигулско изпълнение.
Ти си с Мондео, така че пет винта и таблото с лампичките е готово, писано е из форума как става.
Успех.

Небойте се роби Спартак е с вас!
-
- потребител
- Мнения: 55
- Регистриран: 31 яну 2005, 09:27
- Модел на автомобила: Mondeo MKI 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Не трябва ли при палене да светне, за да знам работи или не? Все пак тази лампичка би трябвало да е с двойно предназначение, за ръчната и за повреда в спирачната система.aaleks написа:При палене свети ABS, но за ръчната защо да свети, освен ако не си я опънал.toko написа:Aко е датчик, трябва да светне когато паля, нали. Като гледам трябва да разглобя половината кола за да стигна до лампичкитеБаси купона.
При мен беше датчика на ръчната, почити жигулско изпълнение.
Ти си с Мондео, така че пет винта и таблото с лампичките е готово, писано е из форума как става.
Успех.
Колкото за смяната, шегувам се, макар че съм абсолютен аджамия и наистина изглежда страшно на пръв поглед

-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Тази лампа е предупредителна. Свети когато си вдигнал ръчната и си завъртял ключа на конткт. Идеята й е да те подсети, че си на ръчна. А за нивото на спирачната течност (за повреда в спирачната система - както си се изразил) мисля, че има друга лампичка, но за съжаление не съм сигурен коя еtoko написа:Не трябва ли при палене да светне, за да знам работи или не? Все пак тази лампичка би трябвало да е с двойно предназначение, за ръчната и за повреда в спирачната система.

-
- потребител
- Мнения: 55
- Регистриран: 31 яну 2005, 09:27
- Модел на автомобила: Mondeo MKI 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Лампичките са три: Отгоре за ABS-a. Отдолу за спирачките и маслото (съответно лява и дясна). Дори и на контакт лампата не светва, т.е. вероятно е лампичка. Според ръководството ако падне нивото на спирачната течност ще светне въпросната лампичка, а не на ABS-a.
Благодаря ви за мненията, ще се боря и ще видя.
Благодаря ви за мненията, ще се боря и ще видя.
- cossy
- потребител
- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
- Status: Извън линия
На твоя въпрос има вече отговори във форума, въпреки това ще ти ги копирам :

Sharp написа:А за лампата с "ключа"-- светва при отчитане на неизправност с определен код.Пак ще намеся моята кола-заради газовата засичаше код за мудно показание/смяна на ламбда напрежението(или нещо такова),но не светваше веднага лампата,а след около 100 км.,в сервизните програми сигурно е описан алгоритъма на действие на бордовата самодиагностика.
GOSPODIN написа:Отговарям на това , което знам със сигурност: Оранжевият ключ се загасява, като се свали жабката( като се отвори се издърпва напред и се откача много лесно) и вдясно в дупката се намира правоъгълен бутон със същия знак(гаечен ключ) . Ключа на запалването се дава на контакт и се натиска този бутон и се задържа за минимум 4-5 сек. и лампичката загасва за 15000 км. Това е направено само за подсещане , че колата на всеки 15000 изминати км. трябва да влезе в сервиз за диагностика.

-
- потребител
- Мнения: 86
- Регистриран: 31 май 2005, 17:06
- Модел на автомобила: Ford Mondeo GLX, hatchback, 1994, 1.8, 115hp
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Здравейте всички във форума!!! Аз имам същия проблем с индикатора на ръчната спирачка. Свети от време на време и си мисля че лампичката е ОК, а проблема ми е в датчика. Та да попитам и аз. Къде е скрит въпросния датчик? Не съм разбирач затова ще приветствам всяка информация по въпроса!
Ford Mondeo GLX, hatchback, 1994, 1.8, 115hp
- СЕВА
- потребител
- Мнения: 266
- Регистриран: 04 мар 2005, 18:26
- Модел на автомобила: FORD model T 1914
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Датчика е най прост бутон който е монтиран на стойката на ръчната спирачка зада се стигне до него обаче трябва колата да се поразглоби малко.PlamenJ написа:Здравейте всички във форума!!! Аз имам същия проблем с индикатора на ръчната спирачка. Свети от време на време и си мисля че лампичката е ОК, а проблема ми е в датчика. Та да попитам и аз. Къде е скрит въпросния датчик? Не съм разбирач затова ще приветствам всяка информация по въпроса!
ФОРД КАЧИ СВЕТА НА КОЛЕЛА
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 02 дек 2004, 11:40
- Модел на автомобила: СОФИЯ
- Местоположение: МОНДЕО II
- Status: Извън линия
За съжаление датчика е много баламски направен. Представлява метално лостче, което прави контакт(затваря ел.-верига) когато е дръпнат лоста на ръчната. но явно не са дообмислили нещо при направата, защото доста често такъв контакт не се получава(поне при мен) и лампичката светва когато и е приятно да го прави. Иначе може да стигнеш до това лостче като издърпаш нагоре кожуха на лоста на ръчната(закачен е на две пластмасови куки) и дръпнеш самия лост докрай. Успех!
-
- потребител
- Мнения: 86
- Регистриран: 31 май 2005, 17:06
- Модел на автомобила: Ford Mondeo GLX, hatchback, 1994, 1.8, 115hp
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Благодарско MEFFISTO! Ще го разгледам това лостче още довечераMEFFISTO написа:За съжаление датчика е много баламски направен. Представлява метално лостче, което прави контакт(затваря ел.-верига) когато е дръпнат лоста на ръчната. но явно не са дообмислили нещо при направата, защото доста често такъв контакт не се получава(поне при мен) и лампичката светва когато и е приятно да го прави. Иначе може да стигнеш до това лостче като издърпаш нагоре кожуха на лоста на ръчната(закачен е на две пластмасови куки) и дръпнеш самия лост докрай. Успех!

Ford Mondeo GLX, hatchback, 1994, 1.8, 115hp
- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
Показват дали ти работят светлините.Ако изгори някоя крушка светва съответната на датчика.Когато запалиш остават светнати тези за спирачките за да ги тестваш,натискаш леко педала на спирачката и те трябва да изгаснат
Абе генералска работа:))
При тези мондеота които имат този датчик,гаечният ключ който подсеща че са изминати 10 000 км. от посещение в сервиз, се нулира с игличка в отворчето на стрелката сочеща на дясно в същия този "датчик"
Задържаш натиснато около 4секунди при включен контакт.

Абе генералска работа:))
При тези мондеота които имат този датчик,гаечният ключ който подсеща че са изминати 10 000 км. от посещение в сервиз, се нулира с игличка в отворчето на стрелката сочеща на дясно в същия този "датчик"


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта