искри под предния капак

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 21 юли 2006, 15:05

kostastam написа:утре като намеря сили ще ви разпрявям за излагацията която направиха от сервиз БОШ днес!!!!
Абе искаше ми се да ти пиша, че и в Плевен сме диагностицирали в БОШ и се издъниха ама викам ай да не ти мацам в темата.
Става дума за Peugeot 205 GTI колебаеше се яко какво да прави с оборотите като е студен мотора и се караше кофти докъто влезе в режим. И пича така го оставя гледаха, ръчкаха казаха неква джаджа там и понеже няма от къде има поръчка та от Франция карат оригинална такава джаджа за 180 пари ли беше, носи им я в БОШ онези турат и промяна никаква. Не помня в крайна сметка май пича се пооправи с помоща на един негов комшия и той Пежо карач. Иначе пежото беше ненормално мноо стегнато.
Така, че ми се заформи.
FULDA - НЕ - От собствен опит.
BOCSH - НЕ - От чужд.

kostastam
потребител
потребител
Мнения: 84
Регистриран: 04 апр 2006, 13:01
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1994, 1.6-90HP
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от kostastam » 21 юли 2006, 16:06

Та взех да ви разправям снощи как се изложиха в севиз БОШ!!!
Както споменах в коментарите по горе си оставих колата в БОШ за два дни да видят защо прекъсва на ниски обороти и дали това всичко е свързано с кабелите!!! В крайна сметка проблем не успяха да открият и си взех колата!!! Вчера си викам дай да видя какво става под капака и какво откривам-странен червен предмет приличащ на шило с който е запушена една гумена тръбичка която излиза от инжекцията и влиза към друга метална тръбичка( не съм разбирач и незнам за какво служат тия тръби) !!! доколкото разбрах тази тръбичка отвежда бензина обратно в резервоара или нещо такова(намира се от дясно на инжекцията).Веднага припалих към БОШ и те като видяха и почнаха да се извиняват ......колегите били забравили да махнат това шило с него били запушили за да правят проверки някакви!!! Аз им зададох въпроса има ли проблем че съм карал така 30 км те викат няма,няма просто колата ти е работила с въздух с атмосферно нялагяне и т.н. !!!!
Та след 100 извинения и объркани обяснения си хванах пътя и им теглих по една майна(НА УМ).
Така че още един сервиз отпадна от списъка ми с надеждни такива!!!
Никога повече БОШ,най ме е яд че не остана вече място кадето да си закарам колата и да се доверя напълно на хората там,само некадърници и дребни мошенници има по тия сервизи!!!

Потребителски аватар
IVAN_SA
потребител
потребител
Мнения: 92
Регистриран: 29 апр 2006, 00:18
Модел на автомобила: Ескорт 93 1.3 mi комби
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от IVAN_SA » 22 юли 2006, 01:14

Чувал съм и много добри отзиви за БОШ-сервиз! Добре е да се знае точно в кой от многото сервизи(справка ТУК-a )на БОШ са се издънили така. Да не ходим там бе :wink:

kostastam
потребител
потребител
Мнения: 84
Регистриран: 04 апр 2006, 13:01
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1994, 1.6-90HP
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от kostastam » 22 юли 2006, 08:41

става въпрос за сервиза на БОШ на кукленско шосе (до белканто)!!!

Потребителски аватар
bigdady
потребител
потребител
Мнения: 168
Регистриран: 03 окт 2006, 14:16
Модел на автомобила: SCORPIO 2.0i 122 hp седан
Местоположение: София-Младост
Status: Извън линия

Мнение от bigdady » 20 юли 2007, 22:47

нека сега и аз да ви се оплача преди време си смених кабелите сложих си шампионки карах няколко месеца и един газаджиями вика виж си на тъмно кабелите и аз отварям и виждам дискотека викам си тия са некви ментаци айдеднеска вече събрал 75 лева отивам в мото пфое чисто нови мото крафт слагам ги и сега преди малко като се стъмни викам чакай да ги вида отварям капака същата работа виждат се светлини по дължината на кабелите кабелите пипам ги не ме бие ток дал това е нормално или са ме преебали и да хода си търся правата утре
NO PAIN NO GAIN

Потребителски аватар
EscortMK51.3
потребител
потребител
Мнения: 575
Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Мнение от EscortMK51.3 » 20 юли 2007, 23:44

ся както ме наплашихте няма да посмея да отворя капаците на колите през нощта...че и Ескорта изпуска газ през 1 кранче.. :?

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 21 юли 2007, 07:11

Кабелите могат! да светят и от статичното напрежение, все пак през тях минава 30 000 волта..

Въпроса е да не са пробили или прекъснати...

Зависи как свети..

ако свети като неонова тръба, могат да карат много, ако по кабелите се разпостраняват малки искрички, които отичат в корпуса или към другите кабели, значи не стават за нищо...

Това са просто състояния който ги има на всички кабели..

1 не светят работят както трябва..

2 започват леко неоново светене..

3 започза масирано светене..

4 от някъде пробива кабела, и прескача отвреме на време искра..

Колата почва да прекъсва, със едно характерно цъкане, в момента на прекъсването.....

Тези състояния настъпват при всички кабели, но вече зависи от качеството, мойте са на 182 000 километра, и са до средата, мъчат се да пробият, и скоро ще го направят...

Лошото е че новите който ще ги сложа, няма да искарат и 20 000 километра. :shock:
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
bigdady
потребител
потребител
Мнения: 168
Регистриран: 03 окт 2006, 14:16
Модел на автомобила: SCORPIO 2.0i 122 hp седан
Местоположение: София-Младост
Status: Извън линия

Мнение от bigdady » 21 юли 2007, 08:51

е добре де те са чисто нови на няма и 10 км сигорно значи са ме метнали нещо така ли днеска ще ида да ми даде други тоя лимон тогава
NO PAIN NO GAIN

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 21 юли 2007, 09:13

bigdady написа:е добре де те са чисто нови на няма и 10 км сигорно значи са ме метнали нещо така ли днеска ще ида да ми даде други тоя лимон тогава
Не са та метнали, истината е че продавачите подбират частите, на същият принцип на който ти подбираш пъпешите на пазара, изглежда добре трябва да е вкусен...

Те горките, и те си нямат представа кой ги е правил частите, и дали са качественни, просто щом ги продават те са качествени, а това че нов притескател къса жилото, защото не се натиска, и зацепва рязко, за това майсторите са виновни.

:evil:
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 21 юли 2007, 11:18

колеги аз пуснах една тема за едни съпротивления на дистрибуторната капачка.Бях ги махнал и новите кабели светеха като елха.Човека от който ги купих ми беше казал че се слагат за да не се смущава радиото от делкото... =)): НО въпреки това светеха.. сложих старите и те светеха .. И се реших да сложа тия съпротивления.. Като ги сложих веднага престанаха да светят.. Обаче едното от съпротивленията е клеасало и не работи като хората.
Та мисълта ми е данеби и вие да имате такива съпротивления?И да са махнати.Те се слагат в случай ,че кабела няма лула защото нейното съпротивление е 1 ОМ а доколкото знам на кабелите трябва да бъде 8 ОМА.. Дано да съм бил полезен успех :P

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 21 юли 2007, 11:34

Само немога да разбера кой ви е казал че в Косер се продават хубави части? Аз съм си купил много неща от там, и съм доволен само от въздушния филтър. А също съм и работил в Косер.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 21 юли 2007, 12:00

venom4o написа:..................
Та мисълта ми е данеби и вие да имате такива съпротивления?И да са махнати.Те се слагат в случай ,че кабела няма лула защото нейното съпротивление е 1 ОМ а доколкото знам на кабелите трябва да бъде 8 ОМА..
*00139* Някой може ли да обясни защо кабелите трябва да имат съпротивление 8 ома? Защо си мисля, че колкото по-малко е съпротивлението на кабела, толкова искрата на свещите ще бъде по-силна?
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 22 юли 2007, 10:20

Опаааа, чак малко. При кабели за свещите, говорим 5-6 до към 20-30 КИЛО ома. 1 или 8 ома, не е вариант. Съпротивлението не влияе на напрежението, а именно то има значение за пробивността м/у електрода и масата на свещта, или просто казано, ако почнем да намаляме напрежението, изведнъж, ще спре и искра да излиза.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
bigdady
потребител
потребител
Мнения: 168
Регистриран: 03 окт 2006, 14:16
Модел на автомобила: SCORPIO 2.0i 122 hp седан
Местоположение: София-Младост
Status: Извън линия

Мнение от bigdady » 23 юли 2007, 11:33

колега я ми обясно за тия супротивления от които са спряли да ти светат кабелите
а между другото ми казаха че може да е от голямо разтояние на свещите
NO PAIN NO GAIN

Потребителски аватар
tropper
потребител
потребител
Мнения: 687
Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от tropper » 23 юли 2007, 12:15

bigdady написа:...а между другото ми казаха че може да е от голямо разтояние на свещите
по-скоро е логично да става при по-малко от необходимото.
късото съединение прави силата
LPG: Изображение / 1.07 заради гумите :)

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта