искри под предния капак
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Абе искаше ми се да ти пиша, че и в Плевен сме диагностицирали в БОШ и се издъниха ама викам ай да не ти мацам в темата.kostastam написа:утре като намеря сили ще ви разпрявям за излагацията която направиха от сервиз БОШ днес!!!!
Става дума за Peugeot 205 GTI колебаеше се яко какво да прави с оборотите като е студен мотора и се караше кофти докъто влезе в режим. И пича така го оставя гледаха, ръчкаха казаха неква джаджа там и понеже няма от къде има поръчка та от Франция карат оригинална такава джаджа за 180 пари ли беше, носи им я в БОШ онези турат и промяна никаква. Не помня в крайна сметка май пича се пооправи с помоща на един негов комшия и той Пежо карач. Иначе пежото беше ненормално мноо стегнато.
Така, че ми се заформи.
FULDA - НЕ - От собствен опит.
BOCSH - НЕ - От чужд.
-
- потребител
- Мнения: 84
- Регистриран: 04 апр 2006, 13:01
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1994, 1.6-90HP
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Та взех да ви разправям снощи как се изложиха в севиз БОШ!!!
Както споменах в коментарите по горе си оставих колата в БОШ за два дни да видят защо прекъсва на ниски обороти и дали това всичко е свързано с кабелите!!! В крайна сметка проблем не успяха да открият и си взех колата!!! Вчера си викам дай да видя какво става под капака и какво откривам-странен червен предмет приличащ на шило с който е запушена една гумена тръбичка която излиза от инжекцията и влиза към друга метална тръбичка( не съм разбирач и незнам за какво служат тия тръби) !!! доколкото разбрах тази тръбичка отвежда бензина обратно в резервоара или нещо такова(намира се от дясно на инжекцията).Веднага припалих към БОШ и те като видяха и почнаха да се извиняват ......колегите били забравили да махнат това шило с него били запушили за да правят проверки някакви!!! Аз им зададох въпроса има ли проблем че съм карал така 30 км те викат няма,няма просто колата ти е работила с въздух с атмосферно нялагяне и т.н. !!!!
Та след 100 извинения и объркани обяснения си хванах пътя и им теглих по една майна(НА УМ).
Така че още един сервиз отпадна от списъка ми с надеждни такива!!!
Никога повече БОШ,най ме е яд че не остана вече място кадето да си закарам колата и да се доверя напълно на хората там,само некадърници и дребни мошенници има по тия сервизи!!!
Както споменах в коментарите по горе си оставих колата в БОШ за два дни да видят защо прекъсва на ниски обороти и дали това всичко е свързано с кабелите!!! В крайна сметка проблем не успяха да открият и си взех колата!!! Вчера си викам дай да видя какво става под капака и какво откривам-странен червен предмет приличащ на шило с който е запушена една гумена тръбичка която излиза от инжекцията и влиза към друга метална тръбичка( не съм разбирач и незнам за какво служат тия тръби) !!! доколкото разбрах тази тръбичка отвежда бензина обратно в резервоара или нещо такова(намира се от дясно на инжекцията).Веднага припалих към БОШ и те като видяха и почнаха да се извиняват ......колегите били забравили да махнат това шило с него били запушили за да правят проверки някакви!!! Аз им зададох въпроса има ли проблем че съм карал така 30 км те викат няма,няма просто колата ти е работила с въздух с атмосферно нялагяне и т.н. !!!!
Та след 100 извинения и объркани обяснения си хванах пътя и им теглих по една майна(НА УМ).
Така че още един сервиз отпадна от списъка ми с надеждни такива!!!
Никога повече БОШ,най ме е яд че не остана вече място кадето да си закарам колата и да се доверя напълно на хората там,само некадърници и дребни мошенници има по тия сервизи!!!
- IVAN_SA
- потребител
- Мнения: 92
- Регистриран: 29 апр 2006, 00:18
- Модел на автомобила: Ескорт 93 1.3 mi комби
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Чувал съм и много добри отзиви за БОШ-сервиз! Добре е да се знае точно в кой от многото сервизи(справка ТУК-a )на БОШ са се издънили така. Да не ходим там бе 

- bigdady
- потребител
- Мнения: 168
- Регистриран: 03 окт 2006, 14:16
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.0i 122 hp седан
- Местоположение: София-Младост
- Status: Извън линия
нека сега и аз да ви се оплача преди време си смених кабелите сложих си шампионки карах няколко месеца и един газаджиями вика виж си на тъмно кабелите и аз отварям и виждам дискотека викам си тия са некви ментаци айдеднеска вече събрал 75 лева отивам в мото пфое чисто нови мото крафт слагам ги и сега преди малко като се стъмни викам чакай да ги вида отварям капака същата работа виждат се светлини по дължината на кабелите кабелите пипам ги не ме бие ток дал това е нормално или са ме преебали и да хода си търся правата утре
NO PAIN NO GAIN
- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Кабелите могат! да светят и от статичното напрежение, все пак през тях минава 30 000 волта..
Въпроса е да не са пробили или прекъснати...
Зависи как свети..
ако свети като неонова тръба, могат да карат много, ако по кабелите се разпостраняват малки искрички, които отичат в корпуса или към другите кабели, значи не стават за нищо...
Това са просто състояния който ги има на всички кабели..
1 не светят работят както трябва..
2 започват леко неоново светене..
3 започза масирано светене..
4 от някъде пробива кабела, и прескача отвреме на време искра..
Колата почва да прекъсва, със едно характерно цъкане, в момента на прекъсването.....
Тези състояния настъпват при всички кабели, но вече зависи от качеството, мойте са на 182 000 километра, и са до средата, мъчат се да пробият, и скоро ще го направят...
Лошото е че новите който ще ги сложа, няма да искарат и 20 000 километра.
Въпроса е да не са пробили или прекъснати...
Зависи как свети..
ако свети като неонова тръба, могат да карат много, ако по кабелите се разпостраняват малки искрички, които отичат в корпуса или към другите кабели, значи не стават за нищо...
Това са просто състояния който ги има на всички кабели..
1 не светят работят както трябва..
2 започват леко неоново светене..
3 започза масирано светене..
4 от някъде пробива кабела, и прескача отвреме на време искра..
Колата почва да прекъсва, със едно характерно цъкане, в момента на прекъсването.....
Тези състояния настъпват при всички кабели, но вече зависи от качеството, мойте са на 182 000 километра, и са до средата, мъчат се да пробият, и скоро ще го направят...
Лошото е че новите който ще ги сложа, няма да искарат и 20 000 километра.

Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Не са та метнали, истината е че продавачите подбират частите, на същият принцип на който ти подбираш пъпешите на пазара, изглежда добре трябва да е вкусен...bigdady написа:е добре де те са чисто нови на няма и 10 км сигорно значи са ме метнали нещо така ли днеска ще ида да ми даде други тоя лимон тогава
Те горките, и те си нямат представа кой ги е правил частите, и дали са качественни, просто щом ги продават те са качествени, а това че нов притескател къса жилото, защото не се натиска, и зацепва рязко, за това майсторите са виновни.

Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
колеги аз пуснах една тема за едни съпротивления на дистрибуторната капачка.Бях ги махнал и новите кабели светеха като елха.Човека от който ги купих ми беше казал че се слагат за да не се смущава радиото от делкото...
НО въпреки това светеха.. сложих старите и те светеха .. И се реших да сложа тия съпротивления.. Като ги сложих веднага престанаха да светят.. Обаче едното от съпротивленията е клеасало и не работи като хората.
Та мисълта ми е данеби и вие да имате такива съпротивления?И да са махнати.Те се слагат в случай ,че кабела няма лула защото нейното съпротивление е 1 ОМ а доколкото знам на кабелите трябва да бъде 8 ОМА.. Дано да съм бил полезен успех

Та мисълта ми е данеби и вие да имате такива съпротивления?И да са махнати.Те се слагат в случай ,че кабела няма лула защото нейното съпротивление е 1 ОМ а доколкото знам на кабелите трябва да бъде 8 ОМА.. Дано да съм бил полезен успех

- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
venom4o написа:..................
Та мисълта ми е данеби и вие да имате такива съпротивления?И да са махнати.Те се слагат в случай ,че кабела няма лула защото нейното съпротивление е 1 ОМ а доколкото знам на кабелите трябва да бъде 8 ОМА..


Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Опаааа, чак малко. При кабели за свещите, говорим 5-6 до към 20-30 КИЛО ома. 1 или 8 ома, не е вариант. Съпротивлението не влияе на напрежението, а именно то има значение за пробивността м/у електрода и масата на свещта, или просто казано, ако почнем да намаляме напрежението, изведнъж, ще спре и искра да излиза.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта