Проблеми със спирачките на Фиеста 1.8D '97

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
Потребителски аватар
XN3K
потребител
потребител
Мнения: 221
Регистриран: 22 юли 2007, 15:55
Модел на автомобила: Fiesta Trend 1.25 (82 HP), 2017
Местоположение: София
Status: Извън линия

Проблеми със спирачките на Фиеста 1.8D '97

Мнение от XN3K » 23 юли 2007, 16:50

Здравейте,
това е първата ми тема и се надявам да не се повтарям, но пуснах в търсачката и не намерих подобен проблем.

Преди няколко дена си купих Фиеста, но се оказа, че е в доста лошо състояние. Един от проблемите е, че педала на спирачките е ужасно твърд и колата спира доста трудно. В КАТ ми се наложи да бутна някой лев, за да успея изобщо да я регистрирам.

Вкарах колата в Мото-Пфое (за всички проблеми) и специално за спирачките ми казаха, че вероятно било заминало сервото, защото помпата е проверена и работи. Всичко друго (дискове, накладки и т.н.) е наред.

Въпроса ми е, колко горе-долу струва това серво (и откъде евентуално може да се купи по-евтино), защото в Мото-Пфое ме наплашиха, че цената е доста солена! :shock:


ПП: Искам само да кажа, че не разбирам абсолютно нищо от автомобили, въпреки, че точно това работя :?

Потребителски аватар
AX!S
потребител
потребител
Мнения: 891
Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблеми със спирачките на Фиеста 1.8D '97

Мнение от AX!S » 23 юли 2007, 18:27

Добре дошъл!
XN3K написа:В КАТ ми се наложи да бутна някой лев, за да успея изобщо да я регистрирам.
*00127* *00127* *00127*
XN3K написа:не разбирам абсолютно нищо от автомобили, въпреки, че точно това работя :?
*00124*
Не се тревожи, по сервизите е същата работа.
XN3K написа:то в Мото-Пфое ме наплашиха, че цената е доста солена!
Солена е, дори и да не е от Мото-Пфое. Търси по моргите, ама сложи читава. Спирачки са това, не е на часовника лампичката :!:

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 23 юли 2007, 18:48

Когато става въпрос за спирачки НЯМА прекалено скъпи части - живота НЯМА цена.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 23 юли 2007, 23:31

Вие напрао му помогнахте от всякъде.
Човека сега сигурно си слага въжето.
Сменявах на стария ескорт серво и го взех за 20 лв. до колкото си спомням.
Разликата с тези новите едва ли има но нали е по-нова година и трябва те изгърбят. Пообиколи из моргите едва ли ще те откажат с цена.
Ослушай твоето дали съска да не би нещо по тръбичката за вакуума да няма грижи да не е в самото серво.
Не съм гледал на моята къде е тръбичката къде минава, де отива ...
Вътре в самата тръбичка до колкто си спомням от инфото от едно време, май трябваше да има клапан който да пуска въздуха в едната посока. Нали трябва да се образува вакуум? Ако този клапан се е скапал начи няма кой да помага за вакуума :) В такъв случай ще ти трябва тръбичката с клапана. Само, че чеки да видим и други мнения или иди питай некъде, защото може да те излъжа за този клапан ... е не много де :)

Потребителски аватар
XN3K
потребител
потребител
Мнения: 221
Регистриран: 22 юли 2007, 15:55
Модел на автомобила: Fiesta Trend 1.25 (82 HP), 2017
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от XN3K » 24 юли 2007, 09:47

paci много ти благодаря за отзивчивостта :) Още не съм си сложил въжето :lol:

Колата в момента е в Мото-Пфое и от там ми казаха, че не ремонтират сервото, затова когато си я взема ще отида в някой друг сервиз, за да го погледнат и евентуално да се ремонтира, а не да се сменя.
Последна промяна от XN3K на 24 юли 2007, 15:13, променено общо 1 път.

MaxBass
Status: Извън линия

Мнение от MaxBass » 24 юли 2007, 10:31

XN3K написа:paci много ти благодаря за отзивчивостта :) Още не съм си сложил въжето :lol:

Колата в момента е в Мото-Пфое и от там ми казаха, че не ремонтират сервото, затова когато си я взема ще отида в някой друг сервиз, за да го погледнат и евентуално да се ремонтира, а не да се сменя.

Оказа се обаче, че колата има доста по-голям проблем (да не отварям нова тема).

Фиестичката е 1.8 дизел (60 коня), но няма никаква мощност и едвам върви (като за 20 коня). На всичкото отгоре пуши като локомотив. При палене върти доста и много ме съмнява, че зимата изобщо ще пали. В Мото-Пфое направиха пълна диагностика на двигателя и нищо не откриват... направо са изумени от какво може да е този проблем. В момента сменят ангренажният ремък, защото можело да няма добро сцепление, но мен малко ме съмнява, че е от това. :cry:

Препоръчайте ми някакъв добър сервиз за дизели (в София), защото сега вече може да си сложа въжето :cry:

аа какво сцепление :) то нали ако утърве и ще стане веселбата :)
тея нищо не вдяват земай си колатаи върви в някой доказано (най-добре) малко сервизче
и вижте и помпата
те причините при дизела когато пуши са не много :) вижте помпата на стенд там ала бала и тогава вече вижте двигателя ама
тея с ремъка са та изгъбарили :)
Ако е двигателя става малко по скъпо :(
щото ще трябва сигменти глупсти нови ала бала :) доло горе така седят нещата според мен :)

Потребителски аватар
XN3K
потребител
потребител
Мнения: 221
Регистриран: 22 юли 2007, 15:55
Модел на автомобила: Fiesta Trend 1.25 (82 HP), 2017
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от XN3K » 24 юли 2007, 11:47

Благодаря за отговорите :)
Последна промяна от XN3K на 24 юли 2007, 15:17, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 24 юли 2007, 12:51

По въпроса за двигателя си пусни нова тема в съответния раздел
Колегата модератор на този се надявам да успее да раздели темата и той да ти свърши тази работа.
Обаче съобразявайте се че един ден ако вие търсите помощ, най-малко в ходова част и тема за спирачки ще търсите решение за проблем по мотора.

Потребителски аватар
XN3K
потребител
потребител
Мнения: 221
Регистриран: 22 юли 2007, 15:55
Модел на автомобила: Fiesta Trend 1.25 (82 HP), 2017
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от XN3K » 24 юли 2007, 15:16

Да, прав си. Пуснах нова тема в раздел "Двигател" и си редактирах предишните постинги. Бях го писал тук, за да не задръствам форума с нови теми :roll:

Потребителски аватар
naftova pechka
потребител
потребител
Мнения: 288
Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p.
Местоположение: София
Status: Извън линия

и аз да се включа

Мнение от naftova pechka » 25 юли 2007, 11:51

тази тема ме наведе на няколко възможни варианта защо и на моята фиеста педала е твърд..........като я взех беше на моменти като камък, наскоро я закарах на майстор който смени маркучите че бяха старите напукани и сега педала е значително по-мек но не е като на другите коли със серво който съм карал - пак изисква усилие.....паци имаше предвид маркуча който отива от сервото към двигателя ли? в самия маркуч така ли или в кутията на сервото е някъде или преди кутията

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: и аз да се включа

Мнение от paci » 25 юли 2007, 12:01

naftova pechka написа:паци имаше предвид маркуча който отива от сервото към двигателя ли?
Тръбичката трябва де от сервото до всмукателните колектори.
Знам, че трябва да има клапан и той да е в тръбичката и разбира се да работи.
Как да проверите незнам забравил съм. Чрез откачване на тръбичката и с уста незнам дали ще стане.
Внимавайте ако ще откачвате тръбичката защото поне на Ескорта беше с пластмасов накрайник към сервото и има голяма вероятност от счупване.
Остава и да няма клапан :)
Аз лично не съм го ровил това а е инфо от някой друг.
Аз направо смених сервото въпреки, че проблема не беше от него но педала поомекна. Пак имаше едно съскане от към помпата и го натъпкаха със силикон. Според мен като гледах си е било предвидено да лапа въздух от там и да регулира някакво налягане но явно е било кога е било всичко ново и с времето няма как да стане вече пак ново :) Е в крайна сметка след това при първото бутане на спирачките захапах волана :D

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 25 юли 2007, 14:20

колега при мен същия проблем се оказа от помпата.. не бъди 100% сигурен ,че е от сервото.. толокова бяха заминали гумичките ,че беше напълнила сервото с спирачна течност.. купих ремонтен комплект за 15 лева от Симеон и Заспа.. Сервото е една мембрана.. Лесно може да се провери дали работи. Не бързай като мен.. И аз се бях хвърлил на сервото но се оказа ,че е здраво. А за клапанчето ,което спомена Пацката.То е в случай на детонация или ако ти духат клапаните да не отиде до сервото да не останеш без спирачки. и да го няма пак трабва да работи сервото.НАтисни спирачката докъдето потъне педала и запали колата(с дръпната ръчна спирачка)КАто я запалиш , изфорсирай мотора до към 4500 и следи поведението на педала.. Ако пропада като му дигаш оборотите.. или сервото смуче въдух от някъде или е от помпата.. Аз по едно време с сиерата изключвах от скорост и форсирах за да спра спокойно.. Пфф егати романа написах.. Дано да съм бил полезен.. :P 8)

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Атанас » 25 юли 2007, 14:57

Колегите Paci и Venom4o са малко в грешка :P При дизелите вакума за сервото не се взима от всмукателния колектор, а си има специална помпа за тази работа.
В МП коя помпа казха, че работи - спирачната или вакумната?
Причината може да е в помпата, маркуча към сервото или самото серво.
Не знам на фиестата как се управляват клапите на парното (от къде да духа) Ако и те са с вакум и работят нормално, остава вариянта сервото да не работи

Потребителски аватар
XN3K
потребител
потребител
Мнения: 221
Регистриран: 22 юли 2007, 15:55
Модел на автомобила: Fiesta Trend 1.25 (82 HP), 2017
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от XN3K » 26 юли 2007, 12:41

Предлагат ми серво от една морга за 70 лв. Струва ли си според вас? Ново в Мото-Пфое се оказа, че е 420 лв. :shock:

Има ли някаква гаранция според вас, че ще работи? :roll:

Потребителски аватар
AX!S
потребител
потребител
Мнения: 891
Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от AX!S » 26 юли 2007, 12:54

XN3K написа:Предлагат ми серво от една морга за 70 лв. Струва ли си според вас? Ново в Мото-Пфое се оказа, че е 420 лв. :shock:

Има ли някаква гаранция според вас, че ще работи? :roll:
За гаранция трябваше да питаш в моргата. Искай поне устно обещание, че ако не работи ще ти върнат парите, аз винаги така правя като купувам от морга, защото и самите продавачи няма как да знаят работи ли, как работи и така... Иначе дали си струва - цифрите сам си ги установил, вярвам можеш да прецениш дали си струва

Потребителски аватар
XN3K
потребител
потребител
Мнения: 221
Регистриран: 22 юли 2007, 15:55
Модел на автомобила: Fiesta Trend 1.25 (82 HP), 2017
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от XN3K » 26 юли 2007, 13:06

AX!S написа:За гаранция трябваше да питаш в моргата. Искай поне устно обещание, че ако не работи ще ти върнат парите, аз винаги така правя като купувам от морга...
Въпроса ми беше по-скоро, дали по-принцип ви се е случвало при покупка на някоя част от морга, да се окаже, че тя не работи? Коректни ли са тези, които ги продават?

Никога не съм купувал от такова място и малко ме е шубе! :roll:

Някой вземал ли е нещо от "Даро ЕООД" (на стар лозенски път), защото по другите форуми виждам доста негативни отзиви за тях! :roll:

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 26 юли 2007, 16:41

НА мен ми се е случвало .. Преди 5-6 дена си купих маслена помпа ,която като занесох в нас даже не искаше и да подкачи маслото... Камоли да направи налягане...Отидох и си взех парите.. И си купих от скорпио перфектна за 30 лева...
А по въпроса .. вярно ,че беше дизел :oops: с пацката сме се объркали..
тая фирма която си казал не я знам ,но щом има негативни отзиви не вземай нещо от тях.
Пробва ли това което ти казах ? На място да изфорсираш колата като си натиснал спирачката?

Потребителски аватар
XN3K
потребител
потребител
Мнения: 221
Регистриран: 22 юли 2007, 15:55
Модел на автомобила: Fiesta Trend 1.25 (82 HP), 2017
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от XN3K » 26 юли 2007, 16:50

venom4o написа:НА мен ми се е случвало .. Преди 5-6 дена си купих маслена помпа ,която като занесох в нас даже не искаше и да подкачи маслото... Камоли да направи налягане...Отидох и си взех парите.. И си купих от скорпио перфектна за 30 лева...
А по въпроса .. вярно ,че беше дизел :oops: с пацката сме се объркали..
тая фирма която си казал не я знам ,но щом има негативни отзиви не вземай нещо от тях.
Пробва ли това което ти казах ? На място да изфорсираш колата като си натиснал спирачката?
Съвсем ме отказа да я вземам :lol: Ти от коя морга си вземаш частите, щом чак и парите ти връщат? :shock: По другите форуми всички се оплакват, че на никого не са върнали пари!!! :evil:

Не съм пробвал това, което беше писал, защото колата е в Мото-Пфое... от миналият петък :? Като я взема, ще го пробвам и ще пиша. Между другото, днес минах до един сервиз, който беше споменат тук във форума (ул. "Антим 1" No.87), който се занимава само със спирачки... вдъхна ми довери! :lol: Може би след като си взема колата от МП, директно ще я закарам там :)

Потребителски аватар
sandorini
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 08 апр 2007, 20:00
Модел на автомобила: ESCORT
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от sandorini » 10 авг 2007, 20:45

Здравейте, и аз имам същия проблем с спирачките -съскат.Пробвах със съветите които сте дали във темата и форсирах двигателя, но педала все си седи на пода на колата,Казаха ми да го обезвъздоша но незнам от къде се прави тази процедура.

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта