Питане-ТРАНЗИТ
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 10 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16v
- Status: Извън линия
Питане-ТРАНЗИТ
Няма ли някой от вас,колеги, с Транзитче?Ако има-да казва,че моето е старичко и искам да го сменям,но разни въпроси ми се въртят в главата,чисто експлоатационни 

-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 10 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16v
- Status: Извън линия
Е,радвам се че не съм сам
Ориентирал съм се към 2.5 D произведен 90-92 год(не със заоблените фарове) и ме интересува най-вече горивната уредба и предното окаачване-капризни ли са и искат ли често ремонт.Щото моят е '79
с двигател York 100,ама вдигам капака само да проверя маслото,желязна машина е,баси.За окачването ме притеснават малко тия пружини с шарнирните болтове.
Кажи с какъв модел си за да не плямпам излишно,може и да си със съвсем друг от тоя,дето съм решил да взимам.

Ориентирал съм се към 2.5 D произведен 90-92 год(не със заоблените фарове) и ме интересува най-вече горивната уредба и предното окаачване-капризни ли са и искат ли често ремонт.Щото моят е '79



Кажи с какъв модел си за да не плямпам излишно,може и да си със съвсем друг от тоя,дето съм решил да взимам.
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 16 мар 2005, 20:32
- Модел на автомобила: ford galaxy SI 1.9 TDI
- Местоположение: obzor
- Status: Извън линия
аз сьм с 2,5 тд 96г. 85 коня .Такьв дето си намислил да вземаш са добри но не бягат много .вземи си нещо с турбо, много вьрвят,моя вьрви 140-145км/ч.Ока4ването е здраво горивни проблеми сам нямал засега 'моята помпа е електронна без жило за газта' Правят проблеми диферинциалите и висящия лагер .Аз го имам от 1 год. навартял сам му 30 хил.сменил сам висящ лагер задни тампони на амортисьорите и бендикс това е .ако има друго питай
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 10 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16v
- Status: Извън линия
Даааа.Знам ги тези модели с Lucas EPIC помпа и турбина,ама ако нещо от тия двете ми се развали ще трябва да вадя стария кошник да върша работа с него.Просто не мога да си позволя да поддържам такава машина-нали знаеш,ако нещо може да се развали,то задължително се разваля и естествено е най-скъпия компонент на двигателя.Иначе преди няколко години разгледах дипломната работа на едно момче и в нея беше описано всичко за тоя вид горивонагнетателни системи.Наистина си ги бива.
Какъв разход при нормално извънградско каране ти дава буса? Цената на нафтата все по-силно почва да ме притеснява,та затова питам(1.50 за литър
не е много оптимистично,а)
И още нещо да кажа-проблемите по кардана и диференциала са си май детска болест при Фордовете със задно задвижване.
Какво мислиш за новите,тези 2.4 TD 16 v с предното предаване?
Какъв разход при нормално извънградско каране ти дава буса? Цената на нафтата все по-силно почва да ме притеснява,та затова питам(1.50 за литър

И още нещо да кажа-проблемите по кардана и диференциала са си май детска болест при Фордовете със задно задвижване.
Какво мислиш за новите,тези 2.4 TD 16 v с предното предаване?
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 10 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16v
- Status: Извън линия
Няма дори нужда от трансплантации!
Транзит 2.9( от края на 80-те) V6 със налични 150 коня(двиг. код B4T), напълно стандартна изработка или с код BRT по-късно със 147 кончета. Как е?-питам пича с ескорта???
Всъщност един 1.4 моно-мървец си е доста по-тромав дори и от 2.5 атмосферния Транзит.За теглото-към 300 килца повече от едно Мондео,късата и ниска база Транзитче.
Познанията по български по-горе пък няма въобще да ги коментирам
Транзит 2.9( от края на 80-те) V6 със налични 150 коня(двиг. код B4T), напълно стандартна изработка или с код BRT по-късно със 147 кончета. Как е?-питам пича с ескорта???
Всъщност един 1.4 моно-мървец си е доста по-тромав дори и от 2.5 атмосферния Транзит.За теглото-към 300 килца повече от едно Мондео,късата и ниска база Транзитче.
Познанията по български по-горе пък няма въобще да ги коментирам

- mugurdi4
- потребител
- Мнения: 135
- Регистриран: 23 фев 2005, 19:33
- Модел на автомобила: EX-Ford Escort 1.6L-80PS/5800rpm;125Nm/3000rpm LPG '84
Ford Fiesta 1.4LPG '11 - Местоположение: София,България
- Status: Извън линия
признавам,наистина има добри бусчета,но аз имам предвид че нема к'во да ми обяснява"еббе" с неговия 2.5-85кончета за некво спортно каране и тем подобни...иначе всекви ги има Транзит-чета
,но Escord rulzzz,nali?
A колко тона тежи един Tranzit дълга база?Колко тежи с къса?Има ли неква голяаама разлика
p.s sorry,ако пиша неграмотно ама всичко пиша хипер на бързо

A колко тона тежи един Tranzit дълга база?Колко тежи с къса?Има ли неква голяаама разлика
p.s sorry,ако пиша неграмотно ама всичко пиша хипер на бързо

Създаден да бъде
FORD!
FORD!
- mugurdi4
- потребител
- Мнения: 135
- Регистриран: 23 фев 2005, 19:33
- Модел на автомобила: EX-Ford Escort 1.6L-80PS/5800rpm;125Nm/3000rpm LPG '84
Ford Fiesta 1.4LPG '11 - Местоположение: София,България
- Status: Извън линия
Между другото за 1.4 моно-"мъртвеца" си зависи от състоянието на автомобила,нали така?Ако ги сравняваш-горе долу с еднакво техн.състояние...Escord 1.4 моноинж.е към 75-ина коня,Tranzit-а е с 10 отгоре,но е и с много пожече килца,така че всеки ще ти каже че моно-то ще го издуха Транз-чето
Създаден да бъде
FORD!
FORD!
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 10 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16v
- Status: Извън линия
Чети мноооого внимателно-виж какъв въртящ момент развива Транзита(който и да е) после го сравни с моното. Мощността отразява съотношението на въртящия момент към определени обороти(доста височки),но при ускорение оборотите са с преход от ниски към високи,така че там мощността(максималната) въобще не се развива.Проследи кривите на въртящия момент на 2.5 литров турбомотор и на 1.4 бензинов и ще разбереш,че когато ги сложиш "на линията" макс. мощност е далече,но Транзита развива огромен въртящ момент при ниски обороти,повече от двоен спямо Ескорта.Това компенсира предостатъчно разликата в теглото.За дългата база не знам колко тежи.Но със нормална къса база 1.4 няма шанс.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта