Зареждане на акумулатор???
- nubits
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 18 фев 2005, 20:23
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4i CLX
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
- Status: Извън линия
Зареждане на акумулатор???
Имам Fiesta 1.4i CLX 91г. и искам да попитам дали е нормално зареждането на акумулатора да започва едва след като се вдигнат над 3000 оборота на двигателя? Веднъж минат ли 3000 всичко е ОК, но ако карам на 2000 примерно, след 3-4 запалвания акумулатора си е отишъл!
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Зареждане на акумулатор???
nubits написа:Веднъж минат ли 3000 всичко е ОК, но ако карам на 2000 примерно, след 3-4 запалвания акумулатора си е отишъл!

Аз като запаля първите 20-30 секунди заряда е много малък /казано във волтове 12.46V/ и след това става 14.6V. Това е без да пипам нито газта нито фарове, вентилатори и тем подобни. Мисля, че по този начин не натоварват двигателя до като не разбие маслото.
А ти като си бензинка как така не ти се случва да дигнеш поне веднъж над 3000 оборота на сядане зад волана та дори и да караш само 2-3 км. градско.
Закачи мултицет и кажи какво става при какви обороти и с какви вклучени консуматори, говорим на място не в движение щото ще ти е трудно а и няма значение дали се движиш или не.
Небойте се роби Спартак е с вас!
- nubits
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 18 фев 2005, 20:23
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4i CLX
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
- Status: Извън линия
Благодаря на всички... отстраних проблема и мисля, че беше супер тъпа причина... даже не знам как е могло да е това?!
Та значи бях свалял таблото, защото не ми работеше скоростомера. След това при закачането му не бях закрепил както трябва куплунга отзад и лампите за акумулатора и маслото не светеха! Тогава започна и проблема с акумулатора.... преди 2 дена свалих таблото отново, защото не знаех защо не ми светят лампите... след като устанивих че е бил куплунга го закрепих както трябва и лампите светнаха.... най-интересното беше, че и акумулатора взе да се зарежда... сега почва от 900 оборота, а не над 3000... както би трябвало! Хахаха.... не съм предполагал, че 2 лампи са от такова значение!
Благодаря отново на всички!
Та значи бях свалял таблото, защото не ми работеше скоростомера. След това при закачането му не бях закрепил както трябва куплунга отзад и лампите за акумулатора и маслото не светеха! Тогава започна и проблема с акумулатора.... преди 2 дена свалих таблото отново, защото не знаех защо не ми светят лампите... след като устанивих че е бил куплунга го закрепих както трябва и лампите светнаха.... най-интересното беше, че и акумулатора взе да се зарежда... сега почва от 900 оборота, а не над 3000... както би трябвало! Хахаха.... не съм предполагал, че 2 лампи са от такова значение!
Благодаря отново на всички!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта