Мондео МК3
- tisho_tbk
- потребител
- Мнения: 327
- Регистриран: 25 фев 2007, 18:07
- Модел на автомобила: Mondeo'2009 2L TDCI 103kw
- Контакти:
- Status: Извън линия
Мондео МК3
Някой запознат ли с мондео мк3?
много ме радва на външен вид, вътре също е густу, ама това не е най-важното за една кола. та някой ако знае + и - за това мондео, ще съм много благодарен.
много ме радва на външен вид, вътре също е густу, ама това не е най-важното за една кола. та някой ако знае + и - за това мондео, ще съм много благодарен.

-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 03 юли 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Мондео 2001г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
И аз искам инфо
Здрасти Колега. От месец насам се яхнах на Мондео 2001г. Писах в тема за газ на тази кола, но и аз нямам повече информация.
Карай Форд и се чувствай Горд!
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 03 юли 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Мондео 2001г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Много съм доволен!
Мондеото ме изненада приятно. Ходих до морето за 24-часов тур по кръчмите, абе гъз път да види. Около 7-7.2 разход при каране като за последно на климатик. При 4500-5000 оборота направо откача. Най-вайното в случая е. че тези 125 коня, които ги дават за здрави, не са се превърнали в магарета. Ако имаш вариянт за покупка, не му мисли, направо скачай, няма да съжаляваш. 

Карай Форд и се чувствай Горд!
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 03 юли 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Мондео 2001г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Здрасти Red
Под двойка имаш в предвид 97-2000г? Не съм карал такава, защо да е по-добра?
Карай Форд и се чувствай Горд!
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 03 юли 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Мондео 2001г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Интересно!
Дотук цените по подръжката ми се виждат поносими, като возия усещането е страхотно, за обзавеждането може и да си прав- наистина е малко семпло, но пък удобно и напълно достатъчно, а за мощността на двигателя категорично не съм съгласен- 16-винтиловия двигател си дърпа съвсем достатъчно, все пак тези 125 коня ми изглеждат реални. Съпоставих го с колите на някои приятели - БМВ 320 дизел 1999г. му скъсах шортите, Пасат 2004г. двойка дизел не му дадох възможност да ме изпревари на първите 100 метра, едва ли щеше да го направи и за 200 км. За какво говорим? Полемиката ми харесва, надявам се да се включиш пак. Поздрави
Карай Форд и се чувствай Горд!
- red
- потребител
- Мнения: 888
- Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
- Местоположение: На изток от рая :)
- Контакти:
- Status: Извън линия
не, няма полемика. не казвам, че не върви, но повче трябва да стъпваш на газта. Най-важното - честито! (оставам с впечетлението, че си вече горд собственик). Аз смятам, че най важното е колата да ти "пасне" като обувките например.
По отношение на екстрите, като говорим за модела попринцип, по лесно се откриват такива при МКІІ на пазара втора ръка ІІІ-ките по често са с по-семпло оборудване, но твоята не я познавам.
По отношение на екстрите, като говорим за модела попринцип, по лесно се откриват такива при МКІІ на пазара втора ръка ІІІ-ките по често са с по-семпло оборудване, но твоята не я познавам.
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: А 1.8 колко е?
2001 1.8 16V (110 Hp)Bat_Genyo написа:А 1.8 колко е?
2001 1.8 16V (125 Hp)
2003 1.8 i 16V Duratec SCi (130 Hp)
Заповядай, Мондео

- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Колега, не знам на какво се базира това ти, хмм, впечатление, но те уверявам, че не отговаря на истината.red написа:виж ... конкретните коли са важни, но кото цало тройката е "оптимизирана" т.е. гледали са по ефтино да се направи - в купето много си личи. Друго - двигателят 1.8 и идва мъничък - доста "ръчка" му трябва за да я дърпа и оттам разходът.... Като поддръжка - цените са осезаемо нагоре.
Ford. Feel the difference
- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Отговор!
Абсолютно си прав, нищо не може да му стане. Особено при кратковременно ускорение.Bat_Genyo написа:При условие, че оборотомера ми е до 8000 оборота, не мисля че 6200 са му проблем!
125 к.с. са при 6000 об/мин за този мотор.
Макс. скорост 205, 0-100 за 10.8. Съвсем прилично.
Mondeo 2001-2006 е класа и поколение над предходния модел. Трудно е да се сравняват.
Ето тук писах точно за таква кола, че някакъв ме изнерви - четете.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 6&start=20" onclick="window.open(this.href);return false;
Ford. Feel the difference
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 03 юли 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Мондео 2001г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
До chaosdd
"Mondeo 2001-2006 е класа и поколение над предходния модел. Трудно е да се сравняват.
Ето тук писах точно за таква кола, че някакъв ме изнерви - четете.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 6&start=20" onclick="window.open(this.href);return false;"
____________
Много добре казано, комплименти и поздрави!
Ето тук писах точно за таква кола, че някакъв ме изнерви - четете.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 6&start=20" onclick="window.open(this.href);return false;"
____________
Много добре казано, комплименти и поздрави!
Карай Форд и се чувствай Горд!
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Никога не бих заменил моя 2.0 125 к.с. с 1.8 125 к.с.
Ето защо:
1.8 Duratec 16V / 125 к.с.
Обем (куб.см) 1798
Макс. мощност (кВт / к.с.) 92 / 125 при 6000 об/мин
Макс. въртящ момент (Нм) 170 при 4500 об/мин
При мен въртящия момент е 178 Nm при 3000 об/мин.
Съвсем друго нещо е ето това (лично изпробван от мен):
2.0 Duratorq TDCi / 130 к.с.
Обем (куб.см) 1998
Макс. мощност (кВт / к.с.) 96 / 130 при 3950 об/мин
Макс. въртящ момент (Нм) 330 при 1800 об/мин
А какво нещо е 2.2 литровия двигател просто немога да намеря думи. Това трябва да се преживее, защото думите не стигат.
За мен е важен въртящия момент на двигателя. Това е параметъра който би ме измъкнал от евентуална екстремна ситуация. Максималната скорост въобще не ме вълнува, защото над 99 км/ч колата върви с десетачки (с някой изключения) и рисковете не са оправдани.
ПП: Имаше една тема за това, че дизела умирал. По-скоро бензиновия двигател умира, защото не е мръднал много за последните 15-20 години. Мое мнение.
Ето защо:
1.8 Duratec 16V / 125 к.с.
Обем (куб.см) 1798
Макс. мощност (кВт / к.с.) 92 / 125 при 6000 об/мин
Макс. въртящ момент (Нм) 170 при 4500 об/мин
При мен въртящия момент е 178 Nm при 3000 об/мин.
Съвсем друго нещо е ето това (лично изпробван от мен):
2.0 Duratorq TDCi / 130 к.с.
Обем (куб.см) 1998
Макс. мощност (кВт / к.с.) 96 / 130 при 3950 об/мин
Макс. въртящ момент (Нм) 330 при 1800 об/мин
А какво нещо е 2.2 литровия двигател просто немога да намеря думи. Това трябва да се преживее, защото думите не стигат.
За мен е важен въртящия момент на двигателя. Това е параметъра който би ме измъкнал от евентуална екстремна ситуация. Максималната скорост въобще не ме вълнува, защото над 99 км/ч колата върви с десетачки (с някой изключения) и рисковете не са оправдани.
ПП: Имаше една тема за това, че дизела умирал. По-скоро бензиновия двигател умира, защото не е мръднал много за последните 15-20 години. Мое мнение.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 3 госта