Въпрос за кабелите на свещите
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 13 ное 2006, 21:58
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 91г. карбуратор
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Въпрос за кабелите на свещите
Колеги, моля за съвет! Колата е фиеста, 1.1, 91 г. карбуратор, на газ- бензин.
Тъй като бях прочел, че е хубаво кабелите на свещите да се поддържат чисти отвън, взех, че ги измих хубаво с веро. Оказа се, че всъщност са червени и са с щемпел на форд, тоест би трябвало да са оригинални. Дотук добре.
Когато ги върнах на местата им обаче, първоначално запали с гърмежи и без да държи обороти / вероятно не бяха изсъхнали добре/. След около две - три минути работата на двигателя се успокои, но когато ги погледнах на тъмно, по тях пробягваше тънка мрежичка от ситни искри от един кабел към друг, особено когато сваля кабела от някой от цилиндрите.
Пробвах след още около половин час, като ги навлажних леко с препарат за прозорци / прочетох го в някой от форумите/. Забелязваха се единични и много малки искри от кабелите към двигателя. Същевременно, като хвана кабела, от него прескачат искри и към мен.
Като цяло, с изключение на първоначалните припуквания след измиване на кабелите, двигателят си работи добре, държи си оборотите / макар и малко високи/, т.е работи нормално. Преди време на първи цилиндър два пъти избиваше свещта, но след последната смяна на свещите не се е случвало. Свещта на цилиндъра обаче е по-черна от останалите.
Май трябва да спомена, че от време на време имам кихане, при което ми излиза маркуча на сервото на спирачките / влиза в карбуратора при смукателните колектори/. Това е единствената забележка относно работата на газ.
Та въпроса е дали кабелите са за смяна, и имат ли връзка с въпросното кихане?
Тъй като бях прочел, че е хубаво кабелите на свещите да се поддържат чисти отвън, взех, че ги измих хубаво с веро. Оказа се, че всъщност са червени и са с щемпел на форд, тоест би трябвало да са оригинални. Дотук добре.
Когато ги върнах на местата им обаче, първоначално запали с гърмежи и без да държи обороти / вероятно не бяха изсъхнали добре/. След около две - три минути работата на двигателя се успокои, но когато ги погледнах на тъмно, по тях пробягваше тънка мрежичка от ситни искри от един кабел към друг, особено когато сваля кабела от някой от цилиндрите.
Пробвах след още около половин час, като ги навлажних леко с препарат за прозорци / прочетох го в някой от форумите/. Забелязваха се единични и много малки искри от кабелите към двигателя. Същевременно, като хвана кабела, от него прескачат искри и към мен.
Като цяло, с изключение на първоначалните припуквания след измиване на кабелите, двигателят си работи добре, държи си оборотите / макар и малко високи/, т.е работи нормално. Преди време на първи цилиндър два пъти избиваше свещта, но след последната смяна на свещите не се е случвало. Свещта на цилиндъра обаче е по-черна от останалите.
Май трябва да спомена, че от време на време имам кихане, при което ми излиза маркуча на сервото на спирачките / влиза в карбуратора при смукателните колектори/. Това е единствената забележка относно работата на газ.
Та въпроса е дали кабелите са за смяна, и имат ли връзка с въпросното кихане?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 3 госта