Въпрос за палене и гаснене
- amdinside
- потребител
- Мнения: 309
- Регистриран: 13 юли 2007, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 1999, 1.6 16V, 74kW, 101 k.c., Zetec-S, хечбек,Trend, бензин
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Въпрос за палене и гаснене
При студен двигател колата пали веднага, вдига обороти, намалява ги и гасне.
При второ запалване веднага след първото пали, вдига обороти, намалява ги и ги поддържа без да гасне
За какво говори това?
Какъв може да е проблема? Свещи?
При второ запалване веднага след първото пали, вдига обороти, намалява ги и ги поддържа без да гасне
За какво говори това?
Какъв може да е проблема? Свещи?
Don't worry, be happy!
- Трол
- потребител
- Мнения: 408
- Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
- Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Тогава режимите на работа са съвсем различни. Не работи на обогатителен режим. А и е по-вероятно по-високо налягане на горивото да се е задържало отколкото ако е стояла изгасена цяла нощ. Нямам абсолютно подкрепено с факти обяснение, но нещо подобно се случваше със колеги от BMW форума след смяна на горивния филтър. И то след смяна на филтъра с нов
А и казва,че е само след първото завъртане така.
Пък и винаги е по-добре да се започва от евтините неща. Ако не е от филтър тогава се започват датчици, помпи..знам ли.
П.С. amdinside, не ти се бъркам, но защо в МП сменяш масло и филтри? Струва ми се процедура посилна за всеки разполагащ с канал и скоба за масления филтър. Колко лв ти хващат труд?

А и казва,че е само след първото завъртане така.
Пък и винаги е по-добре да се започва от евтините неща. Ако не е от филтър тогава се започват датчици, помпи..знам ли.
П.С. amdinside, не ти се бъркам, но защо в МП сменяш масло и филтри? Струва ми се процедура посилна за всеки разполагащ с канал и скоба за масления филтър. Колко лв ти хващат труд?
"It's a triumph of handling over power!"


- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз не виждам някой някъде да е писал, че при второто палене е загрял. Доколкото разбирам, ако е топъл двигателя при първото палене няма проблем, ако е студен - има.И за тия няколко секунди ДВГ е загрял?????? Несериозно... Не ще да е в температурата на ДВГ проблема...
Според мен при студен двигател гасне, защото горивната смес му идва бедна или недостатъчно като количество, веднъж като влезе в режим (загрее) не му трябва обогатена горивна смес.
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Аз го видях ей тук:AX!S написа: Аз не виждам някой някъде да е писал, че при второто палене е загрял.
Друг е въпросът, студен ли е двигателя при 30-40 градуса околна температура...amdinside написа: "...Само първия път при студен двигател
През останалото време всичко е ОК..."
Последна промяна от cocoff на 12 авг 2007, 23:57, променено общо 2 пъти.
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ако имаш имобилайзер, вероятно той е вързан към бензиновата помпа и прави мизерията...
Изчакваш ли помпата (2-3 сек на контакт) да направи налягане (и чуваш ли я изобщо "на контакт")? Да не се е прецакало нещо и да работи само при работещ двигател?
В тия жеги от неизправен клапан или от микропукнатини по системата налягането може да падне (без да капе и да мирише дори) и ако със сядането завъртиш яко ключа, въсможно е за кратко да не достигне гориво и за това да гасне.
Изчакваш ли помпата (2-3 сек на контакт) да направи налягане (и чуваш ли я изобщо "на контакт")? Да не се е прецакало нещо и да работи само при работещ двигател?
В тия жеги от неизправен клапан или от микропукнатини по системата налягането може да падне (без да капе и да мирише дори) и ако със сядането завъртиш яко ключа, въсможно е за кратко да не достигне гориво и за това да гасне.
- amdinside
- потребител
- Мнения: 309
- Регистриран: 13 юли 2007, 22:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 1999, 1.6 16V, 74kW, 101 k.c., Zetec-S, хечбек,Trend, бензин
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Да, има(той си е вграден), но защо да го прави само първия път...
Има и аларма, но за нея ми казаха, че не е свързана със запалването
Минал съм и веднъж на автомивка (след което започнаха малки проблеми със светлините)
Ще видим...
Ключа го завъртам съвсем леко и пали веднага
Ще пробвам да задържа на контакт няколко секунди
Има и аларма, но за нея ми казаха, че не е свързана със запалването
Минал съм и веднъж на автомивка (след което започнаха малки проблеми със светлините)
Ще видим...
Ключа го завъртам съвсем леко и пали веднага
Ще пробвам да задържа на контакт няколко секунди
Don't worry, be happy!
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 30 яну 2007, 16:58
- Модел на автомобила: ESKORT
- Status: Извън линия
по същия начин се държи и моят форд,и супер се дразня.Замислям се да не би да има някой темп.датчик който да се е прецакъл,и да казва на компа да пали в усреднени стойности,та за това вторият път да си пали без проблем.А също и да добавя че дори и да е запалил,като му подадеш по агресивно газ се стреми да загасне,и това докато не загрее не много,после няма проблем.А пък не ги знам каде са теа датчици....
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 21 авг 2007, 11:43
- Модел на автомобила: Ford eskort 96,kombi,Zetec
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
При мен има почти същия проблем.Паля сутрин колата без проблем(пали веднага) и след това започва да мени оборотите.Качва ги до 1300 и после бързо ги смъква всеки път различно.Някой път гасне,някой път паднат до 700-800 и пак ги качва на 1200-1300 и така около 5 мин,предполагам че докато позагрее.Като се опитам да я изфорсирам когато се опитва да загасне след запалването,работи като че ли на 3 цилиндъра докато качи към 1200-1300 оборота и пак се усеща едно леко тресене.При тръгване веднага работи добре,но като сменям скоростите веднага бута оборотите и опитва да загасне.Трябва да измина около 300-400 метра за да се оправи и след това проблема изчезва до другата сутрин,което същото се повтаря..Прави ми впечатление,че лятото когато съм я оставил на слънце отивам паля и няма проблеми с оборотите.Като и откача клемите на акумулатора я оставям за 15-20 мин.После закачам ги и паля(без проблем).Тогава пък за почва да държи обороти около 700 на празен ход и на сфетофарите леко я форсирам за да не се мъчи.Така може да кара 2-3 дена(всеки път различно) и после от самосебе си се оправя като горния проблем с мененето на оборотите си остава.От какво идва проблема.
- fortchrit
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 25 мар 2006, 19:50
- Модел на автомобила: форд ескорт 1.6 16v clx 97 г.
- Status: Извън линия
Искам и аз да се включа в дискусията.Двигателя е студен за да запали трябва да завърти около 10секунди.ако завъртя за малко примерно за 3сеунди върна ключа и повторя да запаля го прави отраз.Следващата ситуация двигателя е загрял нормално когато се опитам да го запаля с първото завъртане на ключа двигателя заработва много нестабилно и угасва.При второто завъртане на ключа пали бъз никакъв проблем.Ако искаш колата говоря за топъл двигател да запали нормално завърташ ключа за малко връщаш завърташ повторно и двигателя е запалил пак както трябва.Свещ и нови кабели нови ламбда сонда нова сменени не по този проблем.свещи и кабели профилактично ламбда беше се скапала.последното го пиша за да се изключат от възможностите за проблема.очаквам да видя какво ще бъде развитието по въпроса. Поздрави
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта