Ford Escort - неблагодарна любов
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Сигурно някой от вас си спомнят, че бях писал за колегата ми, който си продаде Реното и Голфа и сега кара Фиеста и Ескорт, а е много капризен и стиснат.
Колата (Ескорта) наистина беше зле. Харчеше като за световно, а е 1.4i. Градско стигаше до 20 на 100. Седна два дни. Чете по форума и запретна ръкави. Смени MAF-а. Включи ланда сондата и о чудеса.
Колата върви два пъти повече и харчи 3 пъти по-малко.
А на скоро гледам пред друг комшия се изсипаха 4 човека от един Голф и почнафа да му оглеждат Фокуса.
Е те тогава неповярвах на очите си и се прекрастих, че нещо дяволска работа ми се видя или ...

Колата (Ескорта) наистина беше зле. Харчеше като за световно, а е 1.4i. Градско стигаше до 20 на 100. Седна два дни. Чете по форума и запретна ръкави. Смени MAF-а. Включи ланда сондата и о чудеса.
Колата върви два пъти повече и харчи 3 пъти по-малко.
А на скоро гледам пред друг комшия се изсипаха 4 човека от един Голф и почнафа да му оглеждат Фокуса.
Е те тогава неповярвах на очите си и се прекрастих, че нещо дяволска работа ми се видя или ...


- cossy
- потребител
- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
- Status: Извън линия
Kaто разход са горе-долу еднакви, но има много повече мощност. 1.6 идва малко слаб на моменти, иначе е добро двигателче и то. 1.8 са 105, 115 и 130 коня. За дизела съм писал да е ТДAX!S написа:1.8 16V по-здрав ли е? По спецификации гледам, че е 25 коня отгоре, а разхода му е по-малък от на 1.6...![]()


- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Хубава колица с малко забележки. Все пак 7 години карам една такава!
С коректно отношение към нея, е вечна. Има проблеми като всички останали, има фабрични недомислия. Задното окачване е безподобно просто и по мое мнение прекалено елементарно. Двигателя е уникално здрав. Електрониката - като всяка друга, не търпи извращения. Доста шумна вътре, въпреки че моята е доста по-тиха от повечето Ескорти, които съм карал. Все пак доста мокет съм налепил по нея! Гадни паразитни шумове от вибрации. Иначе за кола от точка А до т.Б е идеална. Трудно оставя на пътя.
Астра се кара по-гладко, но е ужасно грозна. Голф не желая да коментирам. Около месец карах Г3 GTI с климатроник и кожи... не е кола, да си заслужава парите! Паци най-малкото знае предпочитанията ми към BMW и Mercedes
. Сравняваме различни класове обаче.
С коректно отношение към нея, е вечна. Има проблеми като всички останали, има фабрични недомислия. Задното окачване е безподобно просто и по мое мнение прекалено елементарно. Двигателя е уникално здрав. Електрониката - като всяка друга, не търпи извращения. Доста шумна вътре, въпреки че моята е доста по-тиха от повечето Ескорти, които съм карал. Все пак доста мокет съм налепил по нея! Гадни паразитни шумове от вибрации. Иначе за кола от точка А до т.Б е идеална. Трудно оставя на пътя.
Астра се кара по-гладко, но е ужасно грозна. Голф не желая да коментирам. Около месец карах Г3 GTI с климатроник и кожи... не е кола, да си заслужава парите! Паци най-малкото знае предпочитанията ми към BMW и Mercedes



- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
ford escord vs golf 2
Оставям коментарите на вас....


като сравня форда с голфа, неминуемо ми изниква в главата, оная руска песничка...
"три танкиста, три висьолай други с капитан във голфа бъели" или нещо от сорта.

Оставям коментарите на вас....


като сравня форда с голфа, неминуемо ми изниква в главата, оная руска песничка...
"три танкиста, три висьолай други с капитан във голфа бъели" или нещо от сорта.



Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
На Голф има кой да му бере ядовете, ако може темата да остане само за Ескорт...
Траяне, ако обичаш, махни я тази снимка
cossy, не знаех, че има 1.8 двигатели с различна мощност за ескорта, мислех, че само при дизеловите агрегати го има това нещо. По принцип как се разбира при това положение колко са конете?


cossy, не знаех, че има 1.8 двигатели с различна мощност за ескорта, мислех, че само при дизеловите агрегати го има това нещо. По принцип как се разбира при това положение колко са конете?
- cossy
- потребител
- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
- Status: Извън линия
Тук може да прочетеш малко за двигателчетата. А иначе ако не им е сменяна пластмасовата тръба която влиза в дросела на нея пише колко коня е
Друг вариант е да търсиш номера на двигателя 
п.п. Може и да погледнеш данните в catalog.auto.ru
Там пише, че новите 1.8 са само 115коня


п.п. Може и да погледнеш данните в catalog.auto.ru
Там пише, че новите 1.8 са само 115коня

Последна промяна от cossy на 15 авг 2007, 10:26, променено общо 1 път.

- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Благодаря за линка, но доколкото съм търсил информация, 105 коня 1.8 няма как да ми се падне, защото се монтират на Ескорт до 1995 г., а аз ще търся след 1998 г.cossy написа:Тук може да прочетеш малко за двигателчетата. А иначе ако не им е сменяна пластмасовата тръба която влиза в дросела на нея пише колко коня еДруг вариант е да търсиш номера на двигателя
Това "електрониката не търпи извращения" - какво ще рече "извращения"? Чип тунинг ли имаш предвид.

vladdko, какви няма в производство след '98?
Focus няма да бъде, там цените са х2 сравнено с Ескорт.

-
- потребител
- Мнения: 197
- Регистриран: 12 авг 2005, 18:41
- Модел на автомобила: 96 Ford Escort 1.6 16v Ghia Turnier
- Местоположение: Кърджали
- Status: Извън линия
Аз също бих ти препоръчал 1.8 литровия двигател,разликата в разхода спрямо 1.6л. е минимална,а 25кс. отгоре си е нещо съвсем друго.
И двата двигателя са много здрави и като цяло ако попаднеш на запазена кола няма да имаш проблеми.Затова бих ти препоръчал да не търсиш толкова колата по година на производство,а да акцентираш на състоянието и,все пак последния модел започва да се произвежда в края на 95,така че да речем поне според мен не е фатално ако вместо 98год. колата бъде 96 или 97.
Относно ремонтите над 300 лева не виждам какво може да струва ако не правиш основен ремонт,не я удряш или ходиш в някой скъпарски сервиз.
За 2 години нещата които съм сменил по моя Ескорт освен консумативите са една гарнитура на капака на главата,водна помпа и тампони по окачването.
Трябва да поясня че колата ми е доста далеч от понятието "запазена" и имам предположения че е на над 300хил. км. въпреки твърдението на тия от автокъщата че е на 130хил.

Съдейки от моя опит който имам с тези коли и прочетеното във форума трудно откриваемите проблеми по принцип са най-евтини за отсраняване,а и съм останал с прятно впечетление че тука във форума има доста хора който са запознати с тях и могат да ти дадът правилна насока кое не е наред.
И двата двигателя са много здрави и като цяло ако попаднеш на запазена кола няма да имаш проблеми.Затова бих ти препоръчал да не търсиш толкова колата по година на производство,а да акцентираш на състоянието и,все пак последния модел започва да се произвежда в края на 95,така че да речем поне според мен не е фатално ако вместо 98год. колата бъде 96 или 97.
Относно ремонтите над 300 лева не виждам какво може да струва ако не правиш основен ремонт,не я удряш или ходиш в някой скъпарски сервиз.
За 2 години нещата които съм сменил по моя Ескорт освен консумативите са една гарнитура на капака на главата,водна помпа и тампони по окачването.
Трябва да поясня че колата ми е доста далеч от понятието "запазена" и имам предположения че е на над 300хил. км. въпреки твърдението на тия от автокъщата че е на 130хил.


Съдейки от моя опит който имам с тези коли и прочетеното във форума трудно откриваемите проблеми по принцип са най-евтини за отсраняване,а и съм останал с прятно впечетление че тука във форума има доста хора който са запознати с тях и могат да ти дадът правилна насока кое не е наред.

- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
vladdko, грешиш. Escort се произвежда до 2000 г., паралелно с първите Фокуси, даже в чуждестранни сайтове съм срещал информация и за продажби през 2001 г., вероятно става въпрос за последните произведени бройки.
Много източници съм преровил, но като че ли сред по-надеждните е този:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Escort_%28Europe%29
Ще търся от по-късните години, защото ужким тогава са отстранени повече конструктивни недостатъци.
Много източници съм преровил, но като че ли сред по-надеждните е този:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Escort_%28Europe%29
Ще търся от по-късните години, защото ужким тогава са отстранени повече конструктивни недостатъци.
- andy_a
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 04 апр 2006, 11:18
- Модел на автомобила: 2001 Focus 1.6i Zetec SE
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колегата AX!S е прав - Ескорта се произвежда и след въвеждането на Фокуса, може би още 2-3 години, колко точно може да каже някой от МП сигурно. По принцип най-качествените екземпляри от даден модел са именно произведените последни, защото по време на цялото производство се правят малки подобрения, добавя се допълнително оборудване (защото обикновено продажбите спадат) и т.н. Така че една кола, произведена в края на живота на модела е най-доброто, което може да се очаква за този модел - всичко, което е било финансово оправдано е оправено.
- cossy
- потребител
- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
- Status: Извън линия
Всичко оправено, но вече е стар модел и цената му пада главоломно, макар и без детски болести. Ескортите се произвеждат до 99-та, може по регистрация да е 2000Така че една кола, произведена в края на живота на модела е най-доброто, което може да се очаква за този модел - всичко, което е било финансово оправдано е оправено.


- andy_a
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 04 апр 2006, 11:18
- Модел на автомобила: 2001 Focus 1.6i Zetec SE
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Съгласен съм, изобщо не коментирам факта, че модела е морално остарял и вече не е отговаря на времето си, но човека изрично пише, че иска Ескорт, иначе веднага мога да препоръчам Фокус. Просто искам да подчертая, че от всички Ескорти, последните са най-читави, аналогично е при Фокуса - произведените през 99-та са най-бъгави.Всичко оправено, но вече е стар модел и цената му пада главоломно
За производството - имам един немски каталог от 2000 г., където редом до Фокуса има и Ескорт/Орион, като се упоменава, че за определени пазари все още се произвежда. Предполагам, че схемата е подобна както при Опел - те си произвеждат старите Астри дори и след като излезе новия модел още няколко години и ги кръщават Класик.
Лесно може да се провери по ВИН-а кога е произведена една кола, така всичко може да се изясни.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта