Помощ за Форд Ескорт 91 година " ангренажен ремък "
-
- потребител
- Мнения: 162
- Регистриран: 17 авг 2007, 02:25
- Модел на автомобила: RS 2000
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Помощ за Форд Ескорт 91 година " ангренажен ремък "
Сменях сигменти на двигателя .След ремонта ангренажният ремък е в монета е на 1 зъб предварение !! Направиг го така понеже преди ремонта когато е на белег колата няма мощност и пуши синио ,а 1 зъб напреде мощноста остава същтата но не пуши ! сега колата прекъсва " патка " "все 1 нама центровка " !
Сменял съм ангренажната шаиба на резпределителния вал , но незнам от какъв фпрд е сегашмата. броят на зъбите съвпадат ,но възможно ли е белега да е различен спрямо моята . НА това не обарнах внимание ,а старата я нямам .
Някои може ли да даде малко информация !!!
ПЛС без тапи коментари !!
Сменял съм ангренажната шаиба на резпределителния вал , но незнам от какъв фпрд е сегашмата. броят на зъбите съвпадат ,но възможно ли е белега да е различен спрямо моята . НА това не обарнах внимание ,а старата я нямам .
Някои може ли да даде малко информация !!!
ПЛС без тапи коментари !!
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Мисля, че трябва да извадиш свещта на І-ви цилиндър и с една по-дълга отверка (като индикатор я ползваш) да нагласиш буталото в горна мъртва точка. След това погледни къде са белезите на съответните шайби. Това ще ти покаже дали това което правиш е това което искаш да направиш.
Ако имаш разминаване, то тогава нищо не правиш.
Ако имаш разминаване, то тогава нищо не правиш.
- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта