ТРУДНО ПАЛИ СУТРИН ДИЗЕЛА

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Andrey
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 24 дек 2005, 18:48
Модел на автомобила: Mondeo
Status: Извън линия

ТРУДНО ПАЛИ СУТРИН ДИЗЕЛА

Мнение от Andrey » 24 дек 2005, 19:01

имам форд мондео 1.8tdi сутрин трудно пали все едно не подгряват две от свещите. А всъщност всичките работят и са проверени. След като повърти малко запалва. ако веднага след това я угасиш и пробваш пак пали веднага. Дали може да е помпата защото знам че има сменен датчик на нея и в сервиза казаха, че компютъра не разпознава датчика???

Потребителски аватар
ivo9180
потребител
потребител
Мнения: 102
Регистриран: 01 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v zetec 95г
Местоположение: Пирдоп
Status: Извън линия

Мнение от ivo9180 » 25 дек 2005, 14:51

До колкото знам-за да пали дизел по-лесно трябва подходящо масло,изправни свещи,достатъчна компресия и да не пада горивото т.е. да не се връща в резервоара след по-продължителен престой

arabiata
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 25 яну 2006, 17:40
Модел на автомобила: Фиеста
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от arabiata » 10 фев 2006, 20:44

Колега,по какъв начин ти провериха свещите?
С ампермер?
Със сваляне и нагряване?

Потребителски аватар
aladin
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 16 авг 2007, 15:48
Модел на автомобила: Opel Astra TDi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aladin » 16 авг 2007, 16:19

arabiata написа:Колега,по какъв начин ти провериха свещите?
С ампермер?
Със сваляне и нагряване?
а моите ги проверих без да ги свалям!
Трябва ли?

kdjenev
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 27 мар 2007, 10:37
Модел на автомобила: Ford Orion 1.6D Chia
Status: Извън линия

Мнение от kdjenev » 23 авг 2007, 10:16

до миналата седмица имаш същия проблем, пробвах свещите - Ок, пробвах релето - Ок, Пробвах и помпата - взимаш една бутилка 2 литра с широко гърло, вадиш маркуча от помпата към филтъра и го слагаш в шишето и ако запали значи помпата е ок, виз за прокъсани маркучи да не взима въздух. При мен проблема се оказа комичен, скъсал се кабела от Акомулатора към релето и аз не го виждам в снопа че се е скъсал, всичко работи свещи ги меря наред а всъщност съм палил без нито една свещ и палише. Таке че провери.

Потребителски аватар
Vacuum
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 01 юни 2007, 13:41
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TDI
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Vacuum » 23 авг 2007, 10:52

То това си личи по силата на светене на разните лампички по таблото. Когато релето изключи, ако светнат малко по-силно, значи свещите са работили.

kdjenev
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 27 мар 2007, 10:37
Модел на автомобила: Ford Orion 1.6D Chia
Status: Извън линия

Мнение от kdjenev » 23 авг 2007, 11:34

Свалях всяка по отделно и пробвах на акомулатора, обаче в сервиза като ми замериха с мултимер на свещите като дам на контакт никакво съпротивление те си работели ама никакъв ток до тях.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта