помощ изпарител Voltran
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 20 авг 2007, 19:18
- Модел на автомобила: ford Fiesta
- Status: Извън линия
помощ изпарител Voltran
Занчи проблема е следния, поставях си сам газовото което е с изпарител волтран опитвах със всякакви настройки и савети тук от форума но нищо не помага.Колата ми е FORD FIESTA 89г1.1 3ка с двукамерен карбуратор Weber имам плочка.Та да се върнем на проблема ускорява си нормално
на 1и2 прадавка докъм 4500об/мин когато премина на 3 около 3000об. започва да глъхне като върна малко педала на гаста и след това пак подам газ се по-оправя на 4и5 при 3000об.този проблем си остава
направо забива моцуната както се азва . Моля помогнете!!!!
на 1и2 прадавка докъм 4500об/мин когато премина на 3 около 3000об. започва да глъхне като върна малко педала на гаста и след това пак подам газ се по-оправя на 4и5 при 3000об.този проблем си остава
направо забива моцуната както се азва . Моля помогнете!!!!
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Не съм спец, ама по зададените симптоми ми идват на ум няколко причини:
1. Нисък дебит на гориво за високите обороти - корекция с врътката (може и да е неработеща). Възможно е и втвърдена мембрана на изпарителя. Изпарител с по-малка мощност от необходимия ти (едва ли)
2. Лоша плочка - по принцип почти всички са такива - не пасва добре, вкарва гориво на неправилно място... или карба пропуска по малко бенз
3. Липса свеж въздух - запушен филтър...
1. Нисък дебит на гориво за високите обороти - корекция с врътката (може и да е неработеща). Възможно е и втвърдена мембрана на изпарителя. Изпарител с по-малка мощност от необходимия ти (едва ли)
2. Лоша плочка - по принцип почти всички са такива - не пасва добре, вкарва гориво на неправилно място... или карба пропуска по малко бенз
3. Липса свеж въздух - запушен филтър...
-
- потребител
- Мнения: 161
- Регистриран: 02 авг 2007, 22:41
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8/115 АГУ/хетчбек 1994
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Според мен изпарителя подава повече газ от необходимото.
Най - вероятно имаш спукана мембрана на степента с високото налягане .Ако съм прав би трябвало и по трудно да палиш на газ при топъл двигател отколкото при студен.
Между другото провери маркучето за вакуума - при откачен вакуум прави долугоре същото.
Ако не е от вакуума - отваряй изпарителя.
Най - вероятно имаш спукана мембрана на степента с високото налягане .Ако съм прав би трябвало и по трудно да палиш на газ при топъл двигател отколкото при студен.
Между другото провери маркучето за вакуума - при откачен вакуум прави долугоре същото.
Ако не е от вакуума - отваряй изпарителя.
- dimbatami
- потребител
- Мнения: 387
- Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Status: Извън линия
значи потърси из форума каква по пазмер на отвора трябва да е плочката за твоя автомубил възможно е сечение то да не е подходящо и да не стова нужното смесообразуване друго като поставиш плочката трябва да не прониква въздух между нея и карба и смукателните траби и трето що не идеш на едно газ анализаторче там хората ем ще огледат да неси сгрешил нещо хем ще ти закачат колата да видят сместа да си сигурен аа клапанете газов и бензинов те новилиса и даи инфо за цялота газова та да не питаме това онова дали е така или иначе 

- mimonti
- потребител
- Мнения: 165
- Регистриран: 03 фев 2007, 21:35
- Модел на автомобила: ford fiesta 1.1 97г,golf 3 1.9d,фиеста 1.3 93, МЕРЦЕДЕС C 220 CDI,Audi 2.8 V6 klima
- Местоположение: Елин Пелин
- Status: Извън линия
такива плочки има на всякаде по магазините за газови а това че си сложил сам газовата е чиста глупост за да спестиш 50лв за монтаж от човек запознат с принципа на работа имонтаж на такива системи последствията може да са от малки повреди(гръмнал въздушен филтър и колектори) до тежки (изгоряла кола гръмнала бутилка от неправилен монтаж на сондата ) занимавам се смонтаж на газови от 7г и съм виждал всякакви монтажи при който майстора си е уставил рацете
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 20 авг 2007, 19:18
- Модел на автомобила: ford Fiesta
- Status: Извън линия
всичко е чисто ново от изпарителя до клапаните и газопровода
искам да кажа че след като си поставих газовото ходих при маистор да огледа дали всичко е наред същия който ми даде плочка така,че съм сигорен че всичко е наред по монтажа
Мисля че само плчка нестава за този карбуратор защто не може да се напасне точно и днес забелязах че взима въздух между плочката и карбуратора и затова реших да я махна мушнах маркучите направо във карбуратора ка то временно решение сега 6те мисля как да я оправя
и напасна
искам да кажа че след като си поставих газовото ходих при маистор да огледа дали всичко е наред същия който ми даде плочка така,че съм сигорен че всичко е наред по монтажа
Мисля че само плчка нестава за този карбуратор защто не може да се напасне точно и днес забелязах че взима въздух между плочката и карбуратора и затова реших да я махна мушнах маркучите направо във карбуратора ка то временно решение сега 6те мисля как да я оправя
и напасна
-
- потребител
- Мнения: 93
- Регистриран: 26 апр 2005, 20:32
- Модел на автомобила: fiat croma 2.0 i.e
- Местоположение: софия
- Status: Извън линия
човек, който пише "уставил" не бих го уставил да ми дава съвети, но нека колегата си прецени сам. и айде стига сте се правили, че е голямата философия- дупчиш и слагаш болтове на бутилкaта, слагаш бъчвичките и стягаш гаиките на тръбата, слагаш една глупава планка за да закрепиш изпарителя, режеш 2 маркуча и пускаш вода. другото са 2 жици, голяяяяяяяяяяяяяяяяма работа, всеки под средното интелектуално равнище може да се справи. е предпоагам добре е да се седти да не пусне тръбата от бутилката до ауспха и разни такива, но както казах поне да не си пълен кретеняга:)) си е необходимо. най-важното е реглажа на газ анализ, въпреки че аз много отдавна спрях да ходя на анализатор, справям се добре и сам и разход и вървене. като вземат да се правят всички "майстори" колко учене се изисквало.........mimonti написа:такива плочки има на всякаде по магазините за газови а това че си сложил сам газовата е чиста глупост за да спестиш 50лв за монтаж от човек запознат с принципа на работа имонтаж на такива системи последствията може да са от малки повреди(гръмнал въздушен филтър и колектори) до тежки (изгоряла кола гръмнала бутилка от неправилен монтаж на сондата ) занимавам се смонтаж на газови от 7г и съм виждал всякакви монтажи при който майстора си е уставил рацете
а на колегата препоръчвам да си продупчи карбуратора- не познавам на фиеста какъв е и как е, но АКО ИМА ВЪЗМОЖНОСТ за дупчене действай и слагай 2 щуцера забравяш за газовата в този автомобил! само с дупченето е добре да знаеш какво правиш, да не търсиш после нов карбуратор:)
Последна промяна от pakumba на 01 сеп 2007, 21:10, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 208 госта