помощ изпарител Voltran

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
BACKO
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 20 авг 2007, 19:18
Модел на автомобила: ford Fiesta
Status: Извън линия

помощ изпарител Voltran

Мнение от BACKO » 21 авг 2007, 14:33

Занчи проблема е следния, поставях си сам газовото което е с изпарител волтран опитвах със всякакви настройки и савети тук от форума но нищо не помага.Колата ми е FORD FIESTA 89г1.1 3ка с двукамерен карбуратор Weber имам плочка.Та да се върнем на проблема ускорява си нормално
на 1и2 прадавка докъм 4500об/мин когато премина на 3 около 3000об. започва да глъхне като върна малко педала на гаста и след това пак подам газ се по-оправя на 4и5 при 3000об.този проблем си остава
направо забива моцуната както се азва . Моля помогнете!!!!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 21 авг 2007, 15:02

Не съм спец, ама по зададените симптоми ми идват на ум няколко причини:
1. Нисък дебит на гориво за високите обороти - корекция с врътката (може и да е неработеща). Възможно е и втвърдена мембрана на изпарителя. Изпарител с по-малка мощност от необходимия ти (едва ли)
2. Лоша плочка - по принцип почти всички са такива - не пасва добре, вкарва гориво на неправилно място... или карба пропуска по малко бенз
3. Липса свеж въздух - запушен филтър...

BACKO
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 20 авг 2007, 19:18
Модел на автомобила: ford Fiesta
Status: Извън линия

Мнение от BACKO » 21 авг 2007, 15:23

врътките сум ги отвивал до край въздушният филтар е нов на 120км.е
остава само плочката а нея съм я взел от един майстор на газови понеже по магазините не продават плочки за този карбуратор
Искам да спомена и разхода около 8.6 на 100км.при скорост 90/100 тя повече трудно вдига!!!!

GalinBelos
потребител
потребител
Мнения: 161
Регистриран: 02 авг 2007, 22:41
Модел на автомобила: Mondeo 1.8/115 АГУ/хетчбек 1994
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от GalinBelos » 21 авг 2007, 15:43

Според мен изпарителя подава повече газ от необходимото.
Най - вероятно имаш спукана мембрана на степента с високото налягане .Ако съм прав би трябвало и по трудно да палиш на газ при топъл двигател отколкото при студен.
Между другото провери маркучето за вакуума - при откачен вакуум прави долугоре същото.
Ако не е от вакуума - отваряй изпарителя.

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 21 авг 2007, 17:03

а изпарителяти нов лие :?:

BACKO
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 20 авг 2007, 19:18
Модел на автомобила: ford Fiesta
Status: Извън линия

Мнение от BACKO » 21 авг 2007, 18:15

изпарителят е чисто нов и е електрически
Но мисля че открих проблема махнах плочката и карах без нея колата се представи значително по добре
Мисля че плочката е менте
Иначе си пали нормално като е загряла
Някакви идеи от каде да си поръчам читава плочка моята колица.

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 21 авг 2007, 20:34

значи потърси из форума каква по пазмер на отвора трябва да е плочката за твоя автомубил възможно е сечение то да не е подходящо и да не стова нужното смесообразуване друго като поставиш плочката трябва да не прониква въздух между нея и карба и смукателните траби и трето що не идеш на едно газ анализаторче там хората ем ще огледат да неси сгрешил нещо хем ще ти закачат колата да видят сместа да си сигурен аа клапанете газов и бензинов те новилиса и даи инфо за цялота газова та да не питаме това онова дали е така или иначе :!:

Потребителски аватар
mimonti
потребител
потребител
Мнения: 165
Регистриран: 03 фев 2007, 21:35
Модел на автомобила: ford fiesta 1.1 97г,golf 3 1.9d,фиеста 1.3 93, МЕРЦЕДЕС C 220 CDI,Audi 2.8 V6 klima
Местоположение: Елин Пелин
Status: Извън линия

Мнение от mimonti » 21 авг 2007, 20:55

такива плочки има на всякаде по магазините за газови а това че си сложил сам газовата е чиста глупост за да спестиш 50лв за монтаж от човек запознат с принципа на работа имонтаж на такива системи последствията може да са от малки повреди(гръмнал въздушен филтър и колектори) до тежки (изгоряла кола гръмнала бутилка от неправилен монтаж на сондата ) занимавам се смонтаж на газови от 7г и съм виждал всякакви монтажи при който майстора си е уставил рацете

BACKO
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 20 авг 2007, 19:18
Модел на автомобила: ford Fiesta
Status: Извън линия

Мнение от BACKO » 21 авг 2007, 22:41

всичко е чисто ново от изпарителя до клапаните и газопровода
искам да кажа че след като си поставих газовото ходих при маистор да огледа дали всичко е наред същия който ми даде плочка така,че съм сигорен че всичко е наред по монтажа
Мисля че само плчка нестава за този карбуратор защто не може да се напасне точно и днес забелязах че взима въздух между плочката и карбуратора и затова реших да я махна мушнах маркучите направо във карбуратора ка то временно решение сега 6те мисля как да я оправя
и напасна

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 22 авг 2007, 00:57

Врътките не се отвиват докрай. От недостиг на въздух също ще няма да върви добре.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

pakumba
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 26 апр 2005, 20:32
Модел на автомобила: fiat croma 2.0 i.e
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Мнение от pakumba » 01 сеп 2007, 10:25

mimonti написа:такива плочки има на всякаде по магазините за газови а това че си сложил сам газовата е чиста глупост за да спестиш 50лв за монтаж от човек запознат с принципа на работа имонтаж на такива системи последствията може да са от малки повреди(гръмнал въздушен филтър и колектори) до тежки (изгоряла кола гръмнала бутилка от неправилен монтаж на сондата ) занимавам се смонтаж на газови от 7г и съм виждал всякакви монтажи при който майстора си е уставил рацете
човек, който пише "уставил" не бих го уставил да ми дава съвети, но нека колегата си прецени сам. и айде стига сте се правили, че е голямата философия- дупчиш и слагаш болтове на бутилкaта, слагаш бъчвичките и стягаш гаиките на тръбата, слагаш една глупава планка за да закрепиш изпарителя, режеш 2 маркуча и пускаш вода. другото са 2 жици, голяяяяяяяяяяяяяяяяма работа, всеки под средното интелектуално равнище може да се справи. е предпоагам добре е да се седти да не пусне тръбата от бутилката до ауспха и разни такива, но както казах поне да не си пълен кретеняга:)) си е необходимо. най-важното е реглажа на газ анализ, въпреки че аз много отдавна спрях да ходя на анализатор, справям се добре и сам и разход и вървене. като вземат да се правят всички "майстори" колко учене се изисквало.........
а на колегата препоръчвам да си продупчи карбуратора- не познавам на фиеста какъв е и как е, но АКО ИМА ВЪЗМОЖНОСТ за дупчене действай и слагай 2 щуцера забравяш за газовата в този автомобил! само с дупченето е добре да знаеш какво правиш, да не търсиш после нов карбуратор:)
Последна промяна от pakumba на 01 сеп 2007, 21:10, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 01 сеп 2007, 19:05

колеги като дупчите карбовете каде го правите под дроселовата клапа или над какво би се получило ако е продупчено под дросела ще имали проблем

pakumba
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 26 апр 2005, 20:32
Модел на автомобила: fiat croma 2.0 i.e
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Мнение от pakumba » 01 сеп 2007, 21:11

dimbatami написа:колеги като дупчите карбовете каде го правите под дроселовата клапа или над какво би се получило ако е продупчено под дросела ще имали проблем
:lol: е как ще дупчиш под дросела бе човек :lol:

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 24 сеп 2007, 18:25

Най добре е с плочка(смесител) смесобразуването е по добро и динамиката на автомобила е по добро -- какви са тия дупчения на кар. одавна минаха тези времен :o а

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 208 госта