Впечетления от Ескорт 1,6 105 к.с.
- miros
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 07 мар 2005, 18:33
- Модел на автомобила: Escort 1,6 EFI 1991г.
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
В двигателя ми се чуваше леко чукане. Закарах си фордчето на майстор за който ми казаха добри думи. Чу го и каза, че проблема ми е в хидравличните повдигачи. Купих нови но след сглобяването шума пак си го имаше при високи обороти.Майстора вика -от газоразпределителния вал ще да е, а и кобилиците можело да се сменят.Разглоби го, но се оказа че не е износен.Сега си сглобява всичко обратно и ще си го карам така.Знам че не може човек да диагностицира от разстояние, но ако някой има някакви идеи - целия съм в слух.
-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
повдигачите обикновено "чукат" по-отчетливо на сравнително ниски обороти - около 2000. а за твоя проблем наистина е трудно от разстояние да се определи. но кобилиците са последната възможност. виж си ролките на ангренажния ремък и водната помпа.miros написа:В двигателя ми се чуваше леко чукане. Закарах си фордчето на майстор за който ми казаха добри думи. Чу го и каза, че проблема ми е в хидравличните повдигачи. Купих нови но след сглобяването шума пак си го имаше при високи обороти.Майстора вика -от газоразпределителния вал ще да е, а и кобилиците можело да се сменят.Разглоби го, но се оказа че не е износен.Сега си сглобява всичко обратно и ще си го карам така.Знам че не може човек да диагностицира от разстояние, но ако някой има някакви идеи - целия съм в слух.
- miros
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 07 мар 2005, 18:33
- Модел на автомобила: Escort 1,6 EFI 1991г.
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
ами проверихме ангренажния ремък и ролките ( ремъка е нов), но сега съм решил да сменя маслото понеже незнам какво масло са сложили.
Твоето предложение е Motul 10W40 така ли?Има ли други обозначения че е полусинтетика.Извинявам се ако ви се струва тъп въпроса,ама...предпочитам вместо да се лутам да знам директно какво да купувам
Твоето предложение е Motul 10W40 така ли?Има ли други обозначения че е полусинтетика.Извинявам се ако ви се струва тъп въпроса,ама...предпочитам вместо да се лутам да знам директно какво да купувам
-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Има 2 вида мотул 10W40, и двата са полусинтетика, но единия е с по-голям % синтетика и е малко по-скъп. аз карам с него. А за шума в двигателя - проверете първо всичко което се върти около него - ангр. ремък /всички ролки/, водна помпа, алтернатор, хидравлична помпа и компресор на климатика ако имаш такива. Пак казвам - кобилиците поне за мен не са причина. Моят двигател беше на 350 хил км преди да го ремонтирам и при ремонта единствените износени части по главата бяха повдигачи, клапани и гумички на клапаните. А от тях май само повдигачите шумят, така че след като си ги сменил се съмнявам проблема ти да е там.miros написа:ами проверихме ангренажния ремък и ролките ( ремъка е нов), но сега съм решил да сменя маслото понеже незнам какво масло са сложили.
Твоето предложение е Motul 10W40 така ли?Има ли други обозначения че е полусинтетика.Извинявам се ако ви се струва тъп въпроса,ама...предпочитам вместо да се лутам да знам директно какво да купувам
-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
за хеликс до сега само лоши неща съм чувалmiros написа:Ами благодаря за мненията Ви.Днес си вземам Форда от майстора и ще сменя маслото и се надявам проблема да се оправи.Обещавам да споделя тук резултата.Смятам да пробвам с новия Shell Helix Plus, ако не намеря Motul:) пък да видим

-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 27 окт 2005, 14:10
- Модел на автомобила: Sofia
- Местоположение: Ford Eskort 1.6 CVH EFI Kombi 1993
- Status: Извън линия
И аз карам със същия двигател 105 к.с и без грешка вече 4 г
Здравеите фенове на Форд.
Имам и аз един "дядо" Форд Ескорт 1.6 i CVH EFI Kombi произведена декември 1991г.
Докарах си я от Берн Швейцария и съм много деволен за сега.
Единственият проблем са предницата, т.е. много бързо се скапват втулките на носаяите.
Не купувайте мантета защото ще ви карат не повече от 5000км.
За сега толкова.
Имам и аз един "дядо" Форд Ескорт 1.6 i CVH EFI Kombi произведена декември 1991г.
Докарах си я от Берн Швейцария и съм много деволен за сега.
Единственият проблем са предницата, т.е. много бързо се скапват втулките на носаяите.
Не купувайте мантета защото ще ви карат не повече от 5000км.
За сега толкова.
-
- потребител
- Мнения: 427
- Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Впечетления от Ескорт 1,6 105 к.с.
Karam takyv ot 5 godini ,po dvigatelia ne sym pipal nisto ,dori i svesti,i kabeli nesym smenial, harakterno za tezi motori e 4e sa malko shumni posledvie na tova 4e se iznosvat pulovete na klapanite,no tova kato4eli nevlia e po nikakyv na4in na ka4estvata na motora.Systo taka i neravnomernite oboroti,mislia 4e tova sa nai zna4imite kosuri na toia motor,ina4e e zelezen.Minalata godina spukah kartera bez da razbera i go karah izvestno vreeme po4ti bez maslo,nisto mu niama,zeliazo.Imam edin problem koito si mislia 4e mi go syzdava komputyra,toi se izraziava v slednoto nesto: kolata e mnogo pyrgava na start,no na visokite predavki ,primerno na 4-ta pri 80 100 kilometra e mnogo tromava,po to4no kato natisna gasta tia zapo4va da nabira neravnomerno,vse edno 4e natiskam pedala na gasta neravnomerno.Systo taka kogato e studeno malko trudno pali,no mislia 4e pak e ot elektronikata zastoto niakade v tabloto se 4uva edno :cykane: sapydstvano s podska4ane na strelkata na oborotomera.Taka sled kato cykne 2,3 pyti ,i na 4etvyrtoto cykane pali ot raz,no tova se polu4ava pri minosuvi temperaturi.Niakoi ako ima niakakva ideia za kakvo stava duma,neka da kaze.Mersi.



- miromtkz
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 11 юли 2005, 18:00
- Модел на автомобила: Ford Escort S 1.6 EFI
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Наскоро си купих същия 1.6i 105 EFI 8 клапана CVH - Escort S.
S(port) - ова което искам да ви питам е нещо някой да знае за спортния модел. И другото е , как са ви регистрирани колите в данъчното, че скоро се трябва да го прехвърлям , а май данъка отива 80-120 лева.
S(port) - ова което искам да ви питам е нещо някой да знае за спортния модел. И другото е , как са ви регистрирани колите в данъчното, че скоро се трябва да го прехвърлям , а май данъка отива 80-120 лева.
Skype name: miromtkz
В процес на продажба на Ескорта ми
http://miromtkz.hit.bg/ford/DSCM4.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Ford Escort S 1.6 EFI
1090 lv
В процес на продажба на Ескорта ми
http://miromtkz.hit.bg/ford/DSCM4.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Ford Escort S 1.6 EFI
1090 lv
-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
за данъка - отиваш при застрахователя, при който ти е гражданската отговорност, молиш го да ти напише на полицата "амтомобила е смощност 90 к.с., отиваш с полицата в данъчното, правиш се на нещастен - "извинете, има грешка, колата не е 105 к.с." и плащаш 18 лв.
НО, ако талона ти е от новите не става - там си пише мощността....
НО, ако талона ти е от новите не става - там си пише мощността....
- rusinoff
- потребител
- Мнения: 166
- Регистриран: 03 дек 2005, 20:24
- Модел на автомобила: escort 1.6 90hp fiesta 1.3 60hp
- Местоположение: Смолян-Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Впечетления от Ескорт 1,6 105 к.с.
Здравейте, аз имам ескорт 95г. и искам да си сложа предни ел. стъкла, но не мога да си намеря машинки, по точно намирам, но ми ги дават много скъпо. Ако знаете нещо по изгодно ми пишете на kenvelo@hotmail.bgracer11 написа:Имам такъв Ескорт произведен '91 година. карам го от 5 години и имам доста впечетления а пък и опит по поддръжката му.Така че ако някой има въпроси - към мен. Интересно ще ми е също да видя и чужд опит и впечетления ат тази кола.така че не знам каво още чакате - ПИШЕТЕ!
-
- потребител
- Мнения: 69
- Регистриран: 17 ное 2005, 21:48
- Модел на автомобила: ford escord 1991 77k.w./ 1.6 EFI с АГУ
- Местоположение: Видин/ София
- Status: Извън линия
Хубава тема за хубава кола, да и аз карам форд с такъв мотор, засега съм доволен с малки изключения за който ми помогна и съм ти много благодарен /проблема с тока на бобината идващ от ел. таблото/. Може и да съм закъснял с писането по тази тема, но искам да те потитам на какво го караш с газ или бензин, защото става въпрос при каране на газ и незнам да ли си го имал този проблем.
/Сутрин при студен двигател и палене на бензин неможе сам да държи обороти, трябва да му помогнеш около минута и после на газ нема проблем докато не загрее и недържи обороти на празен ход, но не е от изпарителя, стават много ниски оборотите, от изпарителя се вдигат, но след това той си ги сваля сам/.
/Сутрин при студен двигател и палене на бензин неможе сам да държи обороти, трябва да му помогнеш около минута и после на газ нема проблем докато не загрее и недържи обороти на празен ход, но не е от изпарителя, стават много ниски оборотите, от изпарителя се вдигат, но след това той си ги сваля сам/.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта