Въпрос за палене и гаснене

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Turbofen
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 27 дек 2006, 20:13
Модел на автомобила: Golf 2 GTD
Status: Извън линия

Мнение от Turbofen » 09 сеп 2007, 00:38

Според мене е от неправилно подаване на гориво.Виж си помпата и филтера.Ако не е от това пиши имам още идеи

shopa_07
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 21 авг 2007, 11:43
Модел на автомобила: Ford eskort 96,kombi,Zetec
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от shopa_07 » 09 сеп 2007, 01:22

И на мен помпата си ми работи.Като загрее няма проблем.Проблема ми е сутрин при палене.

Потребителски аватар
fortchrit
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 25 мар 2006, 19:50
Модел на автомобила: форд ескорт 1.6 16v clx 97 г.
Status: Извън линия

Мнение от fortchrit » 09 сеп 2007, 16:56

Това за филтъра и помпата съм напълно съгласен.Тези дни ще сменя горивния филтър но ако може някои да ми отговори на следния въпрос .Горивната система на двигателя трябва да е под налягане дори когато двигателя не работи.Като натиснеш игличката на вентила (така го оприличавам)които се намира на двигателя трябва да изпръска гориво да ама не.мисля си че регулатора за налягане на горивото трябва да изпълнява тази функция тоест когато искашда запалиш следващия път да има с какво.Да кажем че за едно денонощие налягането което принципно трябва да го има е намаляло в следствие на МАЛКА неизправност в клапана но при заработване на помпата трябва да се възстанови.При мен обаче не става.Чак когато запаля от вентила може да излезе гориво предполагам защото тя не спира да работи.Нямам уред с които да измеря тези 2.5 bara налягане в горивната система но при натскане на вентила гаранция ги няма.Остава да има проблем с клапана за налягане на горивото.Дайте мнение. Поздрави

цеков
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 01 авг 2007, 21:22
Модел на автомобила: Форд ескорт 1.6 16V 1996
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от цеков » 09 сеп 2007, 18:10

Ето и едно мнение от мен.
Когато автомобила не се движи ,в резервоара се натрупват бензинови пари.
Те постъпват в един разширителен съд(абсорбатор) и се съхраняват там.
Когато се запали двигателя ,то през един клапан,управляван от компютъра (при инжекционна система) на порции се овеждат към всмукателния колектор за изгаряне.
Но, ако клапана е повреден (отворен), липсва подаване на порции ,и може да се дави дигателя, докато изсмуче тези пари

Потребителски аватар
fortchrit
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 25 мар 2006, 19:50
Модел на автомобила: форд ескорт 1.6 16v clx 97 г.
Status: Извън линия

Мнение от fortchrit » 09 сеп 2007, 21:23

За да бъда по конкретен паля двигателя загрява гася после пак паля и пак гася но не пали по нормалния начин а всеки път с две завъртания на ключа налягане на гориво в тръбата която захранва дюзите няма (при изгасен двигател.

Потребителски аватар
fortchrit
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 25 мар 2006, 19:50
Модел на автомобила: форд ескорт 1.6 16v clx 97 г.
Status: Извън линия

Мнение от fortchrit » 11 сеп 2007, 21:33

Решението на моя проблем беше горивен филтър.Няма да ви казвам какво изтече от него с марка Шел или Лукойл щото там зареждам.между другото филтъра трябваше да е на 2000 километра защото в сервиза на мои прятел смених маслото горивен и въздушен филтър.Изглежда майсторите които работят в неговия сервиз са пропуснали горивния филтър и тои е на 12000 километра.Наи много ме е яд чесе занимавам с такъв вид техника малко по едрогабаритна имам много инструменти и удобства но поне не ми се занимаваше с колата.Изглежда оттук нататък ще трябва сам да извършвам тези операции въпросния фиртър се сменява точно за 10 минути.Поздрави

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта