ангренажен ремък

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Николай
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 09 сеп 2007, 23:09
Модел на автомобила: форд фокус
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

ангренажен ремък

Мнение от Николай » 09 сеп 2007, 23:36

Преди две седмици купих Форд фокус 1.4и на 71000 км. от Пфое ауто. Шеф продавача след моя въпрос ми каза, че ангренажния ремък се смена на 120 000 км. Вярно ли е? До сега - 70 000 км. на фокуса не са му смемяли ремъка.
Моля за съвет! да го сменям или да изчакам ?

showMANiak
потребител
потребител
Мнения: 30
Регистриран: 20 юни 2007, 20:13
Модел на автомобила: мечтае за фиеста
Status: Извън линия

Мнение от showMANiak » 09 сеп 2007, 23:59

По принцип не съм много компетентен но 120к ми се виждат прекалено много :shock:
35-40к мисля че е нормално.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 10 сеп 2007, 00:02

Аааааааа, той на неговата да го сменя на 120 000!!! Ти си го смени да ти е мирна главата.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: ангренажен ремък

Мнение от paci » 10 сеп 2007, 00:22

Ако има черно на бяло, че те са сменили ремъка карай.
Питай все пак де, но си дават пробег 120 000 км. ако те са го сменили.
В смисъл питанката ти да е такава, че ако те са го сменили и скъса преди това кво прайм.

Потребителски аватар
libra
потребител
потребител
Мнения: 154
Регистриран: 15 апр 2007, 23:40
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 Zetec Ghia
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ангренажен ремък

Мнение от libra » 10 сеп 2007, 00:31

paci написа:Ако има черно на бяло, че те са сменили ремъка карай.
Питай все пак де, но си дават пробег 120 000 км. ако те са го сменили.
В смисъл питанката ти да е такава, че ако те са го сменили и скъса преди това кво прайм.
Оправят я гаранционно, независимо в кой сервиз на МП е била подмяната. Условието е да се смени всичко, което се движи с него.
Проверявах преди две седмици за моята кола, та това ми казаха.
Незнам само дали трябва да се пази фактурата или гледат в базата данни кога е сменен. :roll:

P.S. Забравих да спомена, че при смяната задължително се сменят и болтовете(които държат зъбните колела) на разпр. валове и коляновия с нови, и то оригинални. Нещо, което го знаят само в МП май...

Потребителски аватар
debug
потребител
потребител
Мнения: 1582
Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от debug » 11 сеп 2007, 22:06

120000км или 5 години - това ми казаха на мен при смяната. Гаранцията важи при представяне на фактурата, на която е отбелязан пробега. Цената за двулитров Зетек с три ролки е 480 лева.
Между другото по разни чужди форуми и сервизни ръководства дават смяната на 160000км...
Старият ми Фокус изкара до 135000 (6 години) с оригиналния ремък, който видимо беше здрав при смяната.
Изображение

Изображение

redchampions
Status: Извън линия

Мнение от redchampions » 13 сеп 2007, 20:48

А кучи марки ремъци, като моя DAYCO например, на колко хиляди км горе-долу да го сменя?

cotecna
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
Модел на автомобила: escort rs turbo 88
Местоположение: varna
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cotecna » 13 сеп 2007, 20:59

Знаеш ли във сервизната книжка на колата има тажлици в които е описано на колко км. какво се прави, при смяна на нещо се запосва на колко км. е сменено, най-лесно отиваш при приемчика даваш му ВИН-номера и в компа излиза на коя дата,км,и сманя ако има такава, а пък до колкото си спомням на 100000 се прави проверка на всички ремъци и ролки а на 110или120 мисля че беше смяната но пак повтарям не си спомнам говоря на изус

Потребителски аватар
iv4oto76
потребител
потребител
Мнения: 143
Регистриран: 29 юни 2007, 00:46
Модел на автомобила: Focus 1.6 16V SW 100 hp
Местоположение: Pleven
Status: Извън линия

Мнение от iv4oto76 » 14 сеп 2007, 00:18

debug написа:Старият ми Фокус изкара до 135000 (6 години) с оригиналния ремък, който видимо беше здрав при смяната.
На моя Фокус смених ремъка и ролките на 105 000 км ( 8 години )и майстора ми каза че ремъка и ролката са оригинални и не са сменяни и има още 10 000 - 20 000 но това бил максимума. Ако си сигурен, че е на 70 000 можеш само идеш да ти го погледнат и да отложиш смяната за сега

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 14 сеп 2007, 11:13

Имаше тема за това, че и при най-унифицираното производство крайният продукт е с различно качество. Някой писа, че няма никаква разлика между форд, купен в Германия и в РБ...не мисля...та така и с ремъците.
Фабричният ремък може и да изкара 120000, но после, купешки ремък, монтиран върху започнали да се износват зъби и мотор хвърлящ макар и малко масло, ремък опънат на око...моля, моля... Грубо сметнато икономията е от 15 стотинки на ден при смяна не на 70 000, а на 120 000.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта