ангренажен ремък
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 09 сеп 2007, 23:09
- Модел на автомобила: форд фокус
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
ангренажен ремък
Преди две седмици купих Форд фокус 1.4и на 71000 км. от Пфое ауто. Шеф продавача след моя въпрос ми каза, че ангренажния ремък се смена на 120 000 км. Вярно ли е? До сега - 70 000 км. на фокуса не са му смемяли ремъка.
Моля за съвет! да го сменям или да изчакам ?
Моля за съвет! да го сменям или да изчакам ?
-
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 20 юни 2007, 20:13
- Модел на автомобила: мечтае за фиеста
- Status: Извън линия
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: ангренажен ремък
Ако има черно на бяло, че те са сменили ремъка карай.
Питай все пак де, но си дават пробег 120 000 км. ако те са го сменили.
В смисъл питанката ти да е такава, че ако те са го сменили и скъса преди това кво прайм.
Питай все пак де, но си дават пробег 120 000 км. ако те са го сменили.
В смисъл питанката ти да е такава, че ако те са го сменили и скъса преди това кво прайм.
- libra
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 15 апр 2007, 23:40
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 Zetec Ghia
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ангренажен ремък
Оправят я гаранционно, независимо в кой сервиз на МП е била подмяната. Условието е да се смени всичко, което се движи с него.paci написа:Ако има черно на бяло, че те са сменили ремъка карай.
Питай все пак де, но си дават пробег 120 000 км. ако те са го сменили.
В смисъл питанката ти да е такава, че ако те са го сменили и скъса преди това кво прайм.
Проверявах преди две седмици за моята кола, та това ми казаха.
Незнам само дали трябва да се пази фактурата или гледат в базата данни кога е сменен.

P.S. Забравих да спомена, че при смяната задължително се сменят и болтовете(които държат зъбните колела) на разпр. валове и коляновия с нови, и то оригинални. Нещо, което го знаят само в МП май...
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
120000км или 5 години - това ми казаха на мен при смяната. Гаранцията важи при представяне на фактурата, на която е отбелязан пробега. Цената за двулитров Зетек с три ролки е 480 лева.
Между другото по разни чужди форуми и сервизни ръководства дават смяната на 160000км...
Старият ми Фокус изкара до 135000 (6 години) с оригиналния ремък, който видимо беше здрав при смяната.
Между другото по разни чужди форуми и сервизни ръководства дават смяната на 160000км...
Старият ми Фокус изкара до 135000 (6 години) с оригиналния ремък, който видимо беше здрав при смяната.
-
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 229
- Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
- Модел на автомобила: escort rs turbo 88
- Местоположение: varna
- Контакти:
- Status: Извън линия
Знаеш ли във сервизната книжка на колата има тажлици в които е описано на колко км. какво се прави, при смяна на нещо се запосва на колко км. е сменено, най-лесно отиваш при приемчика даваш му ВИН-номера и в компа излиза на коя дата,км,и сманя ако има такава, а пък до колкото си спомням на 100000 се прави проверка на всички ремъци и ролки а на 110или120 мисля че беше смяната но пак повтарям не си спомнам говоря на изус
- iv4oto76
- потребител
- Мнения: 143
- Регистриран: 29 юни 2007, 00:46
- Модел на автомобила: Focus 1.6 16V SW 100 hp
- Местоположение: Pleven
- Status: Извън линия
На моя Фокус смених ремъка и ролките на 105 000 км ( 8 години )и майстора ми каза че ремъка и ролката са оригинални и не са сменяни и има още 10 000 - 20 000 но това бил максимума. Ако си сигурен, че е на 70 000 можеш само идеш да ти го погледнат и да отложиш смяната за сегаdebug написа:Старият ми Фокус изкара до 135000 (6 години) с оригиналния ремък, който видимо беше здрав при смяната.
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Имаше тема за това, че и при най-унифицираното производство крайният продукт е с различно качество. Някой писа, че няма никаква разлика между форд, купен в Германия и в РБ...не мисля...та така и с ремъците.
Фабричният ремък може и да изкара 120000, но после, купешки ремък, монтиран върху започнали да се износват зъби и мотор хвърлящ макар и малко масло, ремък опънат на око...моля, моля... Грубо сметнато икономията е от 15 стотинки на ден при смяна не на 70 000, а на 120 000.
Фабричният ремък може и да изкара 120000, но после, купешки ремък, монтиран върху започнали да се износват зъби и мотор хвърлящ макар и малко масло, ремък опънат на око...моля, моля... Грубо сметнато икономията е от 15 стотинки на ден при смяна не на 70 000, а на 120 000.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта