Да дам ли 200 лв. за труд?
- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Да дам ли 200 лв. за труд?
В Мото-Пфое ми искат 200 лв. за труд - смяна на ангренажен ремък, ролки и пистов ремък на Zetec 16V. Сега, въпроса е, че аз тези пари ги имам, мога да ги дам, но не съм убеден, че си струва. Ако някой има наблюдения по въпроса, моля да сподели, искам нещата да станат като хората, дори и 200 лв. да е труда. В същото време не съм сигурен, че като дам 200 лв. няма да я свършат като кварталните майстори, просто защото досега не съм ползвал услуги в МП.
- Svetlix
- потребител
- Мнения: 524
- Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
- Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
- Местоположение: Моето гето е д`гето
- Контакти:
- Status: Извън линия
Това са много пари ... и то за ремонт на Форд
Сега майтапа на страна:
Нормално цялата процедура струва между 40 и 60 лева. Един друг майстор (който го отсвирих на момента) ми каза пък, че смяната на ремъците и ролките като цена струва толкоз колкото струват самите ремъци. Но дори в този случай ти пак плащаш доста повече, а и като чета тук какви разбирачи са тия от Мото Пфое ... не бих си оставил колата и гумите да ми напомпят даже
И понеже аз сменях ремъци и ролки преди 2-3 месеца ще спомена, че майстор с изградено име ми смени водна помпа, ремъци (4 бр), ролки (3 бр) и симерина на колянов вал за сумата от 80 лева.
За ориона преди 2-3 години за същата процедура на същото място ми бяха взели 50 лева но от тогава цените със сигурност са се попроменили

Сега майтапа на страна:
Нормално цялата процедура струва между 40 и 60 лева. Един друг майстор (който го отсвирих на момента) ми каза пък, че смяната на ремъците и ролките като цена струва толкоз колкото струват самите ремъци. Но дори в този случай ти пак плащаш доста повече, а и като чета тук какви разбирачи са тия от Мото Пфое ... не бих си оставил колата и гумите да ми напомпят даже

И понеже аз сменях ремъци и ролки преди 2-3 месеца ще спомена, че майстор с изградено име ми смени водна помпа, ремъци (4 бр), ролки (3 бр) и симерина на колянов вал за сумата от 80 лева.
За ориона преди 2-3 години за същата процедура на същото място ми бяха взели 50 лева но от тогава цените със сигурност са се попроменили

-
- потребител
- Мнения: 689
- Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
- Местоположение: София/Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
200 лева е безумна цена, особено дадена на пълните аматьори от сервизите на МП. Нормалната цена за такава процедура е не повече от 100 лева.
Един съвет от мен - купи си и нова водна помпа, така и така ще сменяш ремъка и ролките, ще е добре да смениш и водната помпа, за която знаем че на зетек моторите дава фира в доста голям процент. Поне да не ти се налага едно и също нещо 2 пъти да го правиш заради тая помпа.
Един съвет от мен - купи си и нова водна помпа, така и така ще сменяш ремъка и ролките, ще е добре да смениш и водната помпа, за която знаем че на зетек моторите дава фира в доста голям процент. Поне да не ти се налага едно и също нещо 2 пъти да го правиш заради тая помпа.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
един съвет и от мен.Нещо, което работи добре не се сменя......ъъъ тва май го имаше в някой подпис,както и да е..orlinm написа: Един съвет от мен - купи си и нова водна помпа, така и така ще сменяш ремъка и ролките, ще е добре да смениш и водната помпа, за която знаем че на зетек моторите дава фира в доста голям процент. Поне да не ти се налага едно и също нещо 2 пъти да го правиш заради тая помпа.
То по тази логика като сменяш помпата,смени и радиатора,щото също може да протече,смени и стартера,щото също може да откаже.....абе смени целия двигател направо щото стария може да блокира някъде....

- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колегата с японеца спомена, че някой му казал цена за труд колкото за части. Значи и за части питах - комплекта ангренажен ремък + ролки + разни болтове, пружини струва 236 лв. Това също ми се видя скъпо и се чудя - добре, явно в МП няма да се сменят консумативи, но дали да не купя комплекта от там? За пистов ремък искат 48 лв. (това само за ремъка, без нищо допълнително).
И още нещо, колеги, щом ме съветвате да не сменям ремъци в МП, кажете къде да отида във Варна да свършат работата грамотно, не търся най-ниската цена!!
И вече последно - сградата им е невероятна, но някои служители се държат като овчари на полето, костюмите не скриват манталитета
И още нещо, колеги, щом ме съветвате да не сменям ремъци в МП, кажете къде да отида във Варна да свършат работата грамотно, не търся най-ниската цена!!
И вече последно - сградата им е невероятна, но някои служители се държат като овчари на полето, костюмите не скриват манталитета

-
- потребител
- Мнения: 689
- Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
- Местоположение: София/Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Казах го от личен опит, защото на мен 2 пъти ми се наложи да разглобявам мотора. 1вия път майстор да ми сложи ремъка и ролките, 2рия път след 3000км аз за да си сменя помпата, която за тоя двигател специално може да се нарече консуматив. Едва след това четейки из нета, руски сайтове и други срещнах този съвет за помпата - и след като и на мен ми се случи се съгласих. Просто давам идея по темата.mrdds написа:един съвет и от мен.Нещо, което работи добре не се сменя......ъъъ тва май го имаше в някой подпис,както и да е..orlinm написа: Един съвет от мен - купи си и нова водна помпа, така и така ще сменяш ремъка и ролките, ще е добре да смениш и водната помпа, за която знаем че на зетек моторите дава фира в доста голям процент. Поне да не ти се налага едно и също нещо 2 пъти да го правиш заради тая помпа.
То по тази логика като сменяш помпата,смени и радиатора,щото също може да протече,смени и стартера,щото също може да откаже.....абе смени целия двигател направо щото стария може да блокира някъде....
Не! Не съм пиян - аз така си карам!
- cossy
- потребител
- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
- Status: Извън линия
Водната помпа протича при смяна на антифриз доста често, това е така. При смяна на ремъка обаче не знам дали си струва. Варненското МП и на мен не ми е оставило добри впечатления. Аз ходовата част я правих при Мимо, Слихтера ме заведе там. Не знам колко са в час обаче с двг-те. Все пак имай предвид, че зацепването на зетека си има риск да не го зацепят правилно. Ако нямаш доверен сервиз, а парите в МП можеш да ги прежалиш иди там, но е цифромания. Смяната на ангренаж е максимум 100лв както писаха колегите вече.

- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Е това най-много ме притеснява.Все пак имай предвид, че зацепването на зетека си има риск да не го зацепят правилно
Антифриза между другото също ще го сменям, както и всичко друго течно... свещи също. cossy, и ти ли си на мнение, че покрай антифриза трябва да сложа и нова водна помпа. И пак да питам за частите - ремъци, ролки, помпа (евентуално). Рискувам ли, ако ги купя от друго място (не от МП). Видях, че има магазин за части Ford, на бул. Приморски, като се отива към ЖП гарата, малко след тунела на ФК. Чудя се дали да не купувам от там.
Моля, давайте съвети, че да действам, сега Ескорта ми седи паркиран и не смея да го карам, добре, че е Фиестата

-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ясене, ако смяташ да я караш тая кола следващите 1-2-3 години, не се замисляй сменяй в МП. За частите съм сигурен, че където и да звънна няма да са по-малко от 150-200лв., разликата няма да е голяма имам впредвид. Да труда е доста солен ама и дават гаранция (120000км), което в случая не е за пренебрегване.
На Зетек и въобще на кой да е 16v мотор, не ми се вярва някой майстор да смени ремъка със всичките му там ролки за по-малко от 80-100лв. и да не си остави ръцете там. Пораженията при скъсване на ремъка или прескачане на повече от 1-2 два зъба са цифра, в повечето случай 4-тири цифрена. Сам си реши!
Аз ще ходя скоро там в МП за същото и очаквам същата сума, ако не и повече, няма как още не съм питал, че ме е страх
. Маслото 5W-30 ли взе и смени ли го вече?
edit: Тоя магазин там на ъгъла на бул.Приморски и ул.Граф Игнатиев -> BG Maps, за който говориш го знам от едно време
, но не съм купувал нищо от там и не знам как е качеството на частите.
Ако ми дадеш рамата от талона още утре мога да ти дам цена за всички части, имам познат който държи магазини и се надявам да даде добра цена. Е така за сверяване, не е нужно да ги купуваш.
На Зетек и въобще на кой да е 16v мотор, не ми се вярва някой майстор да смени ремъка със всичките му там ролки за по-малко от 80-100лв. и да не си остави ръцете там. Пораженията при скъсване на ремъка или прескачане на повече от 1-2 два зъба са цифра, в повечето случай 4-тири цифрена. Сам си реши!
Аз ще ходя скоро там в МП за същото и очаквам същата сума, ако не и повече, няма как още не съм питал, че ме е страх

edit: Тоя магазин там на ъгъла на бул.Приморски и ул.Граф Игнатиев -> BG Maps, за който говориш го знам от едно време

Ако ми дадеш рамата от талона още утре мога да ти дам цена за всички части, имам познат който държи магазини и се надявам да даде добра цена. Е така за сверяване, не е нужно да ги купуваш.
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
В Мото Пфое би трябвало да сменят ремъка като свалят капака на клапаните и застопорят двата вала с една пластина. Това автоматично води до смяна на гарнитурата на капака и евентуална смяна на някой и друг болт (шпилка) и гайка. Това се начислява впоследствие към цената, която са ти обявили. Отделно винаги имат някакви допълнителни консумативи (така го изписват на фактурата) и не се знае какво плащаш в това перо. За гаранцията е вярно, че я има, НОооо тя важи 1 година. Т.е. за да караш гаранционно 120 000 км. трябва да ги направиш за една година.
Отнасно т. нар. "квартални майстори" - майсторът при който ходя може да мине и за такъв, обаче и тук има едно много голямо НО. НО-то е че той обслужва автомобили не само от квартала, не само от гредчето (намира се в Костинброд - има тема в която съм го похвалил и има координатите му), но обслужва и доста автомобили от София и не само от София. Той примерно ми смени ангренажния ремък без да сваля капака, т.е. спести ми ненужен разход за гарнитура + гайки и шпилки. Зацепването е коректно (иначе за 15 000 км. все щях да разбера ако не е) и цялата работа заедно с комплекта ремъци (ангренажен + 3 ролки и пистовия ремък) и водната помпа ми излезе отпорядъка 250-280лв. В тая сума е включена и работата.
Ремъците са DAYKO, ролките - INA (заводската им гаранция е 50-60000км, който аз правя за 2,5-3 години, т.е.е да се съсипя от каране няма как да навъртя 120 000 км за една година - за това съм избрал варианта с "кварталния майстор").
Водната помпа я сменихме, защото имаше нужда, а не заради ремъка.
В крайна сметка ако парите искани от МП не са ти проблем и гаранцията им ти действа успокояващо иди при тях и успех.
Отнасно т. нар. "квартални майстори" - майсторът при който ходя може да мине и за такъв, обаче и тук има едно много голямо НО. НО-то е че той обслужва автомобили не само от квартала, не само от гредчето (намира се в Костинброд - има тема в която съм го похвалил и има координатите му), но обслужва и доста автомобили от София и не само от София. Той примерно ми смени ангренажния ремък без да сваля капака, т.е. спести ми ненужен разход за гарнитура + гайки и шпилки. Зацепването е коректно (иначе за 15 000 км. все щях да разбера ако не е) и цялата работа заедно с комплекта ремъци (ангренажен + 3 ролки и пистовия ремък) и водната помпа ми излезе отпорядъка 250-280лв. В тая сума е включена и работата.
Ремъците са DAYKO, ролките - INA (заводската им гаранция е 50-60000км, който аз правя за 2,5-3 години, т.е.е да се съсипя от каране няма как да навъртя 120 000 км за една година - за това съм избрал варианта с "кварталния майстор").
Водната помпа я сменихме, защото имаше нужда, а не заради ремъка.
В крайна сметка ако парите искани от МП не са ти проблем и гаранцията им ти действа успокояващо иди при тях и успех.
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Да сега говорих със няколко човека от МП Варна, за смяната на ангренажен ремък и всичко принадлежащо му. Оказа се наистина, че гаранцията е 120000км но за една година
. Как се правят толкова, това са приблизително 330 км за денонощие.
Тогава всеки сам знае себе си, относно къде ще ги смени и колко ще си плати и какво ще получи насреща!
Аз бих посетил МП за тая услуга!

Тогава всеки сам знае себе си, относно къде ще ги смени и колко ще си плати и какво ще получи насреща!
Аз бих посетил МП за тая услуга!
- cossy
- потребител
- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
- Status: Извън линия
Ами какво да ти кажа, онова магазинче дето е на ъгъла ли говориш, срещу морската? Цените на неоригиналните части са прилични, Слихтера пазарува от там, аз само филтърче си взехAX!S написа: Е това най-много ме притеснява.
Антифриза между другото също ще го сменям, както и всичко друго течно... свещи също. cossy, и ти ли си на мнение, че покрай антифриза трябва да сложа и нова водна помпа. И пак да питам за частите - ремъци, ролки, помпа (евентуално). Рискувам ли, ако ги купя от друго място (не от МП). Видях, че има магазин за части Ford, на бул. Приморски, като се отива към ЖП гарата, малко след тунела на ФК. Чудя се дали да не купувам от там.
Моля, давайте съвети, че да действам, сега Ескорта ми седи паркиран и не смея да го карам, добре, че е Фиестата






- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Накратко, изключения са случаите, когато работата е свършена добре, по правило на другия ден все отивам да се дооправи оправеното. На дълго, разгледай темите, дето съм пускал около главоболията ми с "квартални майстори". Много от тях са (хайде никой да не се обижда) технически неграмотни и самоуки. Знам, че по гаражчетата работят и истински виртуози, но аз досега на такъв не съм случвал.arabiata написа:Колега,как я свършват кварталните майстори?
DTM, VIN-а е WF0AXXGCAATR67234. Масло си купих, един човек слушаше разговора ни по телефона и като разбра какво ми препоръчваш да взема... не смея да кажа как те нарече, щото лично аз се ядосах много.

cossy, дай го този номер. Аз във въпросния магазин не съм влизал, не зная, само неоригинални части ли продават?
-
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 25 яну 2006, 17:40
- Модел на автомобила: Фиеста
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Говорил си с мен?Препоръчал съм ти масло и сервиз на околовръстното?AX!S написа:Накратко, изключения са случаите, когато работата е свършена добре, по правило на другия ден все отивам да се дооправи оправеното. На дълго, разгледай темите, дето съм пускал около главоболията ми с "квартални майстори". Много от тях са (хайде никой да не се обижда) технически неграмотни и самоуки. Знам, че по гаражчетата работят и истински виртуози, но аз досега на такъв не съм случвал.arabiata написа:Колега,как я свършват кварталните майстори?
DTM, VIN-а е WF0AXXGCAATR67234. Масло си купих, един човек слушаше разговора ни по телефона и като разбра какво ми препоръчваш да взема... не смея да кажа как те нарече, щото лично аз се ядосах много.Взех 5W30. Я кажи, ти беше споделил за някакъв сервиз на околовръстното, дето работели добре, дали да не отида там. Не е само за ремъците, искам и всички филтри, масла, течности, свещи... всичко искам да сменям. Свещите, филтрите и ремъците мисля да ги взема от МП, но хич не ми се иска да им дам една торба пари само заради една гаранция. Разбрах, че почти всички сервизи давали гаранция при смяна на ангренажните работи.
cossy, дай го този номер. Аз във въпросния магазин не съм влизал, не зная, само неоригинални части ли продават?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 0 госта