Миене на двигател

Как да живеем съвместно и в разбирателство.
Масла. Антифриз. Автокозметика. Консумативи.
Потребителски аватар
vasko_bulgaria
потребител
потребител
Мнения: 137
Регистриран: 06 апр 2006, 10:13
Модел на автомобила: Dacia Logan 1.5 dCi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Миене на двигател

Мнение от vasko_bulgaria » 24 юли 2007, 11:39

Здравейте Колеги,

Интересуваме на моя Форд Ескорт 1998 г. производство 1.8 D дали има нещо по двигателя,което може да се скапе при едно миене на пароструйка.Знам единствено,че алармата трябва добре да се увие,но за друго нищо.Очаквам съвети.

Благодаря предварително! :wink:
Изображение

T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Миене на двигател

Мнение от T punchev » 24 юли 2007, 21:04

Мии спокоино,аз несъм имал проблем!

Потребителски аватар
jlpetkov
потребител
потребител
Мнения: 729
Регистриран: 18 яну 2007, 08:59
Модел на автомобила: BMW 318ti 95'мтехник шпер; Ford Fiesta 1,6i 16V '94 АГУ
Местоположение: София, в едно гето наречено Обеля-2
Status: Извън линия

Мнение от jlpetkov » 25 юли 2007, 09:40

важното е да изсъхне добре преди да се юрнеш да я караш :D

Потребителски аватар
naftova pechka
потребител
потребител
Мнения: 288
Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p.
Местоположение: София
Status: Извън линия

няма страшно

Мнение от naftova pechka » 25 юли 2007, 12:47

трябваше да измия двигателя на фиестата и единственото което направих по мое настояване бе да сваля акумулатора..........по поставката му имаше окисление та да измият хубаво и там.......след това постоях 15 минути да се поизтече всичко и си тръгнах......мивкаджийте казаха че имало два варианта след миене - или да запали или не :P

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 25 юли 2007, 15:55

аз чаках повече от половин час да изсъхне :D

Vulture
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 15 сеп 2007, 11:23
Модел на автомобила: Ford Focus 1.4i 2001
Status: Извън линия

Мнение от Vulture » 15 сеп 2007, 16:46

И аз го мих моя...хората го сушиха, запали без проблем...Прибрах се от мивката и после дойдоха проблемите...работеше кога на 2, кога на 3, но не и на 4 цилиндъра :D...трябваха ми 2 дни докато се оправи...лошото в случая беше, че и времето беше влажно и студено...Но повече не бих мил двигател...само леко забърсване :)

bassist
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 29 окт 2007, 23:16
Модел на автомобила: Fiesta 1,1 1992 г.
Местоположение: Варна/София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от bassist » 28 ное 2007, 19:44

Моя милост навремето съм бачкал на автомивка и всеки път като идваше клиент за миене на двигател все аз трябваше да го поема. Та освен алармата, която задължително се покрива с найлон, увивах и разпределителната капачка доколкото е възможно. Но не винаги имаше ефект, всяка кола си имаше собствен "характер".
Проблемът е в конденза, който се образува при миене, а не толкова при директно "попадение" на струята. Една на всеки три коли минаваше през процедурата подсушаване на обувките на свещите и сваляне на дистрибутарната капачка - винаги имаше капчици от вътрешната й страна по пластмасата. Най-доброто лекарство обаче беше, че до пароструйката съвсем близо беше и гумаджията. Та така - струя въздух от пистолета за помпане на гуми от двете страни на обувките на свещите, както и дистрибуторната капачка пак от двете страни, особено там, където влизат кабелите. След това проблем няма :-)

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 29 ное 2007, 00:06

е аз като водих моя на пароструйката нищо не ми покриха,нито акумолатор,нито делко ни комп,после пичовете си играха да подсушават с компресор след 20 мин запалих,отидох до бензиностанцита на 2км разтояние и като угазих там,после въртене до откат до деми падна акомулатора +подсушаване,добре че бях в квартала и имах на разположениее тогава още 2коли ,ще си дадох ток и след 3дни явно изсъхна като хората щото не ми правеше проблеми
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

Потребителски аватар
Full_Speed
потребител
потребител
Мнения: 479
Регистриран: 02 ное 2007, 10:50
Модел на автомобила: Ford Escort 16V 95' MKVI
Местоположение: Стара Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Full_Speed » 07 дек 2007, 19:20

Трябва след процедурата хубаво да се подсуши дистрибуторната капачка,защото няма палене иначе... :wink: Като си мих двигатела на Forda от препарата които напръсках двигатела целия поделя и после започна да отделя налепите и мазнотиите. :wink:

Потребителски аватар
ofeto
потребител
потребител
Мнения: 128
Регистриран: 29 май 2007, 18:55
Модел на автомобила: форд мондео 1.8tdi
Местоположение: БЛАГОЕВГРАД
Status: Извън линия

Мнение от ofeto » 08 дек 2007, 08:13

е така е кой има течове,мие двигател!лично мое мнение е по-добре си оправете гарнитурите,вместо да ходите на мивки!моя никога не съм го мил и пак си е лъскав,само има леко прах!пък и какво като ти е мръсен двигателя?чудо голямо!

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 08 дек 2007, 09:30

Чувал съм, че след миене някои пръскат (с тия ръчните пулверизатори от препарат за стъкла напр.) спирт върху кабели, свещи, дистрибутори, бобини и пр. Водата, смесена със спирта, се изпарява много по-бързо и напълно.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
Full_Speed
потребител
потребител
Мнения: 479
Регистриран: 02 ное 2007, 10:50
Модел на автомобила: Ford Escort 16V 95' MKVI
Местоположение: Стара Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Full_Speed » 08 дек 2007, 12:40

Колега oferto двигателя се мие не само от омасленията на гарнитурата.Това е една добра подръжка.Ами от калните локви или също така странични налепи :wink: Да не мислиш,че само от гарнитури се омаслява. :wink:

Потребителски аватар
isoiso
потребител
потребител
Мнения: 843
Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
Status: Извън линия

Мнение от isoiso » 08 дек 2007, 12:55

Не си мийте двигателите, нека са мазни няма да ръждясват :P

Потребителски аватар
Gate
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I;
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Gate » 08 дек 2007, 15:25

isoiso написа:Не си мийте двигателите, нека са мазни няма да ръждясват :P
Двигател може да се измие един път в живота на една кола(в някой случай и това е много) :lol: :wink:

Потребителски аватар
ofeto
потребител
потребител
Мнения: 128
Регистриран: 29 май 2007, 18:55
Модел на автомобила: форд мондео 1.8tdi
Местоположение: БЛАГОЕВГРАД
Status: Извън линия

Мнение от ofeto » 08 дек 2007, 18:32

Gate написа:
isoiso написа:Не си мийте двигателите, нека са мазни няма да ръждясват :P
Двигател може да се измие един път в живота на една кола(в някой случай и това е много) :lol: :wink:
нали и аз това се опитвам да и обесня :D

Потребителски аватар
TURBOTO
потребител
потребител
Мнения: 644
Регистриран: 01 май 2007, 13:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo'94 1.8 16V
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от TURBOTO » 13 дек 2007, 23:01

Охх и на мене ми се ще да си измия мотора да Мондеото не че е чак толкова мръсен ама мераки все нещо ме спира не знам.Харесал съм си една водоструика за Коледа да си мия колата пък ще видим може и да се престраша да го измия.

nhk
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 19 окт 2007, 17:46
Модел на автомобила: Fiesta 1996 1.3i Endura
Местоположение: Sliven
Status: Извън линия

Мнение от nhk » 14 дек 2007, 00:03

По-добре да не се мие според мен - нека да е мръсен голяма работа. Аз досега само веднъж съм почиствал нещо по двигателя и то бяха омаслени гумени съединения (за да не се повредят от маслото). След като оправих теча не съм пипал повече.
--- малко Офтопик ---
Един познат си ремонтираше преди седмица Голфа и си извади двигателя, изми го и го боядиса със сребърен металик (и лак после отгоре) заедно със свещите, кабелите и капачката - голяма глупост според мен. Заприлича на новопостроена къща измазана с л...а. А да не говорим, че боята пречи на охлаждането и според мен си съсипа кабели и дистрибуторна капачка.

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

миене

Мнение от mladen1984 » 14 дек 2007, 20:32

В годината си мия двигателя поне 4-5 пъти.Все пак отдолу не е затворено и при движение в кал и дъжд всичко се намърсява.До сега не съм имал проблеми с паленето след миене.и според мен двигателя не се мие само при течове на масло 8) .
Изображение

Отговори

Върни се в “ГРИЖИ, ПОДДРЪЖКА И ЕКСПЛОАТАЦИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта