1.6 16V "забива предницата"
1.6 16V "забива предницата"
Здравейте.Отскоро ми се появи следния проблем - колата пали лесно и без проблем , но след това понякога :
1.Оборотите на празен ход стигат до 2000/дори когато е загряла/ и стоят там.Като изгася и запаля отново проблема го няма/оборотите са нормални/
2.До 2200-2500 обр.колата се форсира трудно,като натисна по-рязко газта дори "забива" предницата и прекъсва,трудно ускорява.Когато стигне 2700-2800 обор. започва да върви нормално.Разхода ми се покачи от 9.5 на 12/100 км.
Проблем 2 го прави винаги за разлика от 1.
Какво може да й има?
1.Оборотите на празен ход стигат до 2000/дори когато е загряла/ и стоят там.Като изгася и запаля отново проблема го няма/оборотите са нормални/
2.До 2200-2500 обр.колата се форсира трудно,като натисна по-рязко газта дори "забива" предницата и прекъсва,трудно ускорява.Когато стигне 2700-2800 обор. започва да върви нормално.Разхода ми се покачи от 9.5 на 12/100 км.
Проблем 2 го прави винаги за разлика от 1.
Какво може да й има?
- rumen_enev
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 03 мар 2005, 12:23
- Модел на автомобила: Стара Загора
- Местоположение: Форд Ескорт 1.6 16v комби 96г.
- Status: Извън линия
- rumen_enev
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 03 мар 2005, 12:23
- Модел на автомобила: Стара Загора
- Местоположение: Форд Ескорт 1.6 16v комби 96г.
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
за проблем 2 МНОГО вероятна причина е датчика за позицията на дроселовата клапа. можеш да го провериш по следния начин: на работещ двигател подавай газ на импулси /даваш-пускаш/ ръчно от жилото и откачи буксата на датчика. ако не усетиш видима промяна значи проблема е там
ако датчика ти работи колата би трябвало да се "форсира" лесно на празен ход и да се "дави" за 1-2 секунди при откачен датчик.

- kujo
- потребител
- Мнения: 80
- Регистриран: 20 яну 2005, 22:14
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 EFi-16v 95" Combi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Имах същия провлем!
Трудно се ускорявяше, придърпвашер разхода го качи ужаснорл
Влизаше в режим над 2500 об.
Оказа се бобина - изменима параметрител Констатираха го на диагностика като разчетоха лога на грешките от комютърал
Сега върви като бясна - павета вади като я настърял
Влизаше в режим над 2500 об.
Оказа се бобина - изменима параметрител Констатираха го на диагностика като разчетоха лога на грешките от комютърал
Сега върви като бясна - павета вади като я настърял
- adis_78
- потребител
- Мнения: 55
- Регистриран: 23 фев 2005, 11:34
- Модел на автомобила: лачен фокусник mk1.5
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Хайде и аз да се оплача за да не отварям нова тема.
При моят зетек 1.6 са налични гореспоменатите проблеми, като всмукателният колектор е пълен с нагар - даже и вътрешната стена на дросела има около 2 мм дебел слой сух нагар. Понякога когато я назоря с повече газ се чува взрив като на газова уредба. Ако я карам мноооого кротко не се оплаква.
Смених свещи, ламбда сонда NGK, възд. филтър, чистих МАФ, махнах кат. слагах добавки за чистене на дюзи (всичко това преди да видя нагара).
Ясно е, че ще почистя нагара, но какво в довело до това? Блокирал всмукателен клапан (преди няколко дни колата запали с тракащ шум като на шевна машина и като се стопли изчезна - после не се появи)?
Проблемът се проявява най-често на топъл двигател, разходът може малко да е завишен, но не фрапиращо за да го усетя.
ПС: свещите сочат бедна горивна смес (бая белички са за градско каране)
Хммм все по често напоследък се сещам за "най-хубавият Форд' ...

При моят зетек 1.6 са налични гореспоменатите проблеми, като всмукателният колектор е пълен с нагар - даже и вътрешната стена на дросела има около 2 мм дебел слой сух нагар. Понякога когато я назоря с повече газ се чува взрив като на газова уредба. Ако я карам мноооого кротко не се оплаква.
Смених свещи, ламбда сонда NGK, възд. филтър, чистих МАФ, махнах кат. слагах добавки за чистене на дюзи (всичко това преди да видя нагара).
Ясно е, че ще почистя нагара, но какво в довело до това? Блокирал всмукателен клапан (преди няколко дни колата запали с тракащ шум като на шевна машина и като се стопли изчезна - после не се появи)?
Проблемът се проявява най-често на топъл двигател, разходът може малко да е завишен, но не фрапиращо за да го усетя.
ПС: свещите сочат бедна горивна смес (бая белички са за градско каране)
Хммм все по често напоследък се сещам за "най-хубавият Форд' ...

Последна промяна от adis_78 на 22 фев 2006, 18:22, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта