Съвет относно монтиране на турбокомпресор на Mondeo '96 2.0
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 17 авг 2007, 08:20
- Модел на автомобила: Mondeo '96, 2.0, 16V, 136HP
- Status: Извън линия
Съвет относно монтиране на турбокомпресор на Mondeo '96 2.0
Имам идея за правене на турбо на мондео '96 2.0i 16v, 136hp., бензинов двигател, но тъй като не съм запознат може ли да ми дадете някой съвети, ако някой го е правил. Търся някакъв по-евтин вариант, а не от 2000 лв.
Възможно ли е да се направи?

-
- потребител
- Мнения: 229
- Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
- Модел на автомобила: escort rs turbo 88
- Местоположение: varna
- Контакти:
- Status: Извън линия
На този въпрос най-добре може да ти отговори колегата disc той прави 1.8 16в зетек орион турбо, а сега до колкото знам щеше да почва и един двулитров, а ако смяташ че за 5-600 лв. ще направиш нещо невероятно и същевременно здраво, просто моя съвет е да забравиш, но както казах има човек който може точно да ти обясни някой работи.
ще ти дам линк към неговия сайт: http://www.orionturbo.info" onclick="window.open(this.href);return false; дано не ми се карат

ще ти дам линк към неговия сайт: http://www.orionturbo.info" onclick="window.open(this.href);return false; дано не ми се карат




-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 17 авг 2007, 08:20
- Модел на автомобила: Mondeo '96, 2.0, 16V, 136HP
- Status: Извън линия
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не по-малко от 3 000 лв. е цифрата която ти е нужна. Както и да го правиш, както и да го въртиш - това е. Мога много на бързо да ти нахвърлям цени:
ECU (компютър) - почваме от 400 и стигаме до ХХХХ лв.
Турбо -> не-помалко от 600-700 лв (ако си купул по-евтино, добави 300 лв. ремонт)
Нови сегменти - 90 лв.
Нови свещи - 60 лв. МотоПфое!
Гарнитура изпускателни колектори - 18 лв. МотоПфое!
Нови кабели за свещи - ~ 100 лв.
Колектори изпускателни - най-малко 150 лв. (МНОГО ТРУДНО СЕ НАМИРАТ! Знам къде има едни и ще ги купя за вторият ми двигател
)
Колектори всмукателни - 150 лв. (тези на Мондео-то не стават, пластмасови са)
Инжектори - ~200лв. (ТРУДНО СЕ НАМИАРАТ!)
Маслена магистрала за турбото - 70 лв.
Пластина за декомпресиране - 70 лв.
Интеркулер - 150 лв.
Алуминиеви колена, тръби, силиконови съединения, скоби - ~350 лв.
Гарнитури всякакви, семеринги, гумички - ~200 лв.
Маркучи водни, скобки, други водни съединения - ~70 лв.
Тръби за нова генерация + нужните фланци - 120 лв.
(пропускам нови основни и биелни лагери, може да се наложи да се сменят! + 150 лв. да кажем)
Ново масло за двигателя - ~100 лв.
Стругарски, заваръчни дейности - ~ 150-170 лв.
Дотук = 3020 лв.
Да кажем, че може да свършиш сам останалата част (демонтаж, ремонт и монтаж на двигателя, останалата механична работа - монтиране на интекулера и т.н.), ще трябва да дадеш някой лев за настройка на двигателя (да кажем 200 лв. със горивото) и сумата много бързо подминава 3300 лв. Има неща който съм пропуснал.. + още пари. Добави още пари (колкото сметнеш за необходимо) за куриери, телефони, таксита, бензин или нафта за резервният автомобил (ако имаш такъв).
Като цяло за 4000 и малко купуваш какво е нужно (мога да изброя всяка една част по отделно - марка, модел, спецификация), докарваш колата при мен, и след известен период от време (да кажем в рамките на 1 месец) я получаваш обратно готова за каране. 200НР лесно се получават от този двигател и със гореизброените части и ще се движи точно толкова стабилно колкото и всеки друг "нормален" двигател при НОРМАЛНА употреба!!! Наблягам на последното! Може и 240-250 коня да "изкочат" изпод капак, намалям обаче надеждността.
Съществува и втори вариант - купуваш всичко (ще помогна с каквото мога, ще те упътя какво трябва да купиш и от къде), монтираш го сам (или с помощта на приятели, сервизи и т.н.) аз идвам, поставям ECU-то, паля колата и заминавам с нея, след 1-2 седмици я получаваш обратно (срещу 450-500 лв. да кажем) готова за каране. Същевременно ще излезнат проблеми за отстраняване (вярвай ми винаги има такива!) - разходите са за твоя сметка.
В НИКАКЪВ случай не може да направиш такъв двигател за под 2000 лв. ако ще и сам Господ да ти помага (казвам го от собстен опит). След като колата тръгне да се движи ще разбереш че спирачките ти ВЕЧЕ не са толкова ефективни както преди, гумите ти може би трябва да се по-широки, трябва да имаш някой друг уред в купето с който да следиш състоянието на вече вложените 3000-4000 лв. под капака и така сметката главоломно нараства с още някоя хилядарка или както някой умен или вече видял ситуацията човек е казал:
"Fast and Cheap is not Reliable, Reliable and Cheap is not Fast, Fast and Reliable is not Cheap!"
ECU (компютър) - почваме от 400 и стигаме до ХХХХ лв.
Турбо -> не-помалко от 600-700 лв (ако си купул по-евтино, добави 300 лв. ремонт)
Нови сегменти - 90 лв.
Нови свещи - 60 лв. МотоПфое!
Гарнитура изпускателни колектори - 18 лв. МотоПфое!
Нови кабели за свещи - ~ 100 лв.
Колектори изпускателни - най-малко 150 лв. (МНОГО ТРУДНО СЕ НАМИРАТ! Знам къде има едни и ще ги купя за вторият ми двигател

Колектори всмукателни - 150 лв. (тези на Мондео-то не стават, пластмасови са)
Инжектори - ~200лв. (ТРУДНО СЕ НАМИАРАТ!)
Маслена магистрала за турбото - 70 лв.
Пластина за декомпресиране - 70 лв.
Интеркулер - 150 лв.
Алуминиеви колена, тръби, силиконови съединения, скоби - ~350 лв.
Гарнитури всякакви, семеринги, гумички - ~200 лв.
Маркучи водни, скобки, други водни съединения - ~70 лв.
Тръби за нова генерация + нужните фланци - 120 лв.
(пропускам нови основни и биелни лагери, може да се наложи да се сменят! + 150 лв. да кажем)
Ново масло за двигателя - ~100 лв.
Стругарски, заваръчни дейности - ~ 150-170 лв.
Дотук = 3020 лв.
Да кажем, че може да свършиш сам останалата част (демонтаж, ремонт и монтаж на двигателя, останалата механична работа - монтиране на интекулера и т.н.), ще трябва да дадеш някой лев за настройка на двигателя (да кажем 200 лв. със горивото) и сумата много бързо подминава 3300 лв. Има неща който съм пропуснал.. + още пари. Добави още пари (колкото сметнеш за необходимо) за куриери, телефони, таксита, бензин или нафта за резервният автомобил (ако имаш такъв).
Като цяло за 4000 и малко купуваш какво е нужно (мога да изброя всяка една част по отделно - марка, модел, спецификация), докарваш колата при мен, и след известен период от време (да кажем в рамките на 1 месец) я получаваш обратно готова за каране. 200НР лесно се получават от този двигател и със гореизброените части и ще се движи точно толкова стабилно колкото и всеки друг "нормален" двигател при НОРМАЛНА употреба!!! Наблягам на последното! Може и 240-250 коня да "изкочат" изпод капак, намалям обаче надеждността.
Съществува и втори вариант - купуваш всичко (ще помогна с каквото мога, ще те упътя какво трябва да купиш и от къде), монтираш го сам (или с помощта на приятели, сервизи и т.н.) аз идвам, поставям ECU-то, паля колата и заминавам с нея, след 1-2 седмици я получаваш обратно (срещу 450-500 лв. да кажем) готова за каране. Същевременно ще излезнат проблеми за отстраняване (вярвай ми винаги има такива!) - разходите са за твоя сметка.
В НИКАКЪВ случай не може да направиш такъв двигател за под 2000 лв. ако ще и сам Господ да ти помага (казвам го от собстен опит). След като колата тръгне да се движи ще разбереш че спирачките ти ВЕЧЕ не са толкова ефективни както преди, гумите ти може би трябва да се по-широки, трябва да имаш някой друг уред в купето с който да следиш състоянието на вече вложените 3000-4000 лв. под капака и така сметката главоломно нараства с още някоя хилядарка или както някой умен или вече видял ситуацията човек е казал:
"Fast and Cheap is not Reliable, Reliable and Cheap is not Fast, Fast and Reliable is not Cheap!"
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ела да те повозя и сам си отговори на така зададеният въпросdoctordre написа:е има ли смисъл да дадеш 4000лв за да си направиш колата 200 коня
Светльо, карай си мондеото и си свиркай, и 136кс са достатъчни

А между другото - кога за последно се вози/кара кола 200НР?
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
- isoiso
- потребител
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
По добре продавай Мондьо и си купувай спортна кола, едно е 200заводски коня, а друго 200 гаражни коня и като цена ще дойде май същата работа. Освен това колата ще си е изчислена за тия коне - окачване, гуми, спирачки, съединител, полуоски и т.н. Колегата disc да не се обижда явно е доста навътре щом барника такива работи, но според мен някъде в цялата дандания се губи смисъла и колата ще си остане вечно твоя 

- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Там е работата, че тея "гаражни" 200 коня, ги получаваш може би за 4-5000 лв, а за да си вкараш и регистрираш 170 к.с. Форд (било то Мондео или Кугър 2500 кубика) имаш 4300лв акциз, това е само за 170 ! За 200 - още повече ! А и данъка, за разлика от фабричните 200 коня не ти се увеличава 
И аз лично мисля да си купувам Форд 2000 кубика Зетек, и сериозно вчера и завчера с баща ми обсъждахме "турбо темата", разгледах обстойно сайта на диск - раздел "новини" и снимки...
Евала на човека, е това е манияк ! Аз му се възхищавам.
На първо време аз бих си стегнал колата, чип, колд еър интейк и генерация...Ако се окаже здрава колата и няма ремонти - може и нещо по-сериозно
А между другото, как така MadCow Tuning предлагат турбиниране от 2600-3500 лв ?

И аз лично мисля да си купувам Форд 2000 кубика Зетек, и сериозно вчера и завчера с баща ми обсъждахме "турбо темата", разгледах обстойно сайта на диск - раздел "новини" и снимки...
Евала на човека, е това е манияк ! Аз му се възхищавам.
На първо време аз бих си стегнал колата, чип, колд еър интейк и генерация...Ако се окаже здрава колата и няма ремонти - може и нещо по-сериозно

А между другото, как така MadCow Tuning предлагат турбиниране от 2600-3500 лв ?
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Да не забравяме и физическата подготовка.
Ако си се возил (обърни внимание на возил, а не карал) на бърза и мощна кола би трябвало да знаеш, че ако физическата ти форма е занемарена има много голяма вероятност да загубиш съзнание в първите 5-10 секунди.
Личен опит.
Мисълта ме е за 4-5 G !
Ако си се возил (обърни внимание на возил, а не карал) на бърза и мощна кола би трябвало да знаеш, че ако физическата ти форма е занемарена има много голяма вероятност да загубиш съзнание в първите 5-10 секунди.
Личен опит.

Мисълта ме е за 4-5 G !
Последна промяна от nikolovvd на 27 сеп 2007, 12:32, променено общо 1 път.
- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
- isoiso
- потребител
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
Така е приятелю обаче ако си вземеш от Бг за 7-8хил.лв един Фиат Купе 2.0 турбо, 220к.с. направо ще се помелиш от изпълнения и колата въобще не можеш я стресна щото тя си е за товаТам е работата, че тея "гаражни" 200 коня, ги получаваш може би за 4-5000 лв, а за да си вкараш и регистрираш 170 к.с. Форд (било то Мондео или Кугър 2500 кубика) имаш 4300лв акциз, това е само за 170 ! За 200 - още повече ! А и данъка, за разлика от фабричните 200 коня не ти се увеличава


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта