агу за escort 1.6 16v zetec с пласмасови колектори
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 04 дек 2005, 20:00
- Модел на автомобила: escort 1.6 16v zetec 97г.
- Местоположение: sofiq
- Status: Извън линия
агу за escort 1.6 16v zetec с пласмасови колектори
Колеги,моля някой ако е с нормална агу на такъв мотор да пише къде е слагана и много искам да я видя.Решил съм да си слагам такава,ходих в няколко сервиза и ми отказват да сложат нормална агу,като ми предлагат само газов ижекцион.Аз съм на мнение,че като си потдържаш запалителната система изрядна, не бих имал проблеми с гърмежи в колекторите.
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
колега не си заслужава.. според мен е най добре да си сложиш един хубав Български газов инжекцион. Чел съм по-форума ,че са доста читави.Пък и ще ти гори по малко от обикновенно АГУ.. Ако въртиш мн. километри (3000-4000 месечно) това си е инвестиция която се избива. Поне според мен...Пък и ще караш по-спокойно
- isoiso
- потребител
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
Тия български газови инжекционни системи са читави защото пак са италиански
просто просто повечето им части се произвеждат в Бг по лиценз. Това добре щом е Бг аз съм за!
обаче момчето може да няма 1200лв за АГУ, аз съм вече 110хил.км с LANDI RENZO и не съм имал проблеми, даже когато вече съм нямал вече грам електрод по свещите колата ми е припатквала един два пъти, но не е гърмяла. Днес свалях глава за смяна на гарнитура, цилиндрите нямат никакъв ръб и са като нови. Майсторът беше много учуден - колата е на 224 000км, карана на газ и последните 110 000 само с масло Приста ойл Супер бензин 10W40
Всичко вътре свети като огледало - кеф!
- това беше малко извън темата. Ако решиш да слагаш обикновена АГУ искай да ти монтират всички предпазни клапи, които са в комплекта щото някой път ги мързи и ги прескачат, успех 





-
- потребител
- Мнения: 259
- Регистриран: 08 окт 2006, 19:07
- Модел на автомобила: 2000 Mercedes S500
2006 Toyota Prius
1996 Toyota RAV4 - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
110000км съм минал с обикновена газова СтарГаз и за това време ми гръмна 1-2 пъти и то когато реших да сложа едни свещи Бош Платинум. После се усетих и върнах старите Моторкрафт и с тях не е гръмнало нито веднъж. А и да гръмне, проблем няма щото имам клапи на кутията на въздушният филтър и на всмукателната тръба. Колата е Ескорт 1.8 16V 1995 с алуминиев колектор. На Мондеото ще сложа газов инжекцион Фобос все пак, щото просто не ме бърка особено разликата в цената с обикновена газова уредба.
- vaskoneti
- потребител
- Мнения: 499
- Регистриран: 09 ное 2006, 22:18
- Модел на автомобила: форд ескорт 1.6i 16v zetek Ghia Combi'96 max speed 210 km/h 089/663-52-52
VW GOLF 1.9 TDI 110 ps 1999г. - Местоположение: Разград
- Status: Извън линия
1
Здравей колега, какво се усети за свещите и защо върна старите Моторкрафт, аз лично сега имам такъв проблем, гръмна ми 3-пъти, смених свещите със Бош Платинум, филтъра също, страх ме е сега да я "Юркам" на газ, като ида другата седмица на анализатор ще видя какво ще ми кажат!!!AlexP написа:110000км съм минал с обикновена газова СтарГаз и за това време ми гръмна 1-2 пъти и то когато реших да сложа едни свещи Бош Платинум. После се усетих и върнах старите Моторкрафт и с тях не е гръмнало нито веднъж. А и да гръмне, проблем няма щото имам клапи на кутията на въздушният филтър и на всмукателната тръба. Колата е Ескорт 1.8 16V 1995 с алуминиев колектор. На Мондеото ще сложа газов инжекцион Фобос все пак, щото просто не ме бърка особено разликата в цената с обикновена газова уредба.

With knowledge, comes great power.
With power, comes great responsibility.
With responsibility, comes great wisdom.
With power, comes great responsibility.
With responsibility, comes great wisdom.
- vaskoneti
- потребител
- Мнения: 499
- Регистриран: 09 ное 2006, 22:18
- Модел на автомобила: форд ескорт 1.6i 16v zetek Ghia Combi'96 max speed 210 km/h 089/663-52-52
VW GOLF 1.9 TDI 110 ps 1999г. - Местоположение: Разград
- Status: Извън линия
AlexP написа:Усетих се, че Бош Платинум не са подходящи и заради тях гърми. Със свещи Моторкрафт каквито са по каталог за този двигател никога не е гърмяло, даже и при рязко натискане на газта на висока предавка и много ниски обороти.
И таз добра, сега трябва да си купя и Моторкрафт свещи и да имам едни Бошове резерва !
With knowledge, comes great power.
With power, comes great responsibility.
With responsibility, comes great wisdom.
With power, comes great responsibility.
With responsibility, comes great wisdom.
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 06 сеп 2007, 16:24
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 16V, 98g.
- Местоположение: Шумен
- Status: Извън линия
агу за escort 1.6 16v zetec с пласмасови колектори
Здравей колега, скоро като теб се колебаех какво АГУ да избера и накрая рещих да бъде конвенционално с малко пове4е защити на колекторите , а тая до въздушния филтър е за парлама междудругото понеже обратното налягане ве4е е повлякло колектори и дебитомер недай си боже и не ти го пожелавам. Препоръчвам ти АГУ- конвенционално с емулатор на дюзите и ламбда-контрол на входящата газ към смесителя. И според мен най важното е смесителя да ти е пврфектен, ограничава притока на въздух и намалява вероятноста за формиране на бедна смес, която предизвиква гърмежите. При мен всичко излезе около 800 лв. , но ти може да не слагаш Ламбда-контрол и тогава цената ще падне доста, съдейки по моята някъде на около 550лв. с кръгла бутилка. Желая ти успех, избора си е твой!dircho написа:Колеги,моля някой ако е с нормална агу на такъв мотор да пише къде е слагана и много искам да я видя.Решил съм да си слагам такава,ходих в няколко сервиза и ми отказват да сложат нормална агу,като ми предлагат само газов ижекцион.Аз съм на мнение,че като си потдържаш запалителната система изрядна, не бих имал проблеми с гърмежи в колекторите.
-
- потребител
- Мнения: 689
- Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
- Местоположение: София/Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Отваряш предния капак и ако са алумиеви ще имац цвят на алуминиеви,ако са пластмасови ще са черни (поправете ме, предполагам че пластмасовите са черни нали?).orlin74 написа:Здравейте колеги, от 2 седмици имам ФОРД ЕСКОРТ 1.6 16V 94г. и незнам какви са му колекторите. Мисля, че са метални ама не съм сигурен. Въпроса ми е дали да си сложа обикновенно АГУ или да карам на бензин?
Аз съм с алуминиеви и карам от 1 година с обикновено газово. Проблеми не съм имал.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!
- merlinofchaos
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 15 фев 2007, 23:14
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8i 16v Цомби '97
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
С обикновенна газова съм вече 6-7 месеца съм на ГАЗ, навъртял съм 12 000 километра и нямам проблеми с колекторите да чукна на дърво. Досега поне не ми е гърмяла...
Единственото което е леко неприятно е, че когато намалявам от висока скорост без да съм на скорост ми гасне.
Другото което е неприятно е, че като запаля на бензин при опит да подам газ рязко колата се дави и гасне. Същевременно ако карам на бензин докато загрее имам леки проблеми с оборотите. Превключа ли на ГАЗ всичко е ОК. Нямам и идея от какво се получава.
Единственото което е леко неприятно е, че когато намалявам от висока скорост без да съм на скорост ми гасне.
Другото което е неприятно е, че като запаля на бензин при опит да подам газ рязко колата се дави и гасне. Същевременно ако карам на бензин докато загрее имам леки проблеми с оборотите. Превключа ли на ГАЗ всичко е ОК. Нямам и идея от какво се получава.
Винаги може да бъде по- зле, така че по- добре се усмихни
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 06 окт 2007, 20:21
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.6 16V zetec
- Местоположение: Kazanlak
- Status: Извън линия
АГУ
Здравейте колеги.От 2 седмици карам Фиеста 94год 1.6 16V, която се оказа с пластмасови колектори.Сега искам да и сложа газова уредба и незнам в крайна сметка дали може да е обикновена понеже нямам пари за газов инжекцион.Прочетох мненията по горе но така и не ми стана ясно какво да правя 

- schrack
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
- Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
- Местоположение: СЛИВЕН
- Status: Извън линия
Изопщо не си го и помисляй много са тънки тези тръби във Сряда слагах газова инжакция на такава фиеста с 25л бутилка вдясно с нивомер който отчита горивото на ключа и минава на бензин когато свърши газта без да трупа грешка (бедна смес) и други екстри, всико излезе 1.300лв и човека остана доволен =D>:Здравейте колеги.От 2 седмици карам Фиеста 94год 1.6 16V, която се оказа с пластмасови колектори.Сега искам да и сложа газова уредба и незнам в крайна сметка дали може да е обикновена понеже нямам пари за газов инжекцион.Прочетох мненията по горе но така и не ми стана ясно какво да правя
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: агу за escort 1.6 16v zetec с пласмасови колектори
Абсолютно си прав! При нормална поддръжка няма да имаш грижи с гърмежи. Всичко опира единствено до кадърността на монтажа!dircho написа:Колеги,моля някой ако е с нормална агу на такъв мотор да пише къде е слагана и много искам да я видя.Решил съм да си слагам такава,ходих в няколко сервиза и ми отказват да сложат нормална агу,като ми предлагат само газов ижекцион.Аз съм на мнение,че като си потдържаш запалителната система изрядна, не бих имал проблеми с гърмежи в колекторите.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
За какво става дума?nakata написа:Колеги имам проблем със стъпковия мотор. Някой патил ли е до сега , и има ли начин да се измисли нещо.
Онзи ден се запознах набързо с клапан за корекция на ниските обороти на един Фият.
Там системата е с едно моторче с червяк и движи стъпка по стъпка буталце.
При Форд не съм чул за такова нещо!
За клапана за празен ход ли питаш ?
Сваляш и чистиш с обезмаслител.
Ако е изгорял НОВ!
- schrack
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
- Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
- Местоположение: СЛИВЕН
- Status: Извън линия
Може с каквото доде под ръка, проблема е че през него минава газ за празният ход и се натрупва (мазга) и моторчето трудно се движи на моята знам всяка година се сваля и се почиства и нема проблемиpaci написа:За какво става дума?nakata написа:Колеги имам проблем със стъпковия мотор. Някой патил ли е до сега , и има ли начин да се измисли нещо.
Онзи ден се запознах набързо с клапан за корекция на ниските обороти на един Фият.
Там системата е с едно моторче с червяк и движи стъпка по стъпка буталце.
При Форд не съм чул за такова нещо!
За клапана за празен ход ли питаш ?
Сваляш и чистиш с обезмаслител.
Ако е изгорял НОВ!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта