агу за escort 1.6 16v zetec с пласмасови колектори

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
dircho
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 04 дек 2005, 20:00
Модел на автомобила: escort 1.6 16v zetec 97г.
Местоположение: sofiq
Status: Извън линия

агу за escort 1.6 16v zetec с пласмасови колектори

Мнение от dircho » 27 сеп 2007, 18:09

Колеги,моля някой ако е с нормална агу на такъв мотор да пише къде е слагана и много искам да я видя.Решил съм да си слагам такава,ходих в няколко сервиза и ми отказват да сложат нормална агу,като ми предлагат само газов ижекцион.Аз съм на мнение,че като си потдържаш запалителната система изрядна, не бих имал проблеми с гърмежи в колекторите.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 27 сеп 2007, 18:31

колега не си заслужава.. според мен е най добре да си сложиш един хубав Български газов инжекцион. Чел съм по-форума ,че са доста читави.Пък и ще ти гори по малко от обикновенно АГУ.. Ако въртиш мн. километри (3000-4000 месечно) това си е инвестиция която се избива. Поне според мен...Пък и ще караш по-спокойно

Потребителски аватар
isoiso
потребител
потребител
Мнения: 843
Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
Status: Извън линия

Мнение от isoiso » 27 сеп 2007, 18:48

Тия български газови инжекционни системи са читави защото пак са италиански :) просто просто повечето им части се произвеждат в Бг по лиценз. Това добре щом е Бг аз съм за! :) обаче момчето може да няма 1200лв за АГУ, аз съм вече 110хил.км с LANDI RENZO и не съм имал проблеми, даже когато вече съм нямал вече грам електрод по свещите колата ми е припатквала един два пъти, но не е гърмяла. Днес свалях глава за смяна на гарнитура, цилиндрите нямат никакъв ръб и са като нови. Майсторът беше много учуден - колата е на 224 000км, карана на газ и последните 110 000 само с масло Приста ойл Супер бензин 10W40 :) Всичко вътре свети като огледало - кеф! :) - това беше малко извън темата. Ако решиш да слагаш обикновена АГУ искай да ти монтират всички предпазни клапи, които са в комплекта щото някой път ги мързи и ги прескачат, успех :o

AlexP
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 08 окт 2006, 19:07
Модел на автомобила: 2000 Mercedes S500
2006 Toyota Prius
1996 Toyota RAV4
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от AlexP » 27 сеп 2007, 20:11

110000км съм минал с обикновена газова СтарГаз и за това време ми гръмна 1-2 пъти и то когато реших да сложа едни свещи Бош Платинум. После се усетих и върнах старите Моторкрафт и с тях не е гръмнало нито веднъж. А и да гръмне, проблем няма щото имам клапи на кутията на въздушният филтър и на всмукателната тръба. Колата е Ескорт 1.8 16V 1995 с алуминиев колектор. На Мондеото ще сложа газов инжекцион Фобос все пак, щото просто не ме бърка особено разликата в цената с обикновена газова уредба.

Потребителски аватар
vaskoneti
потребител
потребител
Мнения: 499
Регистриран: 09 ное 2006, 22:18
Модел на автомобила: форд ескорт 1.6i 16v zetek Ghia Combi'96 max speed 210 km/h 089/663-52-52
VW GOLF 1.9 TDI 110 ps 1999г.
Местоположение: Разград
Status: Извън линия

1

Мнение от vaskoneti » 28 сеп 2007, 17:32

AlexP написа:110000км съм минал с обикновена газова СтарГаз и за това време ми гръмна 1-2 пъти и то когато реших да сложа едни свещи Бош Платинум. После се усетих и върнах старите Моторкрафт и с тях не е гръмнало нито веднъж. А и да гръмне, проблем няма щото имам клапи на кутията на въздушният филтър и на всмукателната тръба. Колата е Ескорт 1.8 16V 1995 с алуминиев колектор. На Мондеото ще сложа газов инжекцион Фобос все пак, щото просто не ме бърка особено разликата в цената с обикновена газова уредба.
Здравей колега, какво се усети за свещите и защо върна старите Моторкрафт, аз лично сега имам такъв проблем, гръмна ми 3-пъти, смених свещите със Бош Платинум, филтъра също, страх ме е сега да я "Юркам" на газ, като ида другата седмица на анализатор ще видя какво ще ми кажат!!! :(
With knowledge, comes great power.
With power, comes great responsibility.
With responsibility, comes great wisdom.

AlexP
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 08 окт 2006, 19:07
Модел на автомобила: 2000 Mercedes S500
2006 Toyota Prius
1996 Toyota RAV4
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от AlexP » 29 сеп 2007, 07:20

Усетих се, че Бош Платинум не са подходящи и заради тях гърми. Със свещи Моторкрафт каквито са по каталог за този двигател никога не е гърмяло, даже и при рязко натискане на газта на висока предавка и много ниски обороти.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 29 сеп 2007, 08:45

слагайте само моторкрафт фордовете са капризни на свещи. Моторкрафт са си качествени свещи..

Потребителски аватар
vaskoneti
потребител
потребител
Мнения: 499
Регистриран: 09 ное 2006, 22:18
Модел на автомобила: форд ескорт 1.6i 16v zetek Ghia Combi'96 max speed 210 km/h 089/663-52-52
VW GOLF 1.9 TDI 110 ps 1999г.
Местоположение: Разград
Status: Извън линия

Мнение от vaskoneti » 29 сеп 2007, 13:36

AlexP написа:Усетих се, че Бош Платинум не са подходящи и заради тях гърми. Със свещи Моторкрафт каквито са по каталог за този двигател никога не е гърмяло, даже и при рязко натискане на газта на висока предавка и много ниски обороти.

И таз добра, сега трябва да си купя и Моторкрафт свещи и да имам едни Бошове резерва !
With knowledge, comes great power.
With power, comes great responsibility.
With responsibility, comes great wisdom.

georgibo
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 06 сеп 2007, 16:24
Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 16V, 98g.
Местоположение: Шумен
Status: Извън линия

агу за escort 1.6 16v zetec с пласмасови колектори

Мнение от georgibo » 29 сеп 2007, 20:30

dircho написа:Колеги,моля някой ако е с нормална агу на такъв мотор да пише къде е слагана и много искам да я видя.Решил съм да си слагам такава,ходих в няколко сервиза и ми отказват да сложат нормална агу,като ми предлагат само газов ижекцион.Аз съм на мнение,че като си потдържаш запалителната система изрядна, не бих имал проблеми с гърмежи в колекторите.
Здравей колега, скоро като теб се колебаех какво АГУ да избера и накрая рещих да бъде конвенционално с малко пове4е защити на колекторите , а тая до въздушния филтър е за парлама междудругото понеже обратното налягане ве4е е повлякло колектори и дебитомер недай си боже и не ти го пожелавам. Препоръчвам ти АГУ- конвенционално с емулатор на дюзите и ламбда-контрол на входящата газ към смесителя. И според мен най важното е смесителя да ти е пврфектен, ограничава притока на въздух и намалява вероятноста за формиране на бедна смес, която предизвиква гърмежите. При мен всичко излезе около 800 лв. , но ти може да не слагаш Ламбда-контрол и тогава цената ще падне доста, съдейки по моята някъде на около 550лв. с кръгла бутилка. Желая ти успех, избора си е твой!

Потребителски аватар
mimonti
потребител
потребител
Мнения: 165
Регистриран: 03 фев 2007, 21:35
Модел на автомобила: ford fiesta 1.1 97г,golf 3 1.9d,фиеста 1.3 93, МЕРЦЕДЕС C 220 CDI,Audi 2.8 V6 klima
Местоположение: Елин Пелин
Status: Извън линия

Мнение от mimonti » 29 сеп 2007, 21:20

BRC+алуминиеви колектори 650лв 0899180209

dircho
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 04 дек 2005, 20:00
Модел на автомобила: escort 1.6 16v zetec 97г.
Местоположение: sofiq
Status: Извън линия

Мнение от dircho » 01 окт 2007, 19:13

Благодаря на всички за съветите,ще си сложа обикновенна,само да си намеря читав майстор,който си разбира от работата! :) Колекторите няма да ги сменям с алуминуниеви,те са последното нещо,което би се повредило при евентуален гърмеж.

orlin74
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 20 сеп 2007, 17:12
Модел на автомобила: ford escort
Status: Извън линия

Мнение от orlin74 » 03 окт 2007, 11:54

Здравейте колеги, от 2 седмици имам ФОРД ЕСКОРТ 1.6 16V 94г. и незнам какви са му колекторите. Мисля, че са метални ама не съм сигурен. Въпроса ми е дали да си сложа обикновенно АГУ или да карам на бензин?

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 03 окт 2007, 12:14

orlin74 написа:Здравейте колеги, от 2 седмици имам ФОРД ЕСКОРТ 1.6 16V 94г. и незнам какви са му колекторите. Мисля, че са метални ама не съм сигурен. Въпроса ми е дали да си сложа обикновенно АГУ или да карам на бензин?
Отваряш предния капак и ако са алумиеви ще имац цвят на алуминиеви,ако са пластмасови ще са черни (поправете ме, предполагам че пластмасовите са черни нали?).

Аз съм с алуминиеви и карам от 1 година с обикновено газово. Проблеми не съм имал.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Потребителски аватар
merlinofchaos
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 15 фев 2007, 23:14
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8i 16v Цомби '97
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от merlinofchaos » 04 окт 2007, 11:58

С обикновенна газова съм вече 6-7 месеца съм на ГАЗ, навъртял съм 12 000 километра и нямам проблеми с колекторите да чукна на дърво. Досега поне не ми е гърмяла...

Единственото което е леко неприятно е, че когато намалявам от висока скорост без да съм на скорост ми гасне.

Другото което е неприятно е, че като запаля на бензин при опит да подам газ рязко колата се дави и гасне. Същевременно ако карам на бензин докато загрее имам леки проблеми с оборотите. Превключа ли на ГАЗ всичко е ОК. Нямам и идея от какво се получава.
Винаги може да бъде по- зле, така че по- добре се усмихни

borgir
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 06 окт 2007, 20:21
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.6 16V zetec
Местоположение: Kazanlak
Status: Извън линия

АГУ

Мнение от borgir » 25 окт 2007, 20:11

Здравейте колеги.От 2 седмици карам Фиеста 94год 1.6 16V, която се оказа с пластмасови колектори.Сега искам да и сложа газова уредба и незнам в крайна сметка дали може да е обикновена понеже нямам пари за газов инжекцион.Прочетох мненията по горе но така и не ми стана ясно какво да правя :?

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 27 окт 2007, 10:10

Здравейте колеги.От 2 седмици карам Фиеста 94год 1.6 16V, която се оказа с пластмасови колектори.Сега искам да и сложа газова уредба и незнам в крайна сметка дали може да е обикновена понеже нямам пари за газов инжекцион.Прочетох мненията по горе но така и не ми стана ясно какво да правя
Изопщо не си го и помисляй много са тънки тези тръби във Сряда слагах газова инжакция на такава фиеста с 25л бутилка вдясно с нивомер който отчита горивото на ключа и минава на бензин когато свърши газта без да трупа грешка (бедна смес) и други екстри, всико излезе 1.300лв и човека остана доволен =D>:

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: агу за escort 1.6 16v zetec с пласмасови колектори

Мнение от kEFi » 27 окт 2007, 12:28

dircho написа:Колеги,моля някой ако е с нормална агу на такъв мотор да пише къде е слагана и много искам да я видя.Решил съм да си слагам такава,ходих в няколко сервиза и ми отказват да сложат нормална агу,като ми предлагат само газов ижекцион.Аз съм на мнение,че като си потдържаш запалителната система изрядна, не бих имал проблеми с гърмежи в колекторите.
Абсолютно си прав! При нормална поддръжка няма да имаш грижи с гърмежи. Всичко опира единствено до кадърността на монтажа!

nakata
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 04 яну 2008, 16:58
Модел на автомобила: Ford Escort Clipper 1.6i 16v Zetec- E, Chia 66kw 90 cs 1998 г.
Местоположение: гр. Септември
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от nakata » 05 яну 2008, 15:37

Колеги имам проблем със стъпковия мотор. Някой патил ли е до сега , и има ли начин да се измисли нещо.
козирог

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 05 яну 2008, 16:00

nakata написа:Колеги имам проблем със стъпковия мотор. Някой патил ли е до сега , и има ли начин да се измисли нещо.
За какво става дума?
Онзи ден се запознах набързо с клапан за корекция на ниските обороти на един Фият.
Там системата е с едно моторче с червяк и движи стъпка по стъпка буталце.
При Форд не съм чул за такова нещо!
За клапана за празен ход ли питаш ?
Сваляш и чистиш с обезмаслител.
Ако е изгорял НОВ!

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 06 яну 2008, 09:27

paci написа:
nakata написа:Колеги имам проблем със стъпковия мотор. Някой патил ли е до сега , и има ли начин да се измисли нещо.
За какво става дума?
Онзи ден се запознах набързо с клапан за корекция на ниските обороти на един Фият.
Там системата е с едно моторче с червяк и движи стъпка по стъпка буталце.
При Форд не съм чул за такова нещо!
За клапана за празен ход ли питаш ?
Сваляш и чистиш с обезмаслител.
Ако е изгорял НОВ!
Може с каквото доде под ръка, проблема е че през него минава газ за празният ход и се натрупва (мазга) и моторчето трудно се движи на моята знам всяка година се сваля и се почиства и нема проблеми :wink:

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 3 госта