12V -> 1.5V
- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
12V -> 1.5V
Това е въпроса, как да си изведа от акумулатора 1.5 V, около 0.2А ми трябват. 

- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Виждам, че се опитваш да ми кажеш как да докопам волт и половина, но аз нещо не разбирам. Първо, би ли ми обяснил това за касетофона, къде по конекторите му има 1.5V, на мен ми трябва непрекъснато захранване, не само когато работи касетофона. А той е RDS 5000 EON. Другото, дето казваш от запалката... при нас продавахме едни адаптери, ама те дават 5V, за 1.5V от къде да си намеря?revmata написа:кво ще правиш mp3 player с 2 кабела към ниско-честотния на касетофон и икономия...ХИТРО..Има готови букси направо към запалката-ще ти излезе по-ефтино

-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 229
- Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
- Модел на автомобила: escort rs turbo 88
- Местоположение: varna
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: 12V -> 1.5V
има го готов във : http://constructor.bg/shop/product_info ... ff8d67999d" onclick="window.open(this.href);return false;AX!S написа:Това е въпроса, как да си изведа от акумулатора 1.5 V, около 0.2А ми трябват.
ако те интересува адреса щото гледам че си от варна : ул. "Христо Самсаров", 23 това е зад пощата
- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Освен за MP3 плеър, 1.5V захранване може да се ползва и за електронен термометър. Зная, че и плеъра, и термометъра работят добре и с презареждаеми батерии, но бързо ги изтощават при непрекъснато включено осветление на дисплеите. А аз обичам светлината
Може и за други устройства да е приложимо това захранване, в момента не се сещам, но такава голяма батерия имам под предния капак, че ми се вижда глупаво да се занимавам с разни малки

Може и за други устройства да е приложимо това захранване, в момента не се сещам, но такава голяма батерия имам под предния капак, че ми се вижда глупаво да се занимавам с разни малки

- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Няма да се прави тая работа, днес с DTM монтирахме парктроник, а той се оказа с вграден термометър, така че отпада монтирането на отделен. Все пак, doctordre, купи си този стабилизатор, ако искаш, не струва повече от 5 лв. сглобен, свържи го към акумулатора, за да се увериш, че върши работа преди да се захванеш с прекарването на кабели. Аз монтирах на фиестата подобно устройство, но беше за измерване заряда на батерията и работеше чудесно. Единственото, което трябва да направиш е да запоиш две кабелчета и да настроиш изходното напрежение. Закачаш мултицета и регулираш тримерчето, докато получиш 1.5V. Добре ще е да намериш някаква кутийка, в която да поставиш стабилизатора, защото идват без корпуси, но й направи дупки, тъй като не зная доколко силно загрява.doctordre написа:е да де, като го пробваш и работи ми кажи
Не се сещам в момента за друга информация, с която мога да съм ти полезен, но ако е необходимо - питай.
- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ееее, хайде сега, не знаеш ли??? На бронята има сензори, на таблото дисплей, свети, мига, писка...revmata написа:а каква е тази система за паркиране-парктроник-би ли пояснил

Случайно попаднах на това. Не бих си взел такова нещо, поради факта, че не е удобно за постоянно ползване, но на някой може да му свърши работа.

-
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 09 май 2011, 14:32
- Модел на автомобила: форд фокус комби 1,6 16V, Z 1999г.
- Местоположение: гр. Бургас
- Status: Извън линия
Re:
Колеги, може ли някой да ми каже от къде да захраня този стабилизатор, та да не пускам директен кабел чак до акумулатора? Ако може някъде от таблото, но да има постоянно напрежение, че да махна вече тази батерия от термометъра. А ако му сложа и обикновена крушка (12V) нали мога да я вържа към осветлението на часовника, та да светва като цъкна фаровете???AX!S написа:Няма да се прави тая работа, днес с DTM монтирахме парктроник, а той се оказа с вграден термометър, така че отпада монтирането на отделен. Все пак, doctordre, купи си този стабилизатор, ако искаш, не струва повече от 5 лв. сглобен, свържи го към акумулатора, за да се увериш, че върши работа преди да се захванеш с прекарването на кабели. Аз монтирах на фиестата подобно устройство, но беше за измерване заряда на батерията и работеше чудесно. Единственото, което трябва да направиш е да запоиш две кабелчета и да настроиш изходното напрежение. Закачаш мултицета и регулираш тримерчето, докато получиш 1.5V. Добре ще е да намериш някаква кутийка, в която да поставиш стабилизатора, защото идват без корпуси, но й направи дупки, тъй като не зная доколко силно загрява.doctordre написа:е да де, като го пробваш и работи ми кажи
Не се сещам в момента за друга информация, с която мога да съм ти полезен, но ако е необходимо - питай.
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: 12V -> 1.5V
От запалката - тя е под постоянно напрежение. А за крушката можеш да вземеш плюса отново от запалката, но от осветлението й- и ще ти препоръчам да не слагаш 12 волтова крушка, а диод.
-
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 09 май 2011, 14:32
- Модел на автомобила: форд фокус комби 1,6 16V, Z 1999г.
- Местоположение: гр. Бургас
- Status: Извън линия
Re: 12V -> 1.5V
колега, благодаря за съвета, но ако сложа диод не трябва ли и него да го прекарам през стабилизатор?
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: 12V -> 1.5V
Диода го пускаш през резистор, задължително. Ако не си го правил можеш да разгледаш няколко теми тук - става лесно, занимателно е, а и резултата е повече от добър. Например тази:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%B5%D0%BE" onclick="window.open(this.href);return false;
Ето и линк където можеш да си изчислиш какъв резистор ти трябва, като в захранващо напрежение да сложиш 14 V :
http://ledcalculator.net/default.aspx?lang=bg-BG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%B5%D0%BE" onclick="window.open(this.href);return false;
Ето и линк където можеш да си изчислиш какъв резистор ти трябва, като в захранващо напрежение да сложиш 14 V :
http://ledcalculator.net/default.aspx?lang=bg-BG" onclick="window.open(this.href);return false;
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта