смяна на 3-та врата
- naftova pechka
- потребител
- Мнения: 288
- Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
- Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
смяна на 3-та врата
здравейте! на фиестата третата врата е поизгнила и наскоро се отчупи ухото което държеше амортисьора. намерих си капак от друга кола, но сега възникват няколко питания около смяната, ако може да ми помогнете ще съм благодарен. ето за какво трябва да се помисли
1. задна чистачка - ще се оправя някак си.....или поне такаси мисля режа кабела, после ще го свържа. или има някъде да речем буксичка??? и няма да ми се налага да режа
2. нагреватели на стъклото - май и там нещата са като в т.1
3. ключалка.....ей тук е интересно. предполагам не е само да я свалиш и да я сложиш...може би има нужда от някакво напасване, регулиране. как става?
4. и най-чного ме вълнува въпроса с регистрационния номер?? сложен е в пластмасова рамка. онзи уж уникален болт до къде стига и какво захваща с номера....как да ги сваля така че да нямам проблеми?
много ще съм благодарен ако някой ми отговори. смяната съм я запланувал за утре...... ако не дадете мъдри съвети почвам на своя глава
и после ще трябва пак да четете 
1. задна чистачка - ще се оправя някак си.....или поне такаси мисля режа кабела, после ще го свържа. или има някъде да речем буксичка??? и няма да ми се налага да режа
2. нагреватели на стъклото - май и там нещата са като в т.1
3. ключалка.....ей тук е интересно. предполагам не е само да я свалиш и да я сложиш...може би има нужда от някакво напасване, регулиране. как става?
4. и най-чного ме вълнува въпроса с регистрационния номер?? сложен е в пластмасова рамка. онзи уж уникален болт до къде стига и какво захваща с номера....как да ги сваля така че да нямам проблеми?
много ще съм благодарен ако някой ми отговори. смяната съм я запланувал за утре...... ако не дадете мъдри съвети почвам на своя глава


- naftova pechka
- потребител
- Мнения: 288
- Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
- Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
от никой нищо




лека и приятна събота и неделя
-
- потребител
- Мнения: 229
- Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
- Модел на автомобила: escort rs turbo 88
- Местоположение: varna
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: смяна на 3-та врата
1.Моротчето на чистачките е с букса - няма проблем само да е същата щото ако е различна ще трябва да си преправиш буксата.naftova pechka написа:здравейте! на фиестата третата врата е поизгнила и наскоро се отчупи ухото което държеше амортисьора. намерих си капак от друга кола, но сега възникват няколко питания около смяната, ако може да ми помогнете ще съм благодарен. ето за какво трябва да се помисли
1. задна чистачка - ще се оправя някак си.....или поне такаси мисля режа кабела, после ще го свържа. или има някъде да речем буксичка??? и няма да ми се налага да режа
2. нагреватели на стъклото - май и там нещата са като в т.1
3. ключалка.....ей тук е интересно. предполагам не е само да я свалиш и да я сложиш...може би има нужда от някакво напасване, регулиране. как става?
4. и най-чного ме вълнува въпроса с регистрационния номер?? сложен е в пластмасова рамка. онзи уж уникален болт до къде стига и какво захваща с номера....как да ги сваля така че да нямам проблеми?
много ще съм благодарен ако някой ми отговори. смяната съм я запланувал за утре...... ако не дадете мъдри съвети почвам на своя главаи после ще трябва пак да четете
2. реотаните са си с буксички-няма проблем.
3.ключалката е просто сваляш си твоята и я слагаш на новия капак, регулира се ако е нужно от ухото което е на гредата на колата не от ключалката.
4. рег. номер може да го изкараш със цялата пластмаса дето го държи която по принцип е хваната към купето с два самонарязващи болта под него които съответно се навиват в 2 пластмасови кириики(тапички) ако си много внимателен може да го изкараш с тия тапички заедно и да ги дабиеш в дупките на новите им места. Т.е. направо изваждаш номера заедно със пластмасовата подложка под него без да се притесняваш
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз съм сменял заден капак на старата ми Фиеста. Даже прехвърляхме моето стъкло. Проблема с регистрационния номер е, че е хванат с нит към металната част на капака и нита е с пломба на КАТ (с цел да не се сваля номера). Ние подмушнахме един секач между пластмасовата основа на номера и капака, и с него отсякохме нита посредата. После го сплескахме да се държи само на пластмасата и номера и така го монтирахме на новия капак. После като я продадох на роднина в София той си смени номерата с софийски в КАТ и не е имал проблеми.
- naftova pechka
- потребител
- Мнения: 288
- Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
- Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
много благодаря
благодаря колеги за ценните съвети...много са полезни наистина.
за махането на нита от кат си мислех отвън да го пробия с тънко свредло и после да го занитя отгоре с друг нит. но варианта със сплескването ми хареса.
освен това какво ги боли от КАТ....щом рег. номер, номера на шасито и двигателя съответстват значи няма значение свалян ли е или не.
сега новия капак седи и съхне от боята.....като съм готов ще разкажа.
отново благодарности за отговорите.
за махането на нита от кат си мислех отвън да го пробия с тънко свредло и после да го занитя отгоре с друг нит. но варианта със сплескването ми хареса.
освен това какво ги боли от КАТ....щом рег. номер, номера на шасито и двигателя съответстват значи няма значение свалян ли е или не.
сега новия капак седи и съхне от боята.....като съм готов ще разкажа.
отново благодарности за отговорите.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта